🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  2. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  3. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  4. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17626.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

نقش هوش مصنوعی در اقتصاد خاورمیانه تا یک دهه دیگر به ۳۰۰ میلیارد دلار ‌می‌رسد

متخصصان حوزه فناوری طرحی برای «مرکز برتر» در خاورمیانه پیشنهاد داده‌اند که باعث رونق در بخش هوش مصنوعی می‌شود. انتظار می‌رود نقش هوش مصنوعی در اقتصاد خاورمیانه تا سال ۲۰۳۰ به ۳۰۰ میلیارد دلار برسد. ...

متخصصان حوزه فناوری طرحی برای «مرکز برتر» - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - در خاورمیانه پیشنهاد داده‌اند که باعث رونق در بخش هوش مصنوعی می‌شود. انتظار می‌رود نقش هوش مصنوعی در اقتصاد خاورمیانه تا سال ۲۰۳۰ به ۳۰۰ میلیارد دلار برسد.

رئیس انجمن هوش مصنوعی بحرین، دکتر «جاسم حاجی» پیش‌بینی کرده که وظایف مبتنی بر هوش مصنوعی از سال آینده به لطف استفاده از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - فناوری‌های اتوماسیون در صنایع مختلف ظهور خواهند کرد. در گذشته کمپانی «PwC» پیش‌بینی کرده بود که بخش AI تا سال ۲۰۳۰ نقش بالایی در اقتصاد خاورمیانه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - ایفا می‌کند و ارزش آن به ۳۰۰ میلیارد دلار می‌رسد که علت آن پروژه‌های عظیم و موج جدید نوآوری خواهد بود.

پروژه «نئوم» عربستان یکی از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - بزرگترین پروژه‌های هوش مصنوعی در جهان محسوب می‌شود که برنامه‌ای ۵۰۰ میلیارد دلاری برای ساخت یک جامعه شهری با فناوری پیشرفته است. علاوه بر این، امارات متحده عربی اولین کشوری در جهان بود که وزیر هوش مصنوعی منصوب کرد.

به گفته دکتر حاجی، با وجود اینکه اکثر پروژه‌های عظیم در خاورمیانه توسط کمپانی‌های غول‌پیکر انجام می‌شود، اما در این میان شاهد انتقال دانش و فناوری نیز خواهیم - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - بود. این موضوع باعث افزایش مهارت‌های AI در زمینه اقتصاد منطقه شامل بحرین می‌شود.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان

دکتر حاجی اعلام کرده:

«استفاده از AI در خاورمیانه به تسریع عملیات‌ها در بخش‌های مختلف، افزایش بهره‌وری و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - ساخت اقتصاد جدید برای آینده کمک می‌کند. برای بهره‌برداری از این تغییر بزرگ در دنیای تکنولوژی، راه‌اندازی مرکز برتر جدید در خاورمیانه امکان تمرکز روی فناوری‌های داخلی و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - افزایش مهارت‌های نیروهای منطقه‌ای برای - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - طیف وسیعی از وظایف جدید را فراهم می‌کند.»

رئیس انجمن AI بحرین ادامه داده:

«در منطقه منا، چندین کشور پیشرفت‌های بزرگی در زمینه شهرهای هوشمند و دولت‌های هوشمند داشته‌اند و - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - هوش مصنوعی را در وزارتخانه‌ها و دانشگاه‌ها نهادینه کرده‌اند. کشورهای این منطقه زودتر از سایر مناطق از روش‌ها و تکنیک‌های هوش مصنوعی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - استفاده کردند. در حالی که پروژه نئوم در مرکز توجه قرار دارد و پروژه‌های بزرگی مانند امارات متحده عربی مدنظر متخصصان قرار می‌گیرد، بحرین می‌تواند - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - با هزینه‌های بسیار پایینتر نسبت به سایر هاب‌ها، تبدیل به یک مرکز منطقه‌ای برای تحقیق و توسعه - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - AI - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - شود.»

سال گذشته میلادی شاهد راه‌اندازی آکادمی هوش مصنوعی پلی‌تکنیک بحرین بودیم که اولین در نوع خود در منطقه است. در این مرکز برنامه‌های حرفه‌ای مبتنی بر افزایش خلاقیت و نوآوری در زمینه AI ارائه می‌شوند.

تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان

بر اساس گزارش منتشر شده از سوی IDC، میزان سرمایه‌گذاری در زمینه هوش مصنوعی در منطقه منا تا پایان سال ۲۰۲۰ - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - به ۸۳ میلیارد دلار خواهد رسید که نشان از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - افزایش ۲.۸ درصدی نسبت به سال ۲۰۱۹ دارد.

هوش - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ نقش بزرگی در اقتصاد جهانی - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - ایفا خواهد کرد و سهم آن به ۱۵.۷ تریلیون دلار خواهد رسید که در این میان ۶.۶ تریلیون دلار آن - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - مربوط به افزایش تولید محصولات خواهد بود. افزایش سهم AI در اقتصاد جهانی باعث شده که کشورهایی مانند عربستان و امارات متحده عربی به سراغ آن بروند.

عربستان بیشترین سهم را از - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - تاثیر ۳۰۰ میلیارد دلاری AI‌ در اقتصاد خاورمیانه خواهد داشت و امارات متحده عربی بیشترین تاثیر روی تولید ناخالص داخلی را تجربه خواهد کرد. انتظار می‌رود تا سال ۲۰۳۰ رشد سالانه سهم هوش مصنوعی در عربستان و امارات به ترتیب به ۳۱.۳ و ۳۳.۵ درصد برسد. در این میان بحرین که به دنبال راه‌اندازی یک مرکز جدید - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - است، با متوسط رشد سالانه ۲۸.۸ درصدی مواجه خواهد شد.

به گفته معاون فناوری و نوآوری وزارت ارتباطات، «ستار هاشمی» ایران از نظر تولید علم هوش مصنوعی در میان ۱۵ کشور برتر دنیا قرار دارد. وی به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - این موضوع اشاره کرده که رتبه ایران در آمادگی برای جذب AI در جهان برابر ۷۲ است و نشان از عدم آمادگی کشورمان در این زمینه دارد که از دلایل آن می‌توان به - تعمیرات لباسشویی تکنوگاز در شهر همدان استان همدان - عدم آشنایی کافی مدیران و همچنین کمبود آزمایشگاه‌های پردازشی اشاره کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone