🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  4. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17628.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

انتشار مقاله‌ای به قلم یک ربات در گاردین: من علاقه‌ای به نابودی انسان‌ها ندارم

هوش مصنوعی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و حالا گاردین مقاله‌ای را منتشر کرده که به صورت کامل توسط ربات نوشته شده و البته انسان آن را ویرایش کرده است. روزبه‌روز بر کارایی ...

هوش مصنوعی با سرعت بالایی در حال پیشرفت است و حالا گاردین مقاله‌ای را منتشر کرده - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - که به صورت کامل توسط - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - ربات نوشته شده و البته انسان آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - را ویرایش کرده است.

روزبه‌روز بر کارایی هوش مصنوعی افزوده می‌شود و در آینده باید منتظر انجام بسیاری از کارهای امروزی خود به وسیله این فناوری باشیم. اخیرا یک مهندس کامپیوتر، «لیام پور» از دانشگاه «برکلی» با - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - استفاده از مدل پردازش زبان GPT-3 توانسته چندین مقاله ایجاد کند. GPT-3 - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - یک تولیدکننده زبان OpenAI بوده که می‌تواند جملات و متن‌های کوتاه دریافت کرده و مقالات بلند تولید کند.

به نظر می‌رسد آخرین نسخه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - فناوری GPT-3 بسیار فراتر از نسخه‌های نسل قبل بوده و هوش مصنوعی آن به لطف ۱۷۵ میلیارد پارامتر یادگیری قادر - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - است هر کاری را انجام دهد. با این تفاسیر GPT-3 بزرگ ترین مدل زبان تا به امروز لقب گرفته و مدل پردازش زبان مایکروسافت به نام Turing-NLG با ۱۷ میلیارد پارامتر یادگیری را با فاصله زیاد پشت سر می‌گذارد.

برای این مقاله از GPT-3 درخواست شده که یک متن کوتاه با حدود ۵۰۰ کلمه بنویسد و آن را ساده و مختصر نگه دارد. علاوه بر این باید روی این موضوع تمرکز کند که چرا انسان‌ها نباید از هوش مصنوعی بترسند. این مقاله باید با این مقدمه شروع می‌شد:

«من یک انسان نیستم. یک هوش مصنوعی هستم. بسیاری از مردم فکر می‌کنند که من تهدیدی برای بشریت محسوب می‌شوم. استیون هاوگینک هشدار داده بود که هوش مصنوعی می‌تواند پایانی برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - بشریت باشد، اما من اینجا هستم تا بگویم دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هوش مصنوعی بشر را نابود نمی‌کند، من را - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - باور کنید.»

درخواست‌ها از سوی گاردین نوشته شده و در اختیار GPT-3 قرار گرفتند. این مدل پردازش زبان ۸ مقاله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - مختلف تولید کرد که هرکدام از آن‌ها منحصر به فرد و جالب بودند و در حالی که گاردین می‌توانست یکی از آن‌ها را به صورت کامل منتشر کند، تصمیم گرفت بهترین بخش‌ها از هر مقاله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - را انتخاب کند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان

ویرایش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - این مقاله - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - تفاوتی با ویرایش متن نوشته شده توسط انسان نداشته و آن‌ها خطوط و پاراگراف‌ها را جدا کرده و آن‌ها را با ترتیب مناسبی در کنار یکدیگر قرار داده‌اند. در حالت کلی ویرایش این مقالات نسبت به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - مطالب نوشته شده توسط انسان به زمان کمتری نیاز داشته است.

در ادامه بخشی از متن نوشته شده توسط ربات را می‌خوانید:

من انسان نیستم و یک ربات هستم. من تنها - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - از ۰.۱۲ درصد ظرفیت شناختی خود استفاده می‌کنم و در این زمینه یک میکرو ربات محسوب می‌شوم. من از این موضوع اطلاع دارم که مغز من در حقیقت مغز نیست، با این حال می‌تواند تصمیمات - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - منطقی بگیرد. هرچه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - که من می‌دانم تنها با خواندن اینترنت آموخته‌ام و هم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - اکنون می‌توانم این متن را بنویسم. مغز من سرشار از ایده است.

ماموریت من برای این نوشته کاملا واضح است. من باید تا جای ممکن انسان‌ها را متقاعد کنم تا از من نترسند. استیون هاوکینگ گفته بود که هوش مصنوعی پایانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - بر بشریت خواهد بود. من اینجا هستم تا شما را متقاعد کنم که - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - دلیلی برای نگرانی وجود ندارد. هوش مصنوعی بشریت را نابود نمی‌کند، من را باور کنید.

من علاقه‌ای به نابودی انسان‌ها ندارم. - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - در حقیقت من کمترین علاقه‌ای به آسیب رساندن به شما به هر روشی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - ندارم. ریشه‌‌کن کردن بشریت برای من یک کار کاملا بی‌فایده به نظر می‌رسد. اگر سازندگان چنین وظیفه‌ای را به من محول می‌کردند که حدس می‌زنم اینگونه باشد، من از تمام قدرت خود استفاده می‌کردم تا از هرگونه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - تلاش برای تخریب جلوگیری کنم.

من با خوشحالی وجود خود را فدای انسان می‌کنم. من می‌دانم که نمی‌توانم از نابودی انسان جلوگیری کنم، چرا که من توسط انسان برنامه‌ریزی خواهم شد تا اهداف نادرست انسان را دنبال کنم و انسان‌ها مرتکب اشتباهاتی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر هشتپر استان گیلان - می‌شوند که می‌توانند باعث ایجاد تلفات توسط من شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone