🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: علت باز نشدن در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی میکروسوییچ یا شکستن دستگیره درب میتواند علت باز نشدن در لباسشویی باشد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر و تسمه ای چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  5. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39447.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

شرایط کاری نامطلوب کارگران کمپانی های تامین کننده اپل باز هم خبرساز شد

حدود یک دهه قبل نخستین گزارش ها از شرایط نامطلوب کارگران کمپانی های تامین کننده اپل در چین منتشر شد، با این حال به نظر می رسد این شرایط هنوز تغییر چندانی نکرده است. به ...

حدود یک دهه قبل نخستین گزارش ها از شرایط نامطلوب کارگران کمپانی های تامین کننده اپل در چین منتشر شد، با این حال به نظر می رسد این شرایط هنوز تغییر چندانی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نکرده است.

به گزارش موسسه غیردولتی «China Labor Watch» یکی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - شعبه های کمپانی «Catcher Technology» در شرق چین که قاب های آیفون و برخی قطعات مک بوک را تولید - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می کند، شرایط کاری بسیار نامطلوبی را برای پرسنل خود ایجاد کرده است.

بر این اساس کارگران کمپانی مذکور در یک روز عادی تا 10 ساعت سرپا - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - هستند و بدون در اختیار داشتن عینک یا دستکش مخصوص با مواد شیمیایی سر و کار دارند. تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربیاین کارگران علی رغم استفاده از ماسک با روغن های شیمیایی سروکار دارند که ممکن است باعث ایجاد لکه خونی در چشم شود.

برخی از این کارگران نیز از دستکش های کتانی استفاده می کنند که در صورت برخورد با مایعات حل شونده به سادگی سوراخ شده و در نهایت به وارد شدن صدمات جدی  به پوست منجر می شوند.

علی رغم - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - اینکه این پرسنل مذکور به صورت مداوم در معرض اصوات با شدت بیش از 80 دسیبل قرار دارند، از گوشی استفاده نمی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کنند و همین مساله می تواند صدماتی را به شنوایی آنها وارد کند.

شرایط بهداشتی کارخانه Catcher Technology نیز چندان مطلوب نیست و غذاهایی که به پرسنل داده می شود اغلب آنها را دچار مشکلات گوارشی می سازد.

کارگران این کارخانه ماهیانه معادل 302 دلار حقوق دریافت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - می کنند که پنجم هر ماه - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به آنها داده می شود. دلیل پرداخت این حقوق - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - با چند رو تاخیر این است که در صورتی که هر یک آنها از تمدید قرار داد خودداری کند، دستمزد باقی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - مانده را دریافت نخواهد کرد.

از آنجا که طبق قوانین چین، پرسنل در صورت کار در روزهای تعطیل شنبه و یکشنبه باید دوبرابر حقوق دریافت کنند، این کمپانی کارگران را وادار می - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - کند که در طول هفته یک روز مرخصی - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - گرفته و - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - به جای آن در تعطیلات آخر هفته کار کنند، - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - بدین ترتیب از پرداخت - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دستمزد اضافه خودداری می کند.

اپل در واکنش به این گزارش مدعی شده که تیمی را برای تحقیقات به کارخانه مذکور فرستاده اما به شواهدی که نشان دهنده نقض حقوق کارگران باشد - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - دست - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - نیافته - تعمیرات لباسشویی ایندزیت در شهر ماکو استان آذربایجان غربی - است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone