تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باز گذاشتن درب یخچال به موتور یخچال آسیب میزند؟
    پاسخ: باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی باعث خارج شدن سرمای موجود در کابین یخچال شده و به تبع آن موتور یخچال باید برای مدت بیشتری کارکند تا سرمای از دست رفته را تامین نماید. باز ماندن درب یخچال به مدت طولانی مثلا یک شبانه روز میتواند باعث آسیب رساندن به کمپرسور یخچال بشود.
  2. سوال: دمای محیط نصب یخچال باید چند درجه باشد؟
    پاسخ: یخچال باید در محیط هایی با دمای بین 5 درجه سانتی گراد الی 38 درجه سانتی گراد نصب گردد. محیط های خیلی گرم و یا خیلی سرد در عملکرد یخچال اخلال ایجاد کرده و ممکن است به دستگاه شما آسیب برساند.
  3. سوال: آیا بعد از جابجایی میتوانیم بلافاصله یخچال را به برق بزنیم؟
    پاسخ: حتما بعد از جابجایی و اسباب کشی و در صورت کج شدن یخچال باید یخچال به مدت 8 الی 12 ساعت خاموش باشد.
  4. سوال: آیا تعمیر در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی ، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: آیا باید برای یخچال از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: بله ، با توجه به اینکه برد و موتور یخچال در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند ، بهتر است از یک محافظ استاندارد یخچال با حداقل 5 دقیقه زمان تاخیر استفاده نمایید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24088.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

استقبال از آیفون 11 بیش از انتظار است

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که در ایالات متحده آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 به فروش می رسد. علاوه بر این اشاره کرده که درخواست سفارش این دو مدل که از ...

مینگ-چی کو تحلیلگر مشهور اپل باور دارد که در ایالات متحده آیفون 11 پرو بیشتر از آیفون 11 به فروش می رسد. علاوه بر این اشاره کرده که درخواست سفارش این دو مدل که از جمعه پیش آغاز شده بیش از انتظارات است.

بر اساس گزارش کو درخواست ها برای رنگ های جدید آیفون ها (از جمله رنگ سبز نیمه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - شب آیفون 11 پرو و سبز و بنفش آیفون 11) بالا است. البته هشدار داده که - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - به دلیل مشکلات تولید شیشه به رنگ سبز نیمه شب، در حال حاضر عرضه این مدل محدود است. در بازار چین اما شرایط با ایالات متحده متفاوت بوده. در کشور اژدهای سرخ از آیفون 11 بیشتر استقبال شده است.

علاوه بر این تحلیلگر مشهور اپل معتقد است امکان تعویض گوشی های قدیمی با مدل های - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - جدید که از سوی اپل فراهم شده کاربران را به خرید آخرین آیفون ها ترقیب کرده است. همچنین طرح های پرداخت بدون بهره در افزایش میزان فروش تأثیر گذار بوده اند.

تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان

از دیگر مواردی که فروش بالاتر آیفون های جدید را رقم می زنند قیمت گذاری 699 دلاری آیفون 11 است؛ موبایلی که از قابلیت های جدیدی از جمله لنز فوق عریض، باتری بهبود یافته و فیلم برداری 4K بهره می برد. در گزارش - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - اشاره شده که قیمت - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - گذاری آیفون 11، این گوشی را به گزینه ای ایده آل برای کاربران گوشی های آیفون 6، 6 اس و 7 بدل کرده است.

شرکت فعال در حوزه مالی TF Securities هم - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - پیش‌بینی های خود از میزان عرضه آیفون ها در سال - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - 2019 را از 65 تا 70 میلیون دستگاه به 70 تا 75 میلیون افزایش داده است.

سری آیفون 11 با - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - قابلیت هایی از جمله نایت مود، فیلم برداری 4K با نرخ 60 فریم بر ثانیه، گستره دینامیکی - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - بهبود یافته در ثبت ویدیو، 20 درصد قدرت پردازشی بالاتر به لطف چیپ A13 بایونیک - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - و مقاومت بالاتر در برابر نفوذ آب همراه شده اند.

پیش فروش پرچمداران سری آیفون 11 از جمعه - تعمیرات یخچال فریجیدر در شهر بویین زهرا استان زنجان - آغاز شده و گوشی های جدید اپل از 29 شهریور ماه روانه بازار می شوند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone