تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشد.
  2. سوال: آیا تکنسین قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  3. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  4. سوال: آیا گاز یخچال خطرناک است؟
    پاسخ: در یخچال ها از گازهای مختلفی استفاده میشود گاز R12 و R134 که از خانواده گاز فرئون میباشند گاز اشتعالزایی نیستند و فاقد خطر جانی میباشند اما در حجم بالا میتواند به محیط زیست و لایه اوزون آسیب برساند. اما گاز R600 از خانواده گاز بوتان بوده و اشتعالزا میباشد و باید در گاز گیری یخچال نکات ایمنی را رعایت نمود. این گاز برای محیط زیست خطر کمتری دارد.
  5. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 13337.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

احتمال تجهیز گلکسی Z Fold 3 سامسونگ به دوربین زیر نمایشگر قوت گرفت

سامسونگ امسال برنامه‌های بزرگی برای موبایل‌های تاشوی خود دارد. گذشته از عرضه مدل جدید موبایل‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ طی سال ۲۰۲۱ میلادی، انتظار می‌رود این کمپانی‌ کره‌ای دست به عرضه چند ...

سامسونگ امسال برنامه‌های بزرگی برای موبایل‌های تاشوی خود دارد. گذشته از عرضه مدل جدید موبایل‌های گلکسی زد فولد و گلکسی زد فلیپ - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - طی سال ۲۰۲۱ میلادی، انتظار می‌رود این کمپانی‌ کره‌ای دست به عرضه چند دیوایس تاشو مقرون به صرفه‌تر نیز بزند. Galaxy Fold3 قرار است یکی از همین دیوایس‌ها باشد و حالا مجددا در شایعات آمده که این دستگاه همراه با یک تکنولوژی - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - تازه از راه می‌رسد: دوربین زیر نمایشگر.

البته این اولین باری نیست که چنین خبری به گوشمان رسیده و صرفا شایعه بار دیگر قوت گرفته‌اند. نخستین بار طی سال گذشته میلادی بود که شنیدیم Galaxy Z Fold3 همراه با دوربین زیر نمایشگر از راه می‌رسد و اکنون یک منبع نسبتا قابل اعتماد با تایید این موضوع، بار دیگر امیدها به تعبیه این تکنولوژی را بیشتر کرده است. نیازی به اشاره نیست که با تعبیه دوربین زیر نمایشگر، سامسونگ می‌تواند بالاخره از ناچ یا همان بریدگی نمایشگر خلاص شود و نمایشگرهایی خوش‌منظرتر به دست مشتریان برساند.

تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران

به این ترتیب اگر این خبر حقیقت داشته باشد، Galaxy Z Fold3 واقعا می‌تواند به دستگاهی منحصربه‌فرد در جهان اسمارت‌فون‌ها تبدیل شود. البته که سامسونگ نخستین شرکتی نیست که از این تکنولوژی بهره می‌گیرد و این افتخار پیشتر نصیب ZTE و پرچمدار Axon 20 شده است، اما در ترکیب با تکنولوژی تاشو بودن نمایشگر، سامسونگ می‌تواند حسابی دلبری کند. ولی در هر صورت باید به این موضوع با عینک تردید و منفی‌نگری نگاه کرد، چرا که نمایشگرهای موبایل‌های تاشو همواره چالش‌های خود را به وجود آورده‌اند که معمولا دردسر ساز تر از نمایشگر موجود در موبایل‌های سنتی بوده‌اند.

این بدان خاطر است که تکنولوژی موبایل‌های تاشو و همینطور دوربین‌های زیر نمایشگر هنوز به بلوغ کامل نرسیده. اگر سامسونگ بتواند موانع را از سر راه بردارد و موبایلی صیقل خورده و بی‌نقص در زمان مقرر عرضه کند، دست به کاری واقعا تحسین‌برانگیز زده است. اما به احتمال بیشتر، سامسونگ تا زمانی که قادر به تکمیل تکنولوژی باشد صبر کند و تکنولوژی نصفه و نیمه به مشتریان - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - خود - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - تحویل ندهد که - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - قیمتی بسیار بالا هم دارد.

بنابر آخرین شایعات، Galaxy Z Fold 3 قیمتی برابر با مدل قبلی خواهد داشت و یعنی باید منتظر برچسب قیمت حدودا ۲۰۰۰ دلار باشیم. سامسونگ ضمنا در صدد بهبود تکنولوژی S Pen برآمده است و ظاهرا موبایل تاشو بعدی‌اش از استایلوس هم پشتیبانی خواهد کرد. یک افشاگری جالب دیگر نیز احتمال - تعمیرات یخچال باکنشت در شهر رویان استان مازندران - استفاده از نمایشگری با نرخ به‌روزرسانی ۱۲۰ هرتز است که باعث می‌شود گلکسی زد فولد جدید از لحاظ قابلیت‌ها به گلکسی اس ۲۱ شباهت یابد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone