🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: از دلایل خرابی لاستیک دور در میتوان به مرطوب ماندن لاستیک،گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک اشاره کرد.
  2. سوال: فضای قرارگیری لباسشویی باید دارای چه شرایطی باشد؟
    پاسخ: فضای قرار گیری لباسشویی باید به گونه ای باشد از هر طرف حدودا 5 سانتی متر فاصله داشته باشد.
  3. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  4. سوال: علت جرقه زدن موتور لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  5. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: شما میتوانید از طریق دستگاه کارتخوان یا انتقال وجه با همراه بانک و همچنین به صورت نقد هزینه تعمیر لباسشویی را پرداخت نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 35960.html
۲۷ بهمن ۱۴۰۱

تکنولوژی جدید اپل آیفون‌های بعدی را دگرگون‌ خواهد کرد

این روزها تکنولوژی Depth-mapping یا نقشه برداری عمقی بخش اعظمی از تلاش های تازه شرکت های حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص داده است و حالا به نظر می‌رسد که اپل نیز سراغ این تکنولوژی رفته ...

این روزها تکنولوژی Depth-mapping یا نقشه برداری عمقی بخش اعظمی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - از تلاش های تازه شرکت های حوزه تکنولوژی را به خود اختصاص داده است و حالا به نظر می‌رسد که اپل نیز سراغ این تکنولوژی رفته و قصد دارد امکانات تازه ای را براساس - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این فناوری به موبایل هایش بیافزاید.

به تازگی پتنتی از تکنولوژی جدید اپل منتشر شده که به «موتور اسکن عمق» اختصاص دارد؛ قابلیتی که می‌تواند با استفاده از یک فرستنده، پرتوهای نور را منتشر کرده و سپس با اسکن این نور، عمق و فاصله را تخمین بزند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

این پتنت در - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - واقع در ادامه‌ی پتنت دیگری است که - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - در سال ۲۰۱۲ میلادی ثبت شده بود و سعی دارد به نوعی آن را کامل کند. به همین دلیل به نظر می‌رسد که اپل چند وقتی است که در فکر تولید چنین قابلیتی بوده و قصد دارد آن را روی آیفون‌هایش تعبیه کند.

نقشه‌های عمقی اما در بسیاری از موقعیت‌ها به کار می آیند. برای مثال، با استفاده از آنها عکس‌های فراگیر (immersive) بهتری توسط موبایل‌ها ثبت می‌شوند و می‌توان محتوای واقعیت مجازی مطلوب تری تهیه نمود.

تکنولوژی جدید اپل علاوه بر فرستنده و اسکنر از یک پردازنده‌ی منحصر به فرد نیز بهره می‌برد که می‌تواند با استفاده از اطلاعات کسب شده، نقشه‌ی عمقی مورد نظر را طراحی - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کند.

تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی

البته کمپانی کوپرتینویی تنها شرکتی نیست که در راستای اضافه کردن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - این فناوری - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - به محصولاتش تلاش می کند. - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - کوالکام نیز یک ماژول دوربین به نام - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - اسپکترا طراحی کرده و آن - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - را روی چیپست اسنپدراگون ۸۴۵ تعبیه نموده است. این ماژول قادر است عمق ۱۰ هزار نقطه را به درستی تخمین بزند.

از سوی دیگر فیسبوک اخیراً وارد شراکت تازه ای با کمپانی RED شده تا به توسعه دوربین های حرفه ای واقعیت مجازی بپردازد که می توانند تصاویری با - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - رزولوشن بالا و آزادی عمل 6 درجه ای ثبت کنند؛ قابلیتی که باعث می شود این تصاویر به صورت همزمان یا Real-Time در محیط مجازی قابل مشاهده و کشف باشند.

تماشا کنید: تست سقوط آیفون 7 - تعمیرات لباسشویی مجیک در شهر تبریز استان آذربایجان شرقی - و 7 پلاس

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone