🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
  2. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  3. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: بله، با توجه به اینکه برد لباسشویی در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند، بهتر است از یک محافظ استاندارد استفاده نمایید.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش وظیفه سه نظام در لباسشویی است.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن لباسشویی به عواملی متعددی از جمله برد، هیدروستات، فیوز و... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39434.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کارت های گرافیک انویدیا هم در برابر حفره های Meltdown و Spectre امن نبوده اند

به نظر می رسد که تنها پردازنده و سیستم عامل شما در برابر دو آسیب پذیری حافظه Meltdown و Spectre غیر ایمن نبوده اند؛ کارت گرافیک تان هم بوده است. انویدیاً به تازگی اعلام کرده ...

به نظر می رسد که تنها پردازنده و سیستم عامل شما در برابر دو آسیب پذیری حافظه Meltdown و Spectre غیر ایمن نبوده اند؛ کارت گرافیک تان هم بوده است. انویدیاً به تازگی اعلام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - کرده که کارت های گرافیکش در برابر این حملات آسیب پذیرند و در همین راستا، شروع به انتشار درایورهای به روزرسانی برای مواجهه با آنها کرده است.

به گفته انویدیا، چیپ های سری GeForce ،Quadro ،NVS ،Tesla و GRID در برابر Meltdown مصون هستند اما قطعاً در برابر یک ورژن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - از Spectre آسیب پذیر به حساب می آیند و احتمال آسیب پذیری شان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - در برابر ورژن دیگری از Spectre نیز وجود دارد. به روزرسانی نرم افزاری انویدیا، نخستین حفره Spectre را از بین می برد و این کمپانی وعده داده که در آینده نزدیک، دومین حفره را نیز برطرف خواهد کرد.

به روزرسانی اکثر کارت های گرافیک انویدیا از همین حالا در دسترس قرار دارد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - اما دارندگان چیپ های سری Tesla و GRID باید تا اواخر ماه ژانویه منتظر باقی بمانند. هنوز مشخص - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - نیست که به روزرسانی های انویدیا تاثیری بر پرفورمنس سیستم کاربران خواهد داشت یا خیر؛ زیرا مایکروسافت هشدار داده که برطرف سازی Spectre - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - در پی سی های قدیمی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - تر، می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - تواند به کاهش پرفورمنس منجر شود، هرچند که این موضوع درباره پردازنده ها بیان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - شده و نه پردازشگرهای گرافیکی.

در نهایت گفتنی است که دریافت به روزرسانی های انویدیا برای تمام دارندگان کارت های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر چناران استان خراسان - گرافیک این کمپانی، کاری الزامی خواهد بود زیرا با این حفره ها، هکرها می توانند اطلاعات حساس موجود در حافظه محافظت شده را کاملاً پاک کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone