🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  2. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  3. سوال: چرا لباسشویی در هنگام خشک کردن لباس لرزش زیادی دارد؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  4. سوال: روش جرمگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39444.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

تصمیم دولت برای حمایت از استارتاپ‌ها در برابر فیلترینگ

امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، وزیر ارتباطات خبر از تشکیل یک کمیته ویژه برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا داد. بر همین اساس، در آینده هر بخش از بدنه دولت شکایتی از کسب‌وکارهای نوپا داشته ...

امروز در حاشیه جلسه هیات دولت، وزیر ارتباطات خبر از تشکیل یک کمیته ویژه برای حمایت از کسب‌وکارهای نوپا داد. بر همین اساس، در آینده هر بخش از بدنه دولت شکایتی از کسب‌وکارهای نوپا داشته باشد نمی‌تواند موضوع را برای قوه قضاییه ارسال کند چراکه این کار سبب فیلتر شدن تعدادی از کسب‌وکارهای یک حوزه می‌شود، بلکه مشکل - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - باید در این کمیته ویژه مطرح گردد و پس از آن، در مورد شرایط تصمیم گیری شود.

از ابتدای هفته جاری تعدادی از سایت‌های کاریابی آنلاین به شکل دسته‌ای با مشکل فیلترینگ مواجه شده‌اند؛ اتفاقی که علت اصلی آن، مربوط به شکایت وزارت کار بوده است که بخشی از بدنه دولت محسوب می‌شود. همین مسئله انتقادات بسیاری را برای دولت دوازدهم و وزارت ارتباطات به همراه - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - داشت.

آذری جهرمی، وزیر ارتباطات در این باره می‌گوید: «امروز تصمیمی در دولت داشتیم مبنی بر اینکه هر نوع شکایتی که بدنه دولت از کسب‌وکارهای نوپا دارد، قبل از طرح در مراجع قضایی، موضوع در کمیته‌ای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - متشکل از معاونت حقوقی رییس جمهور، وزارت ارتباطات و وزارت کار و معاونت علمی و فناوری بررسی شود.»

جهرمی خبر می‌دهد که این اتفاق، تضمینی است برای کسب‌وکارهای نوپایی که در ایران فعالیت می‌کنند. او همچنین امروز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - خبر داد که با تایید رئیس جمهور و برای توسعه اشتغال جوانان، مبلغ ۵۰۰ میلیارد تومان اعتبار در طی دو سال جهت تامین مالی کسب و کارهای نوپا و توسعه لایه خدمات بر بستر شبکه ملی اطلاعات تخصیص داده شده است.

«جعفر محمدی»، عضو هیات مدیره نظام صنفی استان - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - تهران و نایب رئیس کمیسیون تجارت الکترونیکی، در گفتگو با دیجیاتو اشاره می‌کند که پیشنهاد تشکیل این کمیته ویژه، سه روز پیش توسط کمیسیون تجارت الکترونیکی به وزارت ارتباطات ارائه شده است تا از فیلترینگ دسته‌ای کسب‌وکارها که علت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - آن خود دولت است، جلوگیری به عمل آید: - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - «گاهی از طرف بدنه دولت درخواستی برای قوه قضاییه ارسال می‌شود و سپس برخی از کسب‌وکارهای نوپا فیلتر می‌شوند. اما بقیه بدنه دولت مانند وزارت ارتباطات یا - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری با این اتفاق موافق نیستند.»

محمدی اشاره می‌کند که چنین اتفاقی سبب می‌شود تا گاهی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - یک کسب‌وکار ۲۰ روز - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - با - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - فیلترینگ مواجه شود: «برای مثال چند ماه پیش فین‌تک‌ها به صورت دسته ای فیلتر شدند یا سامانه جاباما توسط شکایت سازمان گردشگری فیلتر شد. این اتفاقات باعث بی‌اعتمادی به دولت می‌شد اما با تشکیل این کمیته ویژه، دیگر هر بخش از دولت نمی‌تواند به خودی خود درخواست فیلتر شدن و برخورد با کسب‌وکارهای نوپا را داشته باشد و باید قبل از ارسال برای قوه قضاییه، در این کمیته تصمیم‌گیری شود.»

نایب رییس کمیسیون تجارت الکترونیکی در گفتگوی خود با دیجیاتو اشاره می‌کند که «اگر این راه‌کار در گذشته وجود داشت، اکنون شاهد مشکل ایجاد شده برای سامانه‌های کاریابی آنلاین نبودیم». با این حال احتمال فیلتر شدن دسته‌ای کسب‌وکارهای آنلاین در آینده همچنان وجود دارد و این کمیته، تنها مواردی که از سوی بدنه دولت - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر اسلام آباد غرب استان کردستان - مطرح می‌شود را مورد بررسی قرار خواهد داد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone