🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
  2. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: پودر جرمگیری را داخل دستگاه ریخته و برنامه یکساعت و نیمه را اجرا میکنیم و سپس فیلتر تخلیه را تمیز میکنیم.
  5. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 39439.html
۲۳ بهمن ۱۴۰۱

اطلاعات جدید منتسب به اکسپریا XZ Pro سونی منتشر شد؛ رونمایی احتمالاً در اسفند ماه [به روز رسانی]

سونی در رویداد CES 2018 از سه موبایل میان رده اکسپریا XA2 Ultra، XA2 و L2 رونمایی کرد، ولی به نظر می رسد این کمپانی بهترین تلفن های هوشمند پرچمدار خود را برای رونمایی در آینده ...

سونی در رویداد CES 2018 از سه موبایل میان رده اکسپریا XA2 Ultra، XA2 و L2 رونمایی کرد، ولی به نظر می رسد این کمپانی بهترین تلفن های - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - هوشمند پرچمدار خود را برای رونمایی در آینده نگه داشته؛ یکی از آنها اکسپریا XZ Pro است که انتظار می رود در حدود زمان برگزاری کنگره جهانی موبایل (MWC) سال 2018 رونمایی شود. حالا به واسطه انتشار یک سند، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - اطلاعاتی منتسب به این موبایل به بیرون - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - درز کرده است.

بر اساس اطلاعات تازه منتشر شده اکسپریا XZ Pro از نمایشگری 5.7 اینچی با رزولوشن 4K - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - و از نوع OLED به بازار عرضه خواهد شد. - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - همچنین - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - چیپست این تلفن هوشمند اسنپدراگون 845 خواهد بود و با 6 گیگابایت رم و 128 - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - گیگابایت حافظه داخلی همراه خواهد شد.

همچنین انتظار می رود این موبایل پرچمدار از دوربین اصلی دوگانه برخوردار باشد. یکی از این دوربین ها حسگری 18 مگاپیکسلی با پیکسل هایی به اندازه 1.33 میکرومتر خواهد داشت و دوربین دیگر دارای حسگر 12 مگاپیکسلی با اندازه پیکسل های 1.38 میکرومتر خواهد بود. دوربین جلویی نیز از حسگری 13 مگاپیکسلی بهره خواهد برد.

تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی

در نهایت باید اشاره کرد که اکسپریا XZ Pro به لطف استاندارد IP68 در مقابل نفوذ آب و گرد و غبار مقاوم خواهد بود و یک باتری 3420 میلی آمپر ساعتی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - برای - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - آن در نظر گرفته خواهد شد. این تلفن هوشمند با اندروید 8.0 به بازار عرضه خواهد شد. همچنین طبق روال معمول این کمپانی ژاپنی در دو نوع با پشتیبانی ار یک سیم کارت و نیز دو سیم کارت به بازار عرضه خواهد گشت.

موبایل یاد شده که بهترین تلفن هوشمند از بین مدل هایی که - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - قرار است در آینده نزدیک معرفی شوند خواهد بود، - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - احتمالاً با قیمت بالاتری - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - نسبت به دیگر مدل ها به فروش خواهد رسید.

انتظار می رود اکسپریا XZ Pro مدت کوتاهی قبل از رویداد MWC 2018 معرفی شود و در اسفند تا فروردین نیز روانه بازار گردد. کنگره جهانی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - موبایل (MWC) سال 2018 از 7 تا 10 اسفند ماه در بارسلون اسپانیا برگزار خواهد شد.

 

به روز رسانی:

شرکت سونی - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - به تازگی اعلام کرده، صبح روز هفتم اسفندماه از تلفن‌های هوشمند جدیدش - تعمیرات لباسشویی گگنو در شهر عجب شیر استان آذربایجان شرقی - رونمایی خواهد کرد. به احتمال زیاد در میان مدل‌های نمایش داده شده در روز آغازین نمایشگاه MWC 2018، اکسپریا XZ Pro حضور خواهد داشت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر همساز نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
دوستان سایت ***** لباسشویی گگنو WM260164 شما را با نازلترین قیمت و بالاترین کیفیت در خونه شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone