🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  2. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: دلیل کار همراه با صدای زیاد در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: چه دلایلی برای روشن نشدن لباسشویی وجود دارد؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  5. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43929.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

حالا می‌توانید با موبایل‌های جدید سامسونگ، کامپیوتر خود را آنلاک کنید

سامسونگ امروز اپلیکیشن Flow را به روز رسانی کرده و کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند، قادر هستند با اثر انگشت خود در موبایل های اخیر سامسونگ، وارد کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ ...

سامسونگ امروز اپلیکیشن Flow را به روز رسانی کرده و کاربرانی که از این سرویس استفاده می کنند، قادر هستند با اثر انگشت خود در موبایل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - های اخیر سامسونگ، وارد کامپیوترهای مجهز به ویندوز ۱۰ خود شوند.

برای این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - کار لازم است موبایلی از سامسونگ داشته باشید که به اندروید نوقا یا مارشملو مجهز شده باشد، با این حساب، در میان پرچمداران این شرکت، گلکسی اس 6، اس 7 و اس 8  از این ویژگی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - پشتیبانی می کنند و به نوعی جزیی از اکوسیستم «ویندوز Hello» به حساب می آیند تا کامپیوتر ویندوزی شما به آنها اجازه دهد توسط سنسور اثر انگشت، دستگاه را آنلاک کنند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی

در نتیجه اگر موبایلی از سامسونگ با این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - ویژگی ها دارید و معمولاً پشت میزتان با ویندوز ۱۰ کار می کنید، می توانید لحظه ای با قرار دادن انگشت روی حسگر گلکسی خود، کامپیوتر را آنلاک کنید، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - بدون اینکه نیاز به تایپ پسورد در خود PC داشته باشید.

به روز رسانی جدید Flow، به کاربر اجازه می دهد تا نوتیفیکیشن‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - PC خود را روی گلکسی اش دریافت کند. تا پیش از این هم چنین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - قابلیتی وجود داشت ولی فقط برای کامپیوترهایی که ساخت خود سامسونگ بودند، در حالی که اکنون محدودیتی برای این مورد وجود ندارد.

در صورتی که با Flow آشنایی چندانی ندارید، باید گفت که این سرویس سه سال پیش از سوی سامسونگ رونمایی شد و هدف آن، ارائه خدماتی مشابه با تلاش های اپل برای یکپارچه سازی محصولاتش و قابلیت «Continuty» بود. با استفاده از ویژگی ویندوز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سراب استان آذربایجان شرقی - Hello، حالا به نظر می رسد که سامسونگ بیشتر از گذشته به هدف اولیه‌ی توسعه‌ی Flow نزدیک شده باشد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone