تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: یخچال هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: یخچال فریزر باید به صورت مرتب و سالیانه سرویس دوره ای شده و کندانسور آن تمیز شود و عملکرد فن کندانسور بررسی شود. همچنین فیلتر تصفیه آب یخچال را باید هر 6 ماه یکبار تعویض کنید.
  2. سوال: فاصله استاندارد یخچال از طرفین باید چقدر باشد؟
    پاسخ: فاصله استاندارد یخچال از دیوار پشت حداقل 10 سانتی متر و از اطراف باید حداقل 5 سانتی متر باشد تا اجازه گردش جریان هوا اطراف یخچال وجود داشته باشد.
  3. سوال: بابت تعمیر یخچال چه هزینه ای دریافت می شود؟
    پاسخ: هزینه تعمیر دستگاه نیاز به بررسی اولیه توسط کارشناس را دارا بوده و کارشناس بعد از بررسی اولیه هزینه تعمیر دستگاه را به شما اعلام خواهد کرد.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر یخچال من را دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان ما دارای مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی بوده و دارای تجربه چندین سال در زمینه تعمیرات هستند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 30214.html
۲ اسفند ۱۴۰۱

ایرباد‌های بی سیم JBL در نمایشگاه CES 2019 رونمایی شدند

تولید کنندگان تلفن های هوشمند چند سالی است که جک هدفون را روی پرچمدارانشان حذف نموده‌اند و به همین دلیل کاربران علاقه‌ی زیادی به هدفون‌های بی سیم پیدا کرده‌اند. حال کمپانی JBL که به عرضه‌ی هدفون‌های ...

تولید کنندگان تلفن های هوشمند چند سالی است که جک هدفون را روی پرچمدارانشان حذف نموده‌اند و به همین دلیل کاربران علاقه‌ی زیادی به هدفون‌های بی سیم پیدا کرده‌اند. حال کمپانی JBL که به عرضه‌ی هدفون‌های با کیفیت شهرت دارد، از سری هدفون‌های بی سیم خود رونمایی کرده است.

این شرکت در نمایشگاه CES 2019 از جهار مدل گوناگون رونمایی کرده که هر کدام قابلیت‌های مخصوص به خود را دارند و مختص گروه مختلفی از کاربران طراحی شده‌اند. - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساده‌ترین گزینه‌ی طراحی شده از این ایربادهای بی سیم، TUNE120TWS - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نام دارد که برای استفاده عادی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - طراحی شده است.

این ایرباد‌ به تکنولوژی Pure - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - Bass Sound مجهز شده و به همراه یک جعبه‌ی شارژ مجزا عرضه می‌شود که می‌تواند سه مرتبه باتری این گجت را شارژ نماید. ایرباد یاد شده عمر باتری ۴ ساعته دارد و کاربر مجبور است ۱۵ دقیقه آن را داخل - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - جعبه‌ی مخصوصش قرار دهد تا بار دیگر بتواند به مدت یک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - ساعت از آن استفاده نماید.TUNE120TWS قرار است در ۶ رنگ مختلف عرضه شود و کاربران باید برای خرید آن ۹۹.۹۵ دلار هزینه کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

شرکت JBL از ایرباد‌های Reflect Flow هم رونمایی کرده که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - موفق شده‌اند استاندارد IPX7 برای مقا.مت در برابر آب، - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کسب کنند و به همین گزینه‌ی مناسبی برای ورزشکاران به شمار می‌روند.  باله‌ی جالبی برای این ایرباد‌ها طراحی شده که از قفل شدن آن در گوش اطمینان حاصل می‌کند و کاربر می‌تواند به دویدن یا حرکات ورزشی سخت بپردازد.  به ادعای شرکت سازنده‌‌اش کاربر با استفاده از باتری Reflect Flow و جعبه‌ی شارژ مخصوصش می‌تواند ۳۰ ساعت به استفاده از این ایرباد بپردازد.

Reflect Flow به تکنولوژی‌های حذف صدای شرکت سازنده‌ یعنی TalkThru و AmbientAware مجهز شده و قرار است به چهار رنگ مختلف و قیمت ۱۴۹.۹۵ دلار عرضه شود.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

کمپانی JBL با تولید کننده‌ی ورزشی معروف Under Armour همکاری کرده تا بهترین گزینه‌ را با نام  UA Flash برای ورزشکاران تولید - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کند. این مدل‌ شباهت زیادی به  Reflect Flow دارد و  به - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - نظر می‌رسد که نسخه‌ای از ایرباد قبلی به شمار می‌رود که لوگوی تولید کننده‌ی ورزشی رویش حک شده است.

با این وجود UA Flash عمر باتری ۵ ساعته دارد و کاربر می‌تواند - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با استفاده از جعبه‌ی شارژ مخصوصش، ۲۰ ساعت دیگر آن را بکار ببندد. این محصول قرار است از فردا در وبسایت‌های فروش قرار بگیرد و علاقه‌مندان می‌توانند آن را با صرف هزینه‌ای معادل ۱۶۹.۹۵ دلار خریداری کنند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی

مدل دیگری هم با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - عنوان Endurance Peak معرفی شده که از لحاظ ظاهری با دیگر گزینه‌ها تفاوت دارد و از قلاب - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - روی گوش استفاده می‌کند. این ایرباد نیز موفق شده لیسانس IPX7 را - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - برای مقاومت در برابر آب از خود نشان دهد و به قابلیت کنترل لمسی هم مجهز شده است. ضمن اینکه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - با در نظر گرفتن عمر باتری - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - و جعبه شارژ مخصوص، کاربر می‌تواند روی هم رفته به مدت ۲۸ ساعت از این مدل استفاده کند.

Endurance Peak هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - اکنون عرضه شده و قیمتی در حدود ۱۱۹.۹۵ دلار دارد. البته JBL  گزینه‌های دیگری هم از سری لایو معرفی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر اهر استان آذربایجان شرقی - کرده که بزرگتر هستند و به قابلیت بیشتری مجهز شده‌اند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone