تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که از تعمیرات ارائه شده راضی نباشیم چه اتفاقی رخ میدهد؟
    پاسخ: داشتن بیش از بیست هزار مشترک فعال گواهی بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که به هر دلیل شما از خدمات ارائه شده توسط همکاران ما رضایت نداشته باشید در کوتاه ترین زمان ممکن به مشکل شما رسیدگی خواهد شد و در صورت عدم رضایت امکان بازگشت وجه پرداختی وجود دارد.
  2. سوال: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی چه آسیبی به یخچال میزند؟
    پاسخ: باز بودن یخچال به مدت طولانی باعث از بین رفتن سرمای داخل محیط یخچال شده و به تبع آن یخچال باید با توان بیشتری کار کند تا سرمای از دست رفته را جبران کند. باز ماندن طولانی مدت یخچال مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رسیدن به موتور یخچال گردد.
  3. سوال: آیا یخچال فریزر به سرویس سالیانه احتیاج دارد؟
    پاسخ: بله یخچال باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و کندانسور و فن آن تمیز گردد و فیلتر های تصفیه آب ساید بای ساید باید 6 ماه یکبار تعویض شود.
  4. سوال: دلیل جمع شدن آب زیر کشو جامیوه ای یخچال چیست؟
    پاسخ: علت جمع شدن آب در زیر کشوی یخچال عمدتا گرفتگی لوله دیفراست میباشد که بر اثر ورود نان خشک یا سبزی و یا کثیفی و گرد و خاک از کندانسور دچار گرفتگی میشود و یخ زدگی قسمت زیرین اواپراتور سبب سرریز شدن آب حاصل از دیفراست به زیر کشو ها میگردد. همچنین در مواردی خرابی المنت یا سنسور دیفراست نیز باعث بروز چنین ایرادی در یخچال میگردد.
  5. سوال: آیا یخچال و فریزر موتور های جداگانه دارند؟
    پاسخ: تقریبا در تمام یخچال ها از یک کمپرسور استفاده شده است که وظیفه آن تولید سرما در قسمت فریزر و در قسمت یخچال میباشد. در اکثر یخچال ها سرمای قسمت یخچال از طریق داکت هوا از فریزر تامین میشود. در موارد خیلی کمی در یخچال ها از دو کمپرسور جدا از هم استفاده شده است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 27264.html
۵ اسفند ۱۴۰۱

زمان رهایی اپل واچ از آیفون فرا رسیده است

اپل واچ همیشه نقش یک ابزار جانبی را برای آیفون بازی کرده اما معرفی WatchOS 6 با اپ استور اختصاصی، استریم صوتی و پشتیبانی از سیری، امیدها برای کاهش وابستگی آن به آیفون را افزایش داده ...

اپل واچ - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - همیشه نقش یک ابزار جانبی را برای آیفون بازی کرده اما - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - معرفی WatchOS 6 با اپ استور اختصاصی، استریم صوتی و پشتیبانی از سیری، امیدها برای کاهش وابستگی آن به آیفون را افزایش داده است.

اپل واچ به عنوان یکی از پیشرفته ترین گجت های پوشیدنی دنیا قابلیت های چشم گیری را به ارمغان می آورد اما وابستگی شدید آن به آیفون، این ساعت هوشمند را از دسترس بسیاری از کاربران دور کرده بود چرا که تنها حدود - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - ۲۰ درصد از بازار موبایل دنیا در اختیار گوشی های اپل قرار دارد.

اپل از سال گذشته و با ارائه قابلیت پایش ضربان قلب تلاش تازه ای را برای معرفی اپل واچ به عنوان یک گجت سلامتی جداگانه شروع کرد و حالا این تلاش را به حوزه نرم افزاری هم کشانده است. هرچند ساعت هوشمند این شرکت برای رسیدن برای استقلال کامل از آیفون راه درازی در پیش دارد اما WatchOS 6 شانس استفاده از اپل واچ را حتی به کاربران اندرویدی هم خواهد داد.

دانلود مستقیم اپلیکیشن ها با - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - اپل واچ

مارکت اپ اختصاصی اپل واچ که در watchOS 6 ارائه شده، به کاربر اجازه می دهد بدون نیاز به آیفون و از طریق شبکه های Wi-Fi  یا LTE روی اپل واچ خود برنامه مورد نظر را جستجو یا نصب کند.این - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - فروشگاه مثل مارکت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - اصلی اپل شامل توصیف اپلیکیشن ها، اسکرین شات و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - رتبه بندی است. از طرف دیگر این قابلیت به توسعه دهندگان اجازه می دهد برای ساعت هوشمند برنامه های اختصاصی توسعه دهند. تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران

اپل همچنین قابلیت استریم محتوای صوتی از قبیل موزیک، رادیو، پادکست و غیره را نیز در نسخه جدید - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - سیستم عامل ساعت هوشمند خود فراهم کرده است. علاوه بر این برخی اپلیکیشن ها نظیر موارد سلامت محور، امکان اجرای مداوم در پس زمینه را پیدا کرده اند.

در کنار پشتیبانی سیری از جستجوی صوتی، برخی برنامه های جدید و مستقل نظیر ماشین حساب، رکوردر یادداشت صوتی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - و پلیر کتاب صوتی نیز به نسخه جدید اضافه شده اند. نکته مهمتر اما تبدیل شدن اول واچ به ابزاری سلامت محور از طریق ارائه ابزار سنجش سطح نویز محیط با استفاده از میکروفن داخلی، پایش ضربان قلب، ابزار ترندز برای رهگیری پیشرفت در زمینه آمادگی جسمانی و پیگیری چرخه سیکل ماهیانه خانم ها است.

اپل واچ در مسیر استقلال از آیفون

تا چند سال قبل تنظیم آیفون مستلزم دسترسی کاربران به کامپیوتر - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - بود اما مدت ها از آن روزها گذشته است. مسیری که اپل واچ هم با تکیه بر پشتیبانی از شبکه های سلولی، باتری با ظرفیت بالا و اپ استور - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - اختصاصی می تواند آنرا بپیماید. پوشیدنی محبوب اپل حتی قادر است به عنوان یک گجت سلامتی اختصاصی و بی نیاز از آیفون نیز مورد استفاده قرار بگیرد.تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران

هرچند هنوز مدت - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - زیادی تا جدایی کامل میان اپل واچ و - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - آیفون باقی مانده اما کمپانی - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - کوپرتینویی با ارائه - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - اپ استور اختصاصی در WatchOS 6 گام بزرگی در این راه برداشته است. با استقلال کامل ساعت هوشمند اپل - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - از آیفون و با توجه به قابلیت های گسترده - تعمیرات یخچال ایکس ویژن در شهر چمستان استان مازندران - آن، تعداد زیادی از کاربران اندروید نیز به استفاده از این ساعت روی خواهند آورد که به معنی افزایش سهم اپل از بازار پوشیدنی هوشمند خواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone