🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علل سوختن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت خرابی موتور لباسشویی میتواند مربوط به نوسانات برقی و اضافه بار در لباسشویی باشد.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: چقدر طول میکشد لباسشویی من تعمیر شود؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35963.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

هواوی ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم عرضه خواهد کرد؟

به تازگی هواوی پتنت جدید برای ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات این چنینی تولید کند. کمپانی چینی که تا به حال دو گجت از سری ساعت‌های هوشمند ...

به تازگی هواوی پتنت جدید برای ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم ثبت کرده و به نظر می‌رسد قصد دارد محصولات این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - چنینی تولید کند. کمپانی چینی که تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - به حال دو گجت از سری ساعت‌های هوشمند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - خود یعنی هوای واچ ۱ و ۲ را به بازار عرضه کرده و با تولید چنین محصولاتی آشناست، اخیراً اعلام نموده که قصد دارد سری سوم این گجت ها را نیز در آینده‌ای نزدیک معرفی کند. حال با بررسی این پتنت، به نظر می‌رسد ساعت هوشمند جدید هواوی، رویکرد و استفاده‌ی متفاوتی را هدف گرفته و بازی‌های رایانه‌ای یا گیمینگ را در این گجت‌ها ارتقا خواهد بخشید.

پتنت مورد بحث که اواخر آبان ماه سال گذشته ثبت شده در واقع - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - ادامه‌ای بر پتنت‌های - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - قبلی هواوی در این زمینه بوده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - که در سالهای‌ ۲۰۱۵ و ۲۰۱۶ میلادی منتشر شده و اطلاعات آنها را کامل کرده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

این مسئله نشان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - می‌دهد که هواوی هر ساله ایده‌های جدید خود را در این زمینه ثبت کرده - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - و قصد دارد به آرامی ساعت‌ هوشمند مخصوص گیم را طراحی و عرضه کند تا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - توجه گیمر‌ها را به این نوع گجت‌ها جلب کند.

در آخرین نسخه از این پتنت‌ها، ساعت هوشمندی به نمایش گذاشته می‌شود که می توان آن را از طریق یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - بند هوشمند کنترل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - نمود؛ بدین صورت که حالت های مختلف این بند اطلاعاتی را به ساعت منتقل کرده و کاربر می‌تواند با تغییر وضعیت بند ( کشیدگی، شل بودن یا نقطه‌ی قرار گیری) از آن به عنوان یک کنترلر استفاده کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان

این ویژگی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - کاربر اجازه می‌دهد که پشت ماشینی آخرین مدل در یک بازی مسابقه‌ای نشسته یا کاراکتری را در یک بازی اکشن اول شخص کنترل کند. در این پتنت، قابلیت‌های گوناگونی نظیر ضربه زدن، تکان دادن، چرخاندن و فشردن برای این بند در نظر گرفته شده که مختصات تمامی آنها با توجه به فاصله‌ای که از ساعت هوشمند دارد، بررسی خواهد شد. بر اساس این پتنت می‌توان از بند یاد شده به عنوان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - یک کیبورد مجازی نیز بهره گرفت.

البته هواوی اعلام کرده که - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - از این بند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - تنها در بازی‌ استفاده نخواهد شد و با تعبیه شدن یک کلید روی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - آن می‌توان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - سلفی گرفت البته در صورتی که ساعت یاد شده از یک دوربین مجزا بهره ببرد. علاوه بر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - این - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - کاربر می تواند با استفاده از این بند‌ها، نکاتی را در متون دلخواهش هایلات کرده و روی آنها بزرگنمایی کند.

تماشا کنید: جعبه گشایی دیجیاتو: هواوی Y7 Prime - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر زنجان استان زنجان - 2018

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone