🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه وظیفه تخلیه آب را بر عهده دارد.
  2. سوال: آیا استفاده از وایتکس داخل لباسشویی مجاز است؟
    پاسخ: خیر، ریختن وایتکس داخل لباسشویی باعث خرابی اتصالات و آب بندی های موجود در لباسشویی و پوسیدگی دستگاه میشود.
  3. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه میکروسوییچ قفل کردن در و جلوگیری از باز شدن در درهنگام شستوشو است.
  4. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41771.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

کشف تصویری در صفحه اختصاصی گوگل که احتمالاً با دوربین موبایل های پیکسل 2 به ثبت رسیده باشد

بعد از مدت ها انتظار، گوگل بالاخره تصمیم گرفته به صورت رسمی درباره موبایل های خانواده پیکسل 2 صحبت کنند و طی چند روز اخیر، شاهد حرکات جالبی از سوی این کمپانی بوده ایم که ...

بعد از مدت ها انتظار، گوگل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - بالاخره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - تصمیم گرفته به صورت رسمی درباره موبایل های خانواده پیکسل 2 صحبت کنند و طی چند روز اخیر، شاهد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - حرکات جالبی از سوی این کمپانی بوده ایم که همگی به رویداد معارفه پیکسل های جدید در روز 4 اکتبر ارتباط دارند.

این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - کمپانی، صفحه ای اختصاصی برای موبایل های پیکسل 2 به راه اندازی کرده و طبیعی به نظر می رسید که طرفداران سیستم عامل اندروید، در نهایت به بررسی سورس کدهای این صفحه اینترنتی خواهند پرداخت. نتایج بررسی سورس کدها، کشف تصویری خوش رنگ و لعاب بود که تصور می شود با دوربین پیکسل 2 یا پیکسل 2 اکس ال ثبت شده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران

با بررسی EXIF این تصویر، متوجه می شویم تصویر با یک دیوایس گوگل ثبت شده است اما در بخش مربوط به مدل دوربین مورد استفاده، عبارت «نه به این راحتی :)» به چشم می خورد که یک بار دیگر بر احتمال ثبت تصویر با موبایل های جدید گوگل صحه می گذارد. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - ضمناً مشخصات جغرافیایی هم، شما را به مقر گوگل در مانتین ویو هدایت می کند.

مسلماً نکات دیگری هم در این تصویر وجود دارد که گوگل می خواهد با آنها، اطلاعاتی را درباره پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال مشخص کند. به عنوان مثال، استفاده از شیرینی هایی با دو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - رنگ مشکی و سفید شاید به رنگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چمستان استان مازندران - مدل های مختلف دو دستگاه ارتباط داشته باشد یا شاید به ما بگوید که این اسمارت فون ها، در کنار تم پیش فرض، از یک تم تیره نیز بهره مند خواهند بود؛ اما در هر صورت، فعلاً فرض را بر ثبت تصاویر با دوربین پیکسل 2 و پیکسل 2 اکس ال می گذاریم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone