🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چرا دور تند کولرگازی من کار نمی کند؟
    پاسخ: در ساده ترین حالت ممکن است کلید رابط وضعیت مشکل داشته و معیوب یاشد که نیاز به تعمیر و با تعویض دارد.
  2. سوال: چرا کولرگازی من سر و صدا و لرزش زیاد دارد؟
    پاسخ: تراز نبود کندانسور از مهمترین عوامل این مشکل است که ممکن است در هنگام نصب دستگاه پیش آمده باشد.
  3. سوال: آیا خدمات و تعمیرات انجام شده برای من دارای ضمانت است؟
    پاسخ: بله؛ تمام تعمیراتی که توسط تکنسین ما انجام شود دارای ضمانت 90 روزه خواهد بود.
  4. سوال: آیا هزینه تعمیرات را میتوان به صورت نقدی پرداخت کرد؟
    پاسخ: تمام تکنسین های ما معمولا دستگاه کارتخوان به همراه دارند علاوه بر این شما می توانید از درگاه های بانکی پرداخت هزینه را انجام دهید.
  5. سوال: چرا کولرگازی من باد سرد ندارد؟
    پاسخ: هوای سرد و خنک در کولر گازی به عوامل مختلفی چون فیلتر سالم، ترموستات، خرابی دریچه ها و... بستگی دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 44927.html
۱۸ بهمن ۱۴۰۱

ژاپن دیسپلی و توسعه نمایشگرهای کاغذ الکترونیکی با تراکم 600 پیکسل بر اینچ

رزولوشن نمایشگر کتابخوان های دیجیتالی آمازون با کندی اما به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده اند. همانطور که احتمالاً می دانید نسل نخست کیندل از صفحه نمایشی با تراکم پیکسل برابر با 167 پیکسل ...

رزولوشن نمایشگر کتابخوان های دیجیتالی آمازون با کندی اما به صورت مداوم در حال پیشرفت بوده اند. همانطور که احتمالاً می دانید نسل - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - نخست کیندل از صفحه نمایشی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - با تراکم پیکسل برابر با 167 پیکسل بر اینچ برخوردار بود که در تازه ترین نسل کیندل Oasis، این مقدار به 300 پیکسل بر اینچ رسیده است. اما به نظر شما نمایشگری با تراکم 600 پیکسل در هر اینچ چطور به نظر خواهد رسید؟

لازم به اشاره است در خلال رویداد «هفته نمایشگر» که در آمریکا در حال برگزاری است، شرکت ژاپن دیسپلی از دو نمایشگر گاغذ الکترونیک با وضوح بسیار بالای 400 و 600 پیکسل در هر اینچ رونمایی کرده است.

به عنوان - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - مثال نمایشگر آیفون 7 پلاس 401 پیکسل در هر اینچ دارد

برای آنکه تصور بهتری از ارقام مورد اشاره داشته باشید، باید بدانید که پنل مورد استفاده در آیفون 7 و 7 پلاس به ترتیب دارای 326 و 401 پیکسل بر اینچ بوده و نمایشگر گلکسی اس 8 هم از پنلی با تراکم 570 پیکسل در هر اینچ بهره می برد.

گفتنی است کمپانی ژاپن دیسپلی با همکاری مشترک سونی، هیتاچی و توشیبا - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - در سال 2012 تشکیل شد و هدف آن توسعه نمایشگرهای با سایز کوچک برای گجت ها بود. این شرکت در اواخر سال گذشته میلادی با کمپانی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - تایوانی - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - E Ink ادغام شد و هم اکنون روی نمایشگرهای کاغذ - تعمیرات کولر گازی زیمنس در شهر مرند آذربایجان شرقی استان آذربایجان شرقی - الکترونیک فعالیت می کند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone