🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: دلایل خرابی پمپ اکوبابل را بنویسید؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  4. سوال: تمیز نشدن لباسها در لباسشویی به چه دلیل میباشد؟
    پاسخ: خرابی المنت که باعث گرم نشدن اب میشود، عدم استفاده از مایع مناسب،خرابی پمپ تخلیه ، برنامه نامناسب از علت های تمیز نشدن لباسها در لباسشویی می باشد.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39430.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

گزارش کافه بازار از پاییز: ۳۵ میلیون کاربر یکتا و سهم ۵۰ درصدی سامسونگ در ایران

کافه بازار امروز هشتمین گزارش فصلی خود را منتشر کرد؛ گزارشی که در آن گفته می‌شود تعداد کاربران یکتای این پلتفرم بومی به ۳۵ میلیون کاربر رسیده است. تعداد کاربران کافه بازار در این دوره ...

کافه بازار امروز هشتمین گزارش فصلی خود را منتشر کرد؛ گزارشی که در آن گفته می‌شود تعداد کاربران یکتای این - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پلتفرم بومی به ۳۵ میلیون کاربر رسیده است. تعداد کاربران کافه بازار در این دوره سه ماهه با رشد یک میلیونی همراه بوده، چرا که در گزارش تابستان ۹۶، تعداد کاربران این پلتفرم ۳۴ میلیون کاربر یکتا ذکر شده بود.

کافه - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - بازار از سال گذشته سیستمی را به نام «برنامه‌های اشتراکی» ارائه کرده بود و حالا خبر از تسهیل شرایط تعریف برنامه‌های اشتراکی می‌دهد. برنامه‌های اشتراکی در این فصل به طور متوسط ۳ برابر دیگر برنامه‌ها افزایش کاربران خرید کننده داشته‌اند و برای تکرار خرید - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - کاربران در ۱۰ دسته موفق‌تر عمل کرده‌اند. در مدل برنامه‌های اشتراکی، کاربران می‌توانند حق اشتراک پرداخت کنند و برای دوره زمانی معینی از خدمات و محصولات دیجیتال درون‌برنامه‌ای استفاده کنند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

یکی از جالب‌ترین بخش‌ها در گزارش‌های فصلی کافه بازار، آمار و ارقام مربوط به موبایل‌های اندرویدی - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - پرطرفدار در ایران است که البته کافه بازار را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در موبایل خود نصب کرده‌اند. بر اساس گزارش پاییز کافه‌بازار، سامسونگ با ۵۱ درصد پیشتازی می‌کند و بیش از نیمی از سهم موبایل‌های اندرویدی در ایران را - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - در - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اختیار دارد. هوآوی با ۳۲ درصد پشت سر سامسونگ ایستاده و این دو برند روی هم رفته بیش از ۸۰ درصد از سهم موبایل‌های اندرویدی بازار ایران را در اختیار دارند.

پس از سامسونگ و هوآوی، ال‌جی با سهم تک رقمی و ۸ درصدی‌اش قرار گرفته است. اچ‌تی‌سی، سونی، لنوو، - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - ایسوس و سونی اریکسون هم سهم‌های اندکی بین ۳ الی ۱ درصد از بازار موبایل ایران را به خود - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - اختصاص داده‌اند.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

اما پرطرفدارترین موبایل‌های اندرویدی تنها میان برند‌های سامسونگ و هوآوی تقسیم شده‌اند. جالب اینجاست - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - که هیچ پرچمداری در این لیست دیده نمی‌شود و بیشتر موبایل‌ها در حد میان‌رده هستند. پرطرفدارترین موبایل هم مجموعی از خانواده گلکسی J5 بوده است که شامل مدل ۲۰۱۶، ۲۰۱۷ و نمونه پرایم آن دستگاه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

کافه بازار در این گزارش توضیح می‌دهد که پرطرفدارترین دسته در میان اپلیکیشن‌ها، مربوط به بخش پیام‌رسان‌ها بوده است. در واقع این دسته، بیشترین میانگین نصب را نسبت به سایر دسته‌ها داشته‌ است. نکته قابل توجه نیز این است که آمار مورد بحث، مربوط به قبل از فیلتر شدن تلگرام در ایران است و با توجه به آماری که کافه‌بازار در اختیار دیجیاتو گذاشته بود، در فصل زمستان قطعاً بخش پیام‌رسان‌ها با دیگر دسته‌ها فاصله بسیار چشم‌گیرتری خواهد - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - داشت.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در گزارش کافه‌ بازار می‌خوانیم که در فصل پاییز، بیشترین رشد انتشار برنامه در دسته آشپزی و رستوران و بیشترین رشد نصب فعال در دسته‌های امور مالی و رفت و آمد بود.

تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی

در این میان کافه بازار همچنین خبر می‌دهد که ساعت اوج خرید بازی‌ها در این پلتفرم، در ساعت ۲۱ بوده است و این در حالیست که ساعت اوج خرید برای برنامه‌ها، مربوط به ساعت ۱۰ صبح - تعمیرات لباسشویی باکنشت در شهر مراغه استان آذربایجان شرقی - است. همچنین تعداد اجرای هر برنامه‌ی آنی حدود ۱۰ برابر تعداد دانلود برنامه‌های عادی بوده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone