تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: زمان تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال چند ماه یکبار است؟
    پاسخ: میزان مصرف از آبریز و یخساز یخچال و کیفیت و رسوب آب منطقه بر عملکرد فیلتر یخچال تاثیرگذار است. بهترین زمان برای تعویض فیلتر تصفیه آب یخچال هر 6 ماه یکبار میباشد. تعویض دیر هنگام فیلتر آب یخچال میتواند باعث آسیب رسیدن به شیربرقی و یخساز و شلنگ های یخچال شود.
  2. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: دلیل جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عموما گرفتگی لوله درین میباشد که به دلیل ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میگردد و یخ زدگی قسمت کف اواپراتور باعث لبریز شدن آب ناشی از دیفراست اواپراتور به زیر کشو ها میشود. در مواردی نیز ممکن است سوختن المنت یا سنسور دیفراست باعث بروز این مشکل در یخچال شود.
  3. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی یخچال و کمپرسور و سایر قطعات برقی یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق با 5 دقیقه تاخیر برای یخچال الزامی میباشد.
  5. سوال: آیا باید بعد از جابجایی عمودی یخچال باید یخچال را چند ساعت خاموش کنیم؟
    پاسخ: خیر، در صورتی که جابجایی به صورت عمودی باشد و یخچال کج نشود احتیاجی به خاموش کردن دستگاه به مدت طولانی نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35302.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

نگاهی به قابلیت ساخت صورتک در پرچمداران امروزی؛ وقتی اموجی ها دنیای موبایل را فتح می کنند

هرطور که حساب کنیم سال ۲۰۱۷ صورتک ها نقش اصلی را بر عهده داشتند، چه در فیلم Emoji که در سینماهای سراسر جهان اکران شد و حتی در پرچمداران تولید کنندگان اصلی تلفن هوشمند. در این ...

هرطور که حساب کنیم سال ۲۰۱۷ صورتک ها نقش اصلی را بر عهده داشتند، چه در فیلم Emoji که در سینماهای سراسر جهان اکران شد و حتی در پرچمداران تولید کنندگان اصلی تلفن هوشمند. در این سال اپل با - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Animoji در آیفون 10 (بررسی دیجیاتو) و سامسونگ با AR Emoji در گلکسی اس 9 و اس 9 پلاس (بررسی دیجیاتو) صورتک ها را به یکی از ویژگی های اصلی پرچمداران خود تبدیل کردند.

یک جنگ تمام عیار - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای صورتکها

دی جی کو مدیر عامل سامسونگ می گوید تبدیل کاربر به اموجی های متحرک قابلیتی نیست که ظرف یک شب قابل پیاده سازی باشد و این شرکت از سال ۲۰۰۱ مشغول توسعه AR Emoji بوده است. اپل هم برای اضافه کردن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Animoji به آخرین آیفون، فناوری های جدیدی مثل نقشه برداری از چهره با نور مادون قرمز را در محصول خود پیاده سازی کرده است و قطعاً این موضوع سالها زمان می برد.

حالا پرچمدار جدید هر دو تولید کننده بزرگ تلفن هوشمند می توانند ساعت ها شما را با صورتک های خود سرگرم کنند. در این مطلب نگاهی داریم به شباهت ها و تفاوت های پیاده سازی این قابلیت در آیفون 10 و گلکسی S9. با دیجیاتو همراه شوید.

در آیفون برای دسترسی به اموجی ها اپلیکیشن Messages را باز کنید و یکی از مخاطبین خود را انتخاب نمایید. حالا در پایین صفحه یک صورتک میمون مشاهده می کنید که با انتخاب آن Animoji ها ظاهر می شوند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

حالا از سمت چپ تصویر صورتک مورد نظر خود را انتخاب کنید، دکمه ی قرمز record را فشار دهید و تا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - حداکثر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - ۳۰ ثانیه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رو به دوربین صحبت کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

از اینجا به بعد آیفون شما را به شخصیت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های کارتونی سخنگو تبدیل کند، از خرس پاندا و روباه گرفته تا آدم فضایی و حتی شکلک قهوه ای موسوم به poo!

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

آیفون برای تشخیص حرکات صورت شما از فناوری TrueDepth استفاده می کند. این فناوری همان چیزی است که باعث شده بالای نمایشگر آیفون 10 یک زائده سیاه رنگ وجود داشته باشد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

اپل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در این بخش - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - علاوه بر موارد معمول مثل دوربین سلفی یا اسپیکر مکالمه، یک پروژکتور نقطه ای وجود دارد که ۳۰ هزار نقطه مادون - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - قرمز را به سمت صورت کاربر پرتاب می کند. سپس دوربین مادون قرمزی که در این بخش قرار دارد محل هر نقطه را بررسی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کرده و نقشه دقیقی از چهره کاربر ایجاد می کند. دستگاه از این نقشه هم برای تبدیل چهره کاربر به - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کاراکترهای موسوم به انیموجی استفاده می کند و هم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - برای باز کردن قفل دستگاه با اسکن - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کردن صورت کاربر (به جای حسگر اثر انگشت که در آیفون 10 وجود ندارد).

اموجی بدون بریدگی صفحه نمایش

در طرف دیگر سامسونگ را داریم که احتمالاً نمی خواهد یک بیرون زدگی سیاه رنگ در بالای صفحه نمایش دستگاه وجود داشته باشد، برای همین از همان دوربین سلفی جلوی بدنه برای پیاده سازی AR Emoji استفاده می کند.

حتی دسترسی به این قابلیت هم در - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - پرچمدار سامسونگ ساده تر از آیفون های اپل انجام می شود. کافی است پس از باز کردن اپلیکیشن دوربین، گزینه AR Emoji را انتخاب کنید. در اینجا چند مدل افکت واقعیت افزوده وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید. برخی از افکت ها مثل اسنپ چت هستند و چیزهایی مثل کلاه و عینک - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به صورت شما اضافه می کنند. اگر موقع استفاده از این افکت ها دهان خود را باز کنید با سورپریز های جالبی مواجه می شوید!

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

حالت دیگر این است که به کلی تبدیل به موجود دیگری شوید، مثلاً روباه یا خرگوش. این شخصیت ها حرکت - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - دهان و چشم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - های شما را تقلید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کنند و می توانید با استفاده از آنها از خودتان ویدیو ضبط کنید و خروجی آن را در شبکه های اجتماعی اشتراک گذاری نمایید. ضمناً خروجی شما می تواند یک ویدیوی صدادار باشد، یا فایل GIF که صدا ندارد.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

پرچمداران اخیر سامسونگ در حال حاضر ۲۰ اموجی متنوع دارند، از جمله میکی ماوس و مینی ماوس که اخیراً به مجموعه اضافه شده اند و انتظار می رود - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به مرور شاهد اضافه شدن AR Emoji های دیگری هم باشیم.
اما این دو قابلیت در آیفون های اپل یا اپلیکیشن های سوم شخصی مثل اسنپ چت هم وجود دارند، در حالی که قابلیت بعدی را هیچ جای دیگری پیدا - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نمی کنید. قابلیت ویژه پرچمداران سامسونگ این است می توانید یک نسخه کارتونی و متحرک از خودتان داشته باشید. البته اپل - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هم قرار است در iOS بعدی این قابلیت را به آیفون 10 اضافه کند، اما فعلاً فقط پرچمدار سامسونگ می تواند چنین کاری را انجام دهد. مثلاً اینجا نسخه کارتونی از دبیر بخش بررسی های دیجیاتو را با تصویر واقعی سینا گلستانه مقایسه کنید!
تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نسخه کارتونی
تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی
نسخه واقعی

این کاراکتر هم بقیه AR - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - Emoji ها حرکات شما را تقلید می کند. کافی است دکمه ی ضبط ویدیو را فشار دهید و هرچه می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خواهید بگویید - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - تا یک کلیپ کارتونی از خودتان داشته باشید. دستگاه علاوه بر این به شکل خودکار تعدادی فایل GIF از نسخه کارتونی شما ساخته و در گالری گوشی ذخیره می کند.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

وقتی - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این GIF ها را داشته باشید می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - توانید موقع چت کردن با دیگران به جای استیکرهای نامربوط، از آنها برای نمایش احساسات خود استفاده کنید.

تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

وقتی صادق - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - هدایت داستان صورتک ها را - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - می نوشت احتمالاً فکرش را هم نمی کرد که این ویژگی در آینده به یکی از قابلیت های اصلی تلفن های هوشمند تبدیل شود. اما حالا سامسونگ می گوید گلکسی S9 را برای کاربرانی توسعه - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - داده که می - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - خواهند به روش امروزی با هم ارتباط برقرار کنند و استقبال کاربران و تولید کنندگان دیگر - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - نشان می دهد انتخاب صورتک ها به عنوان یکی از قابلیت های اصلی دستگاه، انتخاب اشتباهی هم نبوده است.

هرچند اپل هم در آینده مثل سامسونگ به کاربران اجازه می دهد نسخه کارتونی خودشان - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را ایجاد کنند، اما باید توجه داشته باشیم که آیفون 10 در ایران با قیمت بسیار گران تری نسبت به گلکسی S9 عرضه می شود. اگر شما هم مثل بسیاری از کاربران دیگر شیفته ی نسخه کارتونی خودتان هستید و می خواهید چنین قابلیتی را داشته باشید، قیمت مناسب تر پرچمدار سامسونگ به یک مزیت بسیار مهم تبدیل می شود. در پایان مشتاق هستیم نظر شما را هم - تعمیرات یخچال آدمیرال در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - بدانیم، به نظر شما جای کدام صورتک ها در پرچمداران امروزی خالی است؟

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone