🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی بلبرینگ لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بلبرینگ لباسشویی بر اثر جرم گرفتن دیگه، خرابی کاسه نمد و بار بیش از اندازه داخل لباسشویی باعث خرابی بلبرینگ میگردد.
  2. سوال: خرابی دیگ لباسشویی به چه علت ایجاد میشود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی برای خرابی دیگ میتوان اشاره کرد که جرم گرفتن دیگ و گذاشتن بار زیاد در لباسشویی میتواند عامل خرابی باشد.
  3. سوال: علت نیمه کاره ماندن لباسشویی در وسط کار چیست؟
    پاسخ: در صورتی که لباسشویی دچار خرابی قطعاتی همچون پمپ تخلیه، موتور، شیربرقی و... شود دستگاه خطا داده و لباسشویی متوقف میشود.
  4. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: آب بندی نبودن دیگ، پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، نشتی از لاستیک دور در، خرابی جاپودری و... از عوامل نشتی آب در دستگاه می باشد.
  5. سوال: آیا در صورتی که لباسشویی خالی روشن شود دستگاه آسیب میبیند؟
    پاسخ: درصورت خالی روشن کردن لباسشویی هیچ مشکلی برای دستگاه ایجاد نخواهد شد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39441.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

کاربران زمان کمتری صرف استفاده از اپ‌هایشان می‌کنند

صنعت اپلیکیشن روز به روز پیشرفت می‌کند و بر اساس آمار اخیر، امسال ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. با این حال کاربران دیگر زمان بیشتری نسبت به سال قبل صرف استفاده از اپ‌هایشان ...

صنعت اپلیکیشن روز به روز پیشرفت می‌کند و بر اساس آمار اخیر، امسال ۱۱۰ میلیارد دلار درآمد کسب کرده است. با این حال کاربران دیگر زمان بیشتری نسبت به سال قبل صرف استفاده از اپ‌هایشان نمی کنند و این رقم در حال رسیدن به ثبات است. بر اساس جمع بندی سال ۲۰۱۷ سایت Flurry، این رقم نسبت به سال ۲۰۱۶ تنها ۶ درصد پیشرفت داشته است.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

این عدد که از نرخ رشد مشابه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - در سال قبل ۱۱ درصد کمتر بوده، بیانگر این است که کاربران به طور متوسط روزانه ۵ ساعت را به - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - استفاده‌ از اپلیکیشن‌های خود اختصاص می‌دهند.

پایین آمدن روند رشد استفاده از برنامه‌ها، نشان می‌دهد که کاربران آنقدر برای استفاده از اپ‌هایشان وقت صرف می‌کنند که دیگر زمان اضافه‌ای برای اختصاص دادن به این موضوع ندارند. آنها تنها اپ های قدیمی خود را با نسخه‌های جدیدتر جایگزین نموده و در انتخاب  سرویس‌های آنلاین مورد علاقه‌ خود تغییر رویه داده‌اند.تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

در این میان برخی سرویس‌ها، سال ۲۰۱۷ را با برد پشت سر گذاشته‌اند. مشخص بود که سال ۲۰۱۷، سال خرید و فروش اینترنتی است. کاربران از سرویس‌های خرید و فروش آنلاین نسبت به سال گذشته ۵۴ درصد بیشتر بهره گرفته‌اند. این مطلب نشان می‌دهد که کاربران در استفاده از موبایلشان برای خرید و فروش راحت‌تر شده و نگرانی‌ها‌ی قبلی را ندارند. اپلیکیشن‌های جایگزینی همچون Apple Pay و Samsung Pay نیز در این زمینه بی‌تاثیر نبوده‌اند.

برنده‌ی بزرگ دیگر سال میلادی گذشته، برنامه‌های رسانه‌ای بودند. امسال استفاده‌ی  از اپ‌های فعال در حوزه‌ی مدیا، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - موسیقی و سرگرمی رشد سال به سال ۴۳ درصدی را  از نظر انتخاب مخاطبان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - تجربه کرده است.

اما در مقابل برنامه‌های سبک زندگی و بازی‌های ویدیویی برخلاف تصور توجه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - کاربران کمتری را به خود جلب نمود‌ه‌اند.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی

اپلیکیشن‌ها‌ی سبک زندگی بزرگترین کاهش رشد سالیانه را داشته‌اند. در واقع درصد رشد این اپ‌ها نسبت به سال قبل ۴۰ درصد کاهش یافته است و نشان می دهد که تقریبا دوره‌ی این اپ‌ها به پایان رسیده است.

مدنظر داشته باشید که زمان استفاده ی کاربران از تما‌م اپ ها کم نشده، تنها رشد این زمان به نسبت سال‌های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - قبل کاهش یافته. این مقدار استقبال  هنوز رقم قابل توجهی است چرا که بسیاری از گیمر‌ها وقت و پول زیادی در زمینه بازی‌های موبایلی صرف می‌کنند و نیازی نیست که توسعه دهندگان بازی‌ها نگران محصولات و صنعتشان باشند.

لازم به ذکر است که سایت Flurry برای تهیه‌ی آمار - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - ذکر شده، بیش از یک میلیون اپلیکیشن را که روی ۲.۶ میلیارد دستگاه در جهان فعال - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر باغمیشه استان آذربایجان شرقی - بودند بررسی کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone