🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  2. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برق و درست عمل نکردن برد از عوامل خرابی پمپ اکوبابل باشد.
  3. سوال: نشتی آب در لباسشویی جه دلایلی دارد؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  4. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  5. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43932.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

انتشار تصاویر تازه از دوربین دوگانه و نمایشگر گلکسی نوت 8

قبلاً تصور می شد که یکی از موبایل های سری C سامسونگ، اولین دستگاه مجهز به دوربین دوگانه برای شرکت کره ای باشد. با این حال، گویا عنوان نخستین موبایل سامسونگ با دوربین دوگانه قرار است ...

قبلاً تصور می شد که یکی از موبایل های سری C سامسونگ، اولین دستگاه مجهز به دوربین دوگانه برای شرکت کره - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ای باشد. با این حال، گویا عنوان نخستین موبایل سامسونگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - با دوربین دوگانه قرار است به گلکسی نوت ۸ برسد.

در - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - کنار این خبر، تصویر تازه دیگری از دستگاهی منتشر شده که آن را به نوت ۸ نسبت می دهند. این محصول درون یک قاب است و نمی توان طراحی کلی آن را دید، ولی در هر صورت دوربین دوگانه افقی به همراه سنسور اثر انگشت و فلاش، قابل - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مشاهده هستند.

مانند گلکسی اس - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - ۸،‌ در این موبایل هم سنسور اثر انگشت در کنار دوربین قرار گرفته - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - و گویا امسال شاهد استفاده سامسونگ از حسگرها اثر انگشت زیر نمایشگر نخواهیم بود. این فناوری هنوز در حال طی کردن مراحل اولیه اش است و آنطور که شرکت های بزرگ علاقه - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - دارند، در محصولاتشان سریع کار نمی کند.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران

اما از سوی دیگر تصوری در برخی وب سایت ها منتشر شده که آن را - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نیز به شیشه محافظ پنل نمایشگر گلکسی نوت ۸ نسبت می دهند. همانگونه که در تصویر هم مشاهده می کنید، سامسونگ - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می خواهد از «نمایشگر بی نهایت» خود استفاده کرده و آن را به نوت ۸ هم بیاورد، چرا که این شیشه، شباهت زیادی با قطعه ای دارد که در گلکسی اس ۸ هم به کار گرفته شده است.

در این میان «سم موبایل» می نویسد که ابعاد دستگاه اندازه ای برابر با ۱۶۲.۴ در ۷۴.۵ در ۸.۴ میلیمتر خواهد داشت اما دوربین نوت ۸ برآمدگی دارد و با احتساب آن، ضخامت موبایل مورد بحث به ۹.۵ میلیمتر خواهد رسید. با این حال هنوز هیچ اطلاعاتی در خصوص وزن نوت ۸ منتشر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - نشده است.

بر اساس اطلاعات قبلی، ذکر شده بود که نوت ۸ موبایلی با نمایشگر ۶.۳ اینچی خواهد بود که البته همانطور که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - می بینید، قرار نیست حاشیه چندانی داشته باشد، در نتیجه نباید نگران بزرگ شدن زیاد اندازه کلی دستگاه بود. - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - مخصوصا که نسبت تصویر هم برابر با ۱۸.۵ به ۹ ذکر شده و نوت ۸ به نسبت نسل های قبلی، کمی قد کشیده است.

اسنپدراگون ۸۳۵ یا - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - اگزینوس ۸۸۹۵، حافظه رم ۶ گیگابایتی و باتری ۳۳۰۰ میلی آمپر ساعتی از سایر مشخصات فنی پرچمدار بعدی سری نوت سامسونگ است که انتظار می رود تا دو ماه دیگر شاهد رونمایی رسمی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر عباس‌آباد مازندران استان مازندران - از آن باشیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone