🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: نقش میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  3. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  4. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: بابت تعمیر لباسشویی چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر ماشین لباسشویی نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39443.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

احتمال تغییر در طراحی بریدگی بالای نمایشگر آیفون 10

کمپانی اپل با تعبیه یک بریدگی در بالای نمایشگر آیفون 10 این اسمارت فون را از مدل های مشابه کاملا متمایز ساخته است، با این حال گزارش هایی از احتمال اعمال تغییر در این بریدگی ...

کمپانی اپل با تعبیه یک بریدگی در بالای نمایشگر آیفون 10 این اسمارت فون را از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - مدل های مشابه کاملا متمایز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - ساخته است، با این حال گزارش هایی از احتمال اعمال تغییر در این بریدگی به گوش می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - رسد.

بر اساس گزارش وبسایت کره ای ETNews کمپانی آمریکایی به دنبال ادغام دوربین سلفی و ماژول Face ID است که در نهایت به کاهش عرض این زائده منجر خواهد شد. وب سایت مذکور به نقل از منابع آگاه اعلام کرده است:

هدف اپل تقویت سیستم شناسایی چهره در مدل های 2019 است و بدین منظور تعداد قطعات به کار رفته در این موبایل را افزایش داده و ماژول Face ID را با دوربین جلو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - ترکیب خواهد کرد.

این سایت در حالی مدعی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - ترکیب این دو فناوری شده که ماژول شناسایی چهره یکی از پیچیده ترین قطعاتی است که تاکنون در اسمارت - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - فون ها به کار رفته و همین مساله به کند شدن روند تولید آنها و در نتیجه کمبود موجودی آیفون 10 منجر شده بود.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسانکاهش سایز این زائده می تواند خبر خوبی برای کاربران آخرین پرچمدار اپل باشد چرا که وجود آن نمایش برخی اپلیکیشن ها - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - را با مشکل مواجه کرده بود.

با این حال در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - این گزارش تاکید شده که متخصصان اپل برای ترکیب ماژول های مذکور و کاهش مساحت این بریدگی حداقل به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - یک سال زمان نیاز دارند.

از طرف دیگر «مینگ-چی کو»، تحلیلگر ارشد موسسه امنیتی «KGI» پیش بینی کرده که در سال آینده شاهد عرضه دو - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر سبزوار استان خراسان - آیفون با نمایشگر OLED خواهیم بود که به دوربین سلفی TrueDepth مجهز خواهند شد.

این مساله به معنای پشتیبانی آنها از قابلیت هایی از قبیل «Face ID» و انیموجی است، با این حال وی معتقد است که ارائه تکنولوژی TrueDepth در دوربین عقب شرایط پیچیده تری دارد و به همین خاطر احتمال استفاده از این دوربین در پنل عقب را مردود می داند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone