تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نشتی آب از یخچال چیست؟
    پاسخ: شلنگ یخچال ممکن است بر اثر کشیده شدن یا یک ضربه بیرونی و اجسام نوک تیز دچار پارگی شود ، اما در بسیاری از موارد تعویض کردن دیر هنگام فیلتر تصفیه آب ، کثیفی کندانسور و گرمای بیش از حد موتور ، رسوب بیش از اندازه آب یا فشار بالای آب محل نصب یخچال میتواند باعث پارگی یا سوراخ شدن شلنگ یخچال گردد.
  2. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  3. سوال: چقدر طول میکشد یخچال من تعمیر شود؟
    پاسخ: پس از مراجعه و بررسی اولیه دستگاه شما توسط تکنسین متخصص ، زمان مورد نیاز برای تعمیر دستگاه به شما اعلام میگردد.
  4. سوال: یخچال باید چقدر با دیوار فاصله داشته باشد؟
    پاسخ: یخچال باید از پشت با دیوار حداقل 10 سانتی متر فاصله داشته باشد و از طرفین بهتر است 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  5. سوال: آیا اتصال یخچال ساید بای ساید به دستگاه تصفیه آب ایراد دارد؟
    پاسخ: اتصال یخچال ساید بای ساید در صورتی که فشار دستگاه تصفیه آب مناسب باشد بلامانع است ، اما در صورتی که فشار آب کم باشد ممکن است باعث آسیب رسیدن به شیربرقی یخچال گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13236.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

کاربران از رنگ‌رفتگی بدنه برخی از مدل‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و SE خبر دادند

مالکان برخی از مدل‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 می‌گویند رنگ قاب آلومینیومی تلفن هوشمندشان پاک شده است. اگرچه این اتفاق به بدی مشکل خم شدن آیفون ۶ نیست، ولی می‌تواند نشان ...

مالکان برخی از مدل‌های آیفون ۱۲، آیفون ۱۱ و آیفون SE 2020 می‌گویند رنگ قاب آلومینیومی تلفن هوشمندشان پاک - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شده است. اگرچه این اتفاق به بدی مشکل خم شدن آیفون ۶ نیست، ولی می‌تواند نشان دهد که اپل در تولید آیفون‌های رنگی از چه تکنیک‌های برای رنگ‌آمیزی بدنه استفاده می‌کند و این تکنیک‌ها تا چه اندازه کیفیت دارند.

تصاویر زیر که توسط یکی - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - از کاربران منتشر شده آیفون ۱۲ قرمز رنگی را - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - نشان می‌دهد که رنگ فریم آلومینیومی آن نارنجی شده است. وب‌سایت Svetapple می‌گوید این آیفون درون یک کیس شفاف قرار داشته، بنابراین بدنه دستگاه در معرض سایش و اصطکاک نبوده است. با این حال، به نظر می‌رسد که مشکل رنگ‌رفتگی فقط محدود به آیفون ۱۲ نیست.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان

کاربر دیگر در انجمن - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - گفتگوی وب‌سایت MacRumors می‌گوید آیفون ۱۱ پسر او هم دچار رنگ‌رفتگی شده است. یکی از کاربران همین انجمن احتمال داده که این مشکل به خاطر قرار گرفتن دستگاه در معرض نور فرابنفش به وجود آمده باشد. او همچنین می‌گوید این احتمال وجود دارد که کیس مورداستفاده توسط این دو نفر با بدنه آلومینیومی آیفون واکنش شیمیایی داشته و این اتفاق را پدید آورده است. رنگ قرمز ظاهرا یکی از رنگ‌هایی است که بیش از بقیه رنگ‌ها استعداد تغییر را دارد.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان

آیفون‌های رنگی آنودیزه نیستند و مقاومت بدنه پایینی دارند. اپل در حال حاضر فقط آیفون‌های نقره‌ای، طلایی و برنزی خود را آنودیزه می‌کند.

تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان

اپل هنوز به این اتفاق واکنشی نشان نداده است، ولی از آن‌جایی که این مشکل برای شمار محدودی از کاربران به وجود - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - آمده، نمی‌توانیم آن را به عنوان یک مشکل فراگیر در نظر بگیریم. همچنین، مشخص نیست که اپل به خاطر تغییر رنگ حاضر به تعویض این محصولات می‌شود یا نه. بررسی انجمن‌های رسمی این شرکت نشان می‌دهد که کوپرتینویی‌ها معمولا چنین - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - شکایاتی را نمی‌پذیرند، چون این تغییر صرفا بر جنبه زیبایی دستگاه اثر گذاشته - تعمیرات یخچال فیلور در شهر کبودرآهنگ استان همدان - و عملکرد آن را مختل نکرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone