🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  2. سوال: لباسشویی بیش از حد میلرزد دلیل چیست؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  3. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص لباسشویی، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: در لباسشویی باز نمی شود، علت چیست؟
    پاسخ: از دلایل باز نشدن در لباسشویی میتوان به خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب اشاره کرد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41772.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

گوگل و فیسبوک بالغ بر 5.4 میلیارد یورو مالیات پرداخته نشده دارند

بنابر گزارش یکی از اعضای پارلمان اروپا، دو کمپانی گوگل و فیسبوک در بازه زمانی 2013 الی 2015، از پرداخت مالیاتی بالغ بر 5.4 میلیارد یورو (6.42 میلیارد دلار) سر باز زده اند. در مستندات ...

بنابر گزارش یکی از اعضای پارلمان اروپا، دو کمپانی گوگل و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - فیسبوک در بازه زمانی 2013 الی 2015، از پرداخت مالیاتی بالغ بر 5.4 میلیارد یورو (6.42 میلیارد دلار) سر باز زده اند. در مستندات تهیه شده از سوی وی که به زودی عمومی می شوند، گفته شده این دو کمپانی بخش زیادی از سود خود را مدیون نرخ کم مالیات ها در کشورهایی مانند لوکزامبورگ و ایرلند هستند و دائماً مالیات سالانه شان کسر می شود؛ اما با این حال هم مالیات های خود را به درستی پرداخت نمی کنند.

پاول تانگ، عضو هلندی پارلمان اروپا از آن جهت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - دست به تهیه این گزارش زده که به زودی قرار است سیستم مالیاتی جدیدی در قاره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - اروپا راه اندازی شود و انتظار می رود تا تحقق آن، اتحادیه اروپا و اعضایش با موانع سیاسی مختلفی مواجه شوند. علاوه بر این، انتشار عمومی مستندات تنها یک روز قبل از سفر وزرای مالی اتحادیه اروپا به استونی صورت می گیرد؛ یعنی دقیقاً پیش از آغاز مذاکراتی دو روزه برای بازنگری در سیستم مالیاتی و نیز چگونگی برخورد دولت های اروپایی با شرکت های غول اینترنت مانند گوگل و فیسبوک برای دریافت مالیات بیشتر.

آقای تانگ در بخشی از گزارش خود مدعی شده که گوگل تنها 0.82 درصد از درآمد سالانه خود را به عنوان مالیات به اتحادیه اروپا می پردازد، آن هم در حالی که مالیات گوگل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - در برخی دیگر از نقاط جهان، با 9 درصد از درآمدش برابری می کند. به همین صورت، مالیات های پرداختی فیسبوک به دولت های اروپایی، 0.1 درصد درآمدش بوده است و همین رقم در برخی دولت های خارجی به 34 درصد می رسد.

در حال حاضر مدتی است که اتحادیه اروپا در پی بازنگری در سیستم مالیاتی کمپانی های تکنولوژی برآمده و پیشتر به اعضای خود فشار آورد تا هیچ قراردادی با شرکت هایی که ممکن است بدهی داشته باشند به امضا در نیاورند. اعضای اتحادیه اروپا هم مدتی است که نسبت به سیستم های مالیاتی جدید و سیستمی که تحت عنوان «ساندویچ هلندی» شناخته می شود رویکردی نه چندان جدی در پیش گرفته اند؛ اما انتظار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر شیرگاه استان مازندران - می رود با برگزاری مذاکرات تازه و استفاده از گزارش آقای تانگ به عنوان سند عهدشکنی گوگل و فیسبوک، گام های جدی تری برای راه اندازی یک سیستم جدید برداشته شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone