🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
  2. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: داشتن بیش از صد هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  3. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
  4. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: این لباسشویی ها در نحوه طراحی برد و مصرف انرژی باهم تفاوت دارند.
  5. سوال: علت قطع نشدن آبگیری لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت قطع نشدن آبگیری میتواند مربوط به قطع نکردن شیربرقی، خرابی برد، خرابی هیدروستات باشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17623.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

رئیس کمیسیون آموزش مجلس: کلاس‌های مدارس و دانشگاه‌ها غیرحضوری ‌می‌شود

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به انتقادهای وارده به نحوه و زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد که کمیسیون آموزش مجلس در دو هفته گذشته جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش با محوریت ...

رئیس کمیسیون آموزش و تحقیقات مجلس با اشاره به انتقادهای وارده به نحوه و زمان بازگشایی مدارس، اظهار کرد که کمیسیون آموزش مجلس در دو هفته گذشته - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - جلسه‌ای با وزیر آموزش و پرورش با محوریت نحوه و چگونگی بازگشایی مدارس برگزار کرد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - که در این جلسه نمایندگان از توضیحات وزیر قانع شدند. او تاکید کرده با این وجود کلاس‌های مدارس و آنلاین حتما در آینده نزدیک به صورت آنلاین برگزار خواهد شد.

«علیرضا منادی سفیدان» با بیان اینکه اکنون دیده شده برخی از وعده‌های داده شده در - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - خصوص نحوه بازگشایی مدارس - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - از سوی وزیر عمل نشده است، افزود: «اکنون یکی از نقاط ضعف در خصوص بازگشایی مدارس این است که ١۵ - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - شهریور را زمان مناسبی برای بازگشایی نمی‌دانیم و باید از ابتدای مهر کلاس‌های درس آغاز می‌شد.»

نماینده مردم تبریز در مجلس شورای اسلامی با تأکید - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - بر اینکه - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - وزیر آموزش و پرورش در خصوص ١۵ شهریور اعلام کرده بود که ستادها فعال خواهند شد، اضافه کرد: «متاسفانه در ١۵ شهریور علی‌رغم اظهارات وزیر آموزش و پرورش - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - کلاس‌ها آن هم به شکل حضوری برگزار شد که این مورد انتقاد - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - جدی ما است.»

تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه در روزهای ابتدایی کلاس‌بندی دانش‌آموزان انجام خواهد شد، گفت: «آموزش نحوه فعالیت در فضای مجازی به دانش‌آموزان داده خواهد شد تا پس از آن به صورت آنلاین کلاس‌ها برگزار شوند.»

وی در پاسخ به این سؤالی که نحوه برگزاری کلاس‌های دانشگاه‌ها به چه شکل خواهد بود، افزود: «برگزاری کلاس‌های دانشگاه عملاً از ابتدای مهر انجام خواهد شد. دو الی سه هفته دانشجویان به صورت حداکثری در کلاس حاضر خواهند شد پس از آن جلسات درسی به صورت آنلاین پیگیری می‌شود.»

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با بیان اینکه پس از جلسه کمیسیون آموزش مجلس با وزیر آموزش و پرورش ٣ مطالبه از رئیس‌جمهور داشته‌ایم، افزود: - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - «ارائه اینترنت رایگان یکی از مطالبات ما برای دانش‌آموزان بود که در جلسه هیئت دولت این موضوع - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - مطرح شد.»

به گفته منادی سفیدان تهیه سیم کارت‌های کنترل شده برای دانش‌آموزان دیگر مطالبه آنها  از دولت بود که در این رابطه نیز رئیس‌جمهور دستور لازم را به وزیر ارتباطات داده است و در حال حاضر سیم‌کارت‌هایی پیرامون این موضوع عرضه می‌شود: - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - «دیگر مطالبه ما از دولت ارائه لپ‌تاپ و گوشی‌های هوشمند برای - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - ۳ میلیون و ۵۰۰ هزار نفر دانش‌آموز است که استطاعت مالی ندارند، - تعمیرات لباسشویی وست پوینت در شهر رشت استان گیلان - که مقرر شد از محل بودجه مقابله با کرونا ١٠٠ هزار میلیارد تومان تأمین شود.»

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone