🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی چگونه لباس ها را تمیز میکند؟
    پاسخ: ترکیب شدن مایع تمیز کننده با آب و غوطه ور شدن لباس ها در آن و چرخش لباس ها، باعث تمیزی لباس میشود.
  2. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
  5. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41766.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

اشتراک زیرساخت شبکه 4G بین اپراتور اول و سوم

دو اپراتور همراه اول و رایتل در راستای عرضه خدمات بهتر و تقویت زیرساخت‌های شبکه 4G خود اقدام به اشتراک گذاری این شبکه‌ها نموده و برای نخستین بار در کشور سیستم «RAN Sharing» را راه ...

دو اپراتور همراه اول و رایتل در راستای عرضه خدمات بهتر و تقویت زیرساخت‌های شبکه 4G خود اقدام به اشتراک گذاری این شبکه‌ها نموده و برای نخستین - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - بار در کشور سیستم «RAN Sharing» را راه اندازی نمودند. این عمل باعث بهبود سرعت و همچنین ارایه خدمات 4G هر دو اپراتور خواهد شد.

مدیرعامل همراه اول، «وحید صدوقی» در گفتگو با رسانه‌ها خبر از این همکاری برد برد از اواسط اردیبهشت‌ - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - ماه 1396 داده و گفت: « تاکنون بیش از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 10 هزار سایت نسل چهارم را راه‌اندازی کرده‌ایم ولی با توجه به اینکه از زمان ارتقای پروانه به 3G و 4G، فرکانس مناسبی به ما واگذار نشد تنها توانستیم 5 مگ از فرکانس 1800 مگاهرتز نسل دوم را به این شبکه تزریق کنیم.»

تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی

RAN Sharing یک همکاری برد برد بین دو اپراتور

با ایجاد این همکاری دو سویه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - رایتل توانسته شهرهایی که در آن سرویس نسل چهارم را ارایه می‌دهد از - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - 21 شهر به 710 شهر ارتقا دهد و همچنین از آن سو، همراه اول فراکانس لازم برای امور توسعه‌ای خود را به دست آورده - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - و سرعت بهتری را در اینترنت نسل چهارم به مشترکین خود ارایه می‌دهد. به عنوان مثال سرعت 4G در شهر تبریز از 15 به 100 مگابیت بر ثانیه رسیده است.

این سیستم به نوعی یک دادوستد شبکه‌ای و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - کنش تجاری تلقی می‌شود که با صورت پذیرفتن آن باعث می‌شود هر دو اپراتور بتوانند از فرکانس‌های یکدیگر و زیرساخت‌های 4G همدیگر استفاده مشترک کنند و ظرفیت سالانه فرکانس شبکه LTE خود را بالا ببرند.

طبق گفته‌های صدوقی، این اقدامات با تکیه بر اقتصاد مقاومتی و صرفه جویی ارزی و کاهش هزینه‌های هر دو اپراتور صورت گرفته و باعث شده که هر دوی این شرکت‌ها به نتایج مطلوب و سودمندی در بازار کار خود برسند که - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ارومیه استان آذربایجان غربی - در نهایت به رضایت مشترکین این سرویس‌ها ختم شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone