🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  2. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند تراز نبودن دستگاه، ایراد در فنر های دستگاه، خرابی بلبرینگ ها، میتواند باعث با صدا کار کردن دستگاه باشد.
  4. سوال: آیا خالی روشن کردن لباسشویی ایراد دارد؟
    پاسخ: خیر، خالی روشن کردن لباسشویی هیچ ایرادی ندارد.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41769.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اسپاتیفای بالاخره در اپ استور مخصوص iMessage منتشر شد

تیم اسپاتیفای ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن خود را بدون سر و صدا برای آی مسیج منتشر کرده که به لطف آن می توانید زمانی که مشغول چت هستید، آهنگ های اسپاتیفای را بدون نیاز ...

تیم - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اسپاتیفای ساعاتی پیش نسخه ای از اپلیکیشن خود را بدون سر و - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - صدا برای آی مسیج منتشر کرده که به لطف آن می توانید زمانی که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - مشغول چت هستید، آهنگ های اسپاتیفای را بدون نیاز به خروج از اپ یا کپی/پیست لینک مستقیما به اشتراک بگذارید.

برای فعالسازی اسپاتیفای، کافیست آی مسیج را باز کرده و به بخش اپ - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - استور بروید. اینجا می بایست گزینه Manage را - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - بزنید و در صفحه ظاهر شده سوییچ اسپاتیفای را فعال نمایید. با این کار اسپاتیفای در فهرست - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - اپلیکیشن های نصب شده تان نمایان می شود.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

توجه داشته باشید که اگر در تنظیمات آی مسیج گزینه اضافه شدن خودکار اپلیکیشن ها فعال باشد، به انجام کارهای بالا احتیاجی نیست. مثل تمام اپلیکیشن های - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - آی مسیج، اسپاتیفای هم نسخه - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - محدودی از اپلیکیشن خود را برای کاربران پیام رسان اپل منتشر کرده که بسیاری از قابلیت های اپ اصلی را در خود ندارد.

مثلا دیگران نمی توانند بفهمند که در لحظه چه آهنگی گوش می کنید، یا این که نمی توانید به فهرست آخرین ترک هایی که گوش کرده اید دسترسی داشته باشید. تنها کار اپلیکیشن این است که فقط 30 ثانیه از آهنگ های آرشیو اسپاتیفای را با - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی - دیگران به اشتراک می گذارد.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر شاهین دژ استان آذربایجان غربی

بنابراین اگر دوستتان بخواهد که به آهنگ کامل گوش بدهد، با کلیک روی لینک ارسال می تواند اپلیکیشن اسپاتیفای را باز کرده و به صفحه مخصوص آن آهنگ هدایت بشود. در غیر این صورت چاره ای جز نصب اپلیکیشن اسپاتیفای نخواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone