🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروفر داغ نمی کند، علت چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر میتواند مربوط به خرابی قطعات قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها و یا مشکل در قسمت برد فرمان دستگاه باشد و باید توسط کارشناس تعمیرات مایکروویو بررسی گردد.
  2. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: ماکروفر باید به طور سالیانه سرویس و فیلتر اشعه و عایق میکای آن تعویض شود.
  3. سوال: آیا اشعه مایکروویو خطرناک است؟
    پاسخ: اشعه مایکروفر در هنگامی که کاور دستگاه بسته باشد خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متر در هنگام کارکرد با مایکروفر رعایت شود.
  4. سوال: آیا محکم بستن درب مایکروفر به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: محکم بسته شدن در مایکروویو میتواند باعث خرابی میکرویوییچ درب و یا شکستن زبانه درب دستگاه بشود.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار سولاردام جهت رفع عیب مراجعه کند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست کارشناسان سولاردام ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه، با شما هماهنگ میکنند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17533.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

اینستاگرام ریلز با قابلیت ارسال ویدیو‌‌های طولانی‌تر و ویرایش آسانتر به‌روز شد

اینستاگرام به دنبال استقبال کاربران از قابلیت «ریلز» و به منظور رقابت با «تیک تاک»، ریلز را با قابلیت‌های جدید از جمله افزایش مدت زمان ضبط کلیپ، افزایش زمان تایمر و امکان حذف و کوتاه ...

اینستاگرام به دنبال استقبال کاربران از قابلیت «ریلز» و به منظور رقابت با «تیک تاک»، ریلز را با قابلیت‌های جدید از جمله افزایش مدت زمان ضبط کلیپ، افزایش زمان تایمر و امکان حذف و کوتاه کردن کلیپ‌ها به روز رسانی کرد.

چند ماه قبل اینستاگرام در رقابت با تیک تاک، قابلیت جدیدی به پلتفرم خود با نام «اینستاگرام ریلز» (Reels) اضافه کرد. در آن مقطع زمانی، تنها کاربران برخی کشورها با کمک این قابلیت می‌توانستند ویدیوهای کوتاه 15 ثانیه‌ای را ضبط و به اشتراک بگذارند.

بعد از استقبال کاربران، اینستاگرام تصمیم گرفت با اضافه کردن ویژگی‌های جدیدی ویلز را آپدیت کند. در به روز رسانی جدید کاربران می‌توانند ویدیوهای - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - 30 ثانیه‌ای ضبط کنند. در واقع 15 ثانیه به مدت زمان ضبط در نسخه قبلی اضافه شده است. از دیگر ویژگی‌های نسخه - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - جدید می‌توان به افزایش زمان تایمر از 3 به 10 ثانیه و همچنین امکان حذف و کوتاه کردن کلیپ‌ها اشاره کرد.

تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان

همان طور که گفته شد ریلز پیش از آنکه به صورت جهانی منتشر شود، تنها در دسترس کاربران برخی کشورها از جمله هند، برزیل، فرانسه و آلمان قرار گرفت تا ابتدا نسخه اولیه آن بررسی شود و سپس نسخه گلوبال منتشر شود. به نظر می‌رسد به زودی سایر کاربران کشورهای دیگر نیز بتوانند از ریلز استفاده کنند.

اینستاگرام آخرین تغییرات ریلز را در توییتر به صورت رسمی اطلاع رسانی کرده است. اما به نظر می‌رسد این شرکت قصد دارد ابزارهای ادیت ویدیو را نیز به ریلز اضافه کند تا کاربران بتوانند از امکانات - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - بیشتری نیز برخوردار باشند. در نسخه به روز رسانی شده، امکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - کوتاه کردن یا حذف هر کلیپ نیز وجود دارد.

شایان ذکر است ریلز اینستاگرام اندکی پس از تحریم تیک تاک در هند معرفی شد. کاربران - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - برای استفاده از این ویژگی کافی است گزینه دوربین را در اپلیکیشن اینستاگرام را انتخاب کرده و روی گزینه «Reels» در قسمت پایین صفحه ضربه بزنند. امکان - تعمیرات مایکروفر تکنوکیت در شهر سقز استان کردستان - اضافه کردن موسیقی به ویدیوها، یا کاهش و افزایش سرعت نمایش کلیپ‌های کوتاه نیز وجود دارد.

اینستاگرام اخیرا توجه زیادی به ریلز نشان می‌دهد و حتی در مدت اخیر تغییراتی در رابط کاربری آن نیز ایجاد کرده است. شاید یکی از دغدغه‌های این شرکت، ارائه ابزارها و امکاناتی است که ریلز بتواند در رقابت از تیک تاک پیشی بگیرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر سداب نوشته شده درتاریخ 1402/03/07
مرکز شما طرفای شهرک دانشگاه سقز تعمیرات داره
پاسخ: بله در شهرک دانشگاه شهر سقز خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone