🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  2. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل سوختن موتور لباسشویی میتوان به نوسانات برقی و ریختن بیش از حد لباس در لباسشویی اشاره کرد.
  3. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  4. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 41775.html
۲۱ بهمن ۱۴۰۱

یکی از بنیانگذاران WhatsApp این شرکت را ترک می کند

بریان اکتون «Brian Acton» به عنوان یکی از بنیان گذاران پیام رسان WhatsApp اعلام کرد که قصد دارد به زودی این شرکت را ترک کند و یک پروژه تکنولوژیک جدید را آغاز نماید. او در بیانیه ...

بریان اکتون «Brian Acton» به عنوان یکی از بنیان گذاران پیام رسان WhatsApp اعلام کرد که قصد دارد به زودی این شرکت را ترک کند و یک پروژه تکنولوژیک جدید را آغاز نماید.

او در بیانیه خود آورده که ایده این کار جدید مدتی هست که در سرش شکل گرفته و حالا می خواهد که آن را عملی نماید. اکتون این پروژه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - را تلفیقی از «تکنولوژی، فعایت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - های غیر انتفاعی و مشارکت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - عمومی» اعلام داشته است.

شاید عده زیادی بریان اکتون - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - را نشناسند، اما او به عنوان یکی از اصلی ترین مردان WhatsApp بنان گذار برخی قابلیت های مهم این پیام رسان جهانی به حساب می آید. عده ای می گویند که اصلی ترین ویژگی های امنیتی واتس اپ از جمله رمزنگاری end-to-end گفتگوها حاصل تلاش های اکتون در طی این هشت سال هستند.

حال به لطف این تلاش ها WhatsApp به عنوان یکی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر جوانرود استان کردستان - از محبوب ترین پیام رسان های دنیا بیش از ۱.۳ میلیارد نفر کاربر فعال دارد و قرار است به زودی با ارائه راهکارهای تجاری مرحله ای تازه از سوددهی برای سهامداران آن آغاز شود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر مانی نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
وای خدای من این شعبه تعمیرچی جوانرود چقدر حرفه ای عمل کرده! من لباسشویی جنرال الکتریک 5704 خودم رو درش آوردم و به همراه تعدادی خط خطی دیگه داشت. ولی واقعا با اینکه توی روستا هستیم، خدماتشون عالی بود و تمامی خط ها رو به بندازند. مشتریای خوش شانسی که تعمیرچی دارند



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone