🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  5. سوال: علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند استفاده از مایع نامناسب، خرابی پمپ تخلیه، خرابی المنت میتواند علت تمیز نشدن لباسها در لباسشویی باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43930.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

گزارش مالی Imagination: بازگشت به سوددهی علی رغم درگیری با اپل

شرکت ایمجینیشن (با نام کامل Imagination Technologies) طی سال های اخیر مسئولیت ساخت پردازشگرهای گرافیکی برای محصولات اپل را بر عهده داشت، اما پس از اعلام قطع همکاری از سوی اهالی کوپرتینو، نزاع سختی بین ...

شرکت ایمجینیشن (با نام کامل Imagination Technologies) طی سال های اخیر مسئولیت ساخت پردازشگرهای گرافیکی برای محصولات اپل را بر عهده داشت، اما پس از اعلام قطع همکاری از سوی اهالی کوپرتینو، نزاع سختی بین این دو شرکت در گرفت؛ از طرفی ایمجینیشن مدعیست اپل نمی تواند بدون نقض پتنت های آنها محصولی تولید کند، - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و از سوی دیگر اپل می گوید به راحتی از عهده انجام این کار بر می آید.

همان طور که - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - انتظار می رفت، این مسئله باعث کاهش - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - قابل توجه ارزش سهام ایمجینیشن شد، در حدی که چندی پیش کمپانی انگلیسی اعلام کرد قصد فروش کل مجموعه را دارد. با این حال آخرین گزارش مالی این شرکت، عملکرد فراتر از انتظار آنها و بازگشت به سوددهی را حکایت می کند.

تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

گزارش مالی ایمجینیشن برای سال مالی منتهی به 30 آوریل 2017، سود عملیاتی حدود 10 میلیون دلاری را نشان می دهد که در مقایسه با زیان 34.6 میلیون دلاری آنها در سال گذشته، موفقیت بزرگی محسوب می شود. کل بدهی خالص این شرکت نیز از 52.8 میلیون دلار در سال 2016 به 36.7 میلیون دلار کاهش یافته است.

برنامه فروش شرکت همچنان به قوت خود باقیست

کمپانی انگلیسی برای دستیابی به این تراز - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مالی مثبت، اقدام به تغییر ساختار کسب و کارش نموده و فعلاً دو بخش MIPS و Esigma را برای فروش معرفی کرده، تا همه توان خود را روی پردازشگرهای گرافیکی و بخش PowerVR متمرکز نماید. البته برنامه فروش کل شرکت همچنان به قوت خود باقیست و احتمالاً روند «فروش رسمی» از ماه آینده میلادی آغاز شود.

گفتنیست ایمجینیشن در گزارش مالی خود، باز هم ادعاهای اپل مبنی بر توسعه پردازشگرهای گرافیکی - تعمیرات لباسشویی کنوود در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مستقل را بی اساس خواند و آنها را به اقدام قانونی در صورت نقض پتنت هایش تهدید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone