تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز کردن طولانی مدت درب یخچال باعث از بین رفتن گاز یخچال میشود؟
    پاسخ: خیر، گاز یخچال در یک سیکل بسته درون لوله ها قرار داشته و باز ماندن درب یخچال ارتباطی به نشتی گاز یخچال ندارد.
  2. سوال: آیا نصب یخچال در محیط های خیلی سرد یا خیلی گرم ایراد دارد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا تعمیرکار بدون هماهنگی با من مراجعه میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین ها قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر یخچال را همراه خود دارد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها بیشتر است را به همراه خود دارند ، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  5. سوال: علت یخ زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: تنظیم نبودن دمای یخچال ، چیدمان ناصحیح مواد غذایی ، خرابی سنسور محیطی یخچال ، خرابی برد ، خرابی دمپر انتقال هوا میتوانند باعث یخ زدن مواد غذایی در یخچال شوند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 20381.html
۱۲ اسفند ۱۴۰۱

مایکروسافت سرویس استریم Mixer را تعطیل می‌کند؛ انتقال کاربران به فیسبوک گیمینگ

مایکروسافت ماه آینده به فعالیت سرویس استریم Mixer پایان می‌دهد و کاربران و استریمرهای این سرویس در پلتفرم فیسبوک گیمینگ (Facebook Gaming) به فعالیت ادامه خواهند داد. مایکروسافت سال ۲۰۱۶ استارتاپ استریم گیم Beam را ...

مایکروسافت ماه آینده به - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - فعالیت سرویس استریم Mixer پایان می‌دهد و کاربران و استریمرهای این سرویس در پلتفرم فیسبوک گیمینگ (Facebook Gaming) به فعالیت ادامه خواهند داد.

مایکروسافت سال ۲۰۱۶ استارتاپ استریم گیم Beam را تصاحب کرد و یک سال بعد نام آن را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - به Mixer تغییر داد. این سرویس نتوانست به مقایس مد نظر مایکروسافت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - برای رقابت با توییچ، یوتیوب و حتی فیسبوک گیمینگ برسد، بنابراین غول نرم افزاری - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - تصمیم گرفت آن را - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - تعطیل کند.

«فیل اسپنسر»، رییس بخش گیمینگ مایکروسافت می‌گوید: «ما از لحاظ تعداد کاربران فعال ماهانه خیلی عقب - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - تر از بازیگران بزرگ بودیم.» او اضافه کرد تعطیلی سرویس Mixer و انتقال آن به فیسبوک گیمینگ به خاطر مخاطبین بیشتر این شبکه اجتماعی به نفع کاربران خواهد بود.

مایکروسافت در همکاری با فیسبوک قصد دارد مخاطبان و استریمرهای Mixer را طی هفته‌های آتی به پلتفرم فیسبوک گیمینگ منتقل کند. از تاریخ ۲۲ ژوئیه (۱ مرداد) تمامی سایت‌ها و اپلیکیشن‌های مرتبط با Mixer به طور اتوماتیک کاربر را به فیسبوک گیمینگ انتقال خواهند داد و استریمرهایی که از Mixer درآمدزایی می‌کردند، از طریق برنامه Level Up فیسبوک کسب درآمد خواهند کرد.

تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان
با تعطیلی - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - Mixer استریمرهایی مثل - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - Ninja می‌توانند دوباره در توییچ فعالیت کنند.

تصمیم مایکروسافت به شراکت با فیسبوک، - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - تصمیمی استراتژیک است که به منظور افزایش محبوبیت سرویس استریم گیم xCloud نیز انجام شده است. این شرکت - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - در همکاری نزدیک با فیسبوک سرویس xCloud را به فیسبوک گیمینگ خواهد آورد و به بازدیدکنندگان اجازه خواهد داد تا بازی‌هایی که کاربران در حال استریم کردن آن‌ها هستند را بازی کنند.

مایکروسافت استریمرهایی مثل Ninja و Shroud را با دستمزدهای بالا به خدمت گرفت، اما آن‌ها نیز نتوانستند محبوبیت سرویس - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - Mixer را افزایش دهند. استریمرهای یاد شده حالا می‌توانند به توییچ بازگشته و - تعمیرات یخچال الکترو استیل در شهر هیدج استان زنجان - یا در فیسبوک گیمینگ فعالیت کنند.

مایکروسافت تیمز از فناوری‌های سرویس Mixer برای بهبود تعاملات بلادرنگ و کاهش تأخیر در استریم استفاده خواهد کرد و توسعه دهندگان Mixer همچنان در مایکروسافت باقی خواهند ماند و به توسعه تیمز کمک خواهند کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر تورانبانو نوشته شده درتاریخ 1402/03/06
سلام احیانا تعمیرگاه شما منطقه روستای قلعه حسینیه هیدج هم سرویس دهی داره
پاسخ: بله در روستای قلعه حسینیه شهر هیدج خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone