🧑🏻‍🔧تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر تلویزیون در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های تلویزیون نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر تلویزیون دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت صدای بدون کیفیت و خش دار در تلویزیون چیست؟
    پاسخ: مشکل در آمپلی فایر اسپیکر ها و خرابی مگنت آن از عوامل ایجاد چنین مشکلی هستند.
  2. سوال: چرا تصویر تلویزیون در قسمت های مختلف تاریک و روشن می شود؟
    پاسخ: این مشکل معمولا بخاطر ایراد در پنل تلویزیون ایجاد می شود.
  3. سوال: چرا رنگ های تلویزیون به خوبی تشخیص داده نمی شود؟
    پاسخ: مشکلات نرم افزاری و سخت افزاری مختلف سبب این اتفاق هستند. نیاز هست تنظیمات رنگ را در تلویزیون خود بررسی کنید.
  4. سوال: علت عدم پخش تصاویر 4K در نمایشگر 4K چیست؟
    پاسخ: در حالت کلی برای پخش اینگونه تصاویر و ویدیو ها نیاز است اطمینان حاصل کنید که دستگاه شما قابلیت این سرویس را دارد.
  5. سوال: چرا تلویزیون من به وای فای نمی شود؟
    پاسخ: دلایل مختلفی می تواند وجود داشته باشد نیاز است مودم خود را بررسی کنید و از داشتن بسته اینترنتی فعال اطمینان حاصل کنید.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43935.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

چیپست «Surge S1» شیائومی، قلب تپنده برخی موبایل های آتی نوکیا

چند ماه پیش بود که شرکت شیائومی اولین چیپست اختصاصی اش موسوم به «Surge S1» را معرفی کرد و حالا به نظر می رسد که نوکیا قرار است در محصولات بعدی خود از این چیپست بهره ...

چند ماه پیش بود که شرکت شیائومی اولین چیپست اختصاصی اش موسوم به «Surge S1» را معرفی کرد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - و حالا به نظر می رسد که نوکیا قرار است در محصولات بعدی خود از این چیپست بهره گیرد.

برند فنلاندی قراردادی برای خرید چیپست با شیائومی بسته تا - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - بتواند از این دستاورد چینی در برخی از موبایل هایش استفاده کند. در مورد یک چیپست میاه رده صحبت می کنیم و - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - طبیعتاً نباید - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - انتظار داشت که این محصول وارد نوکیاهای پرچمدار یا اقتصادی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - شود.

اگر مشخصات Surge S1 را فراموش کرده اید، بد - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نیست یادآوری شود که - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این محصول یک چیپست مجهز به پردازنده ای ۸ هسته ای و دو خوشه ای است. چهار هسته کورتکس A53 با فرکانس پردازشی ۲.۲ گیگاهرتز برای امور سنگین در نظر گرفته شده در حالی که چهار هسته کورتکس A53 دیگر اما با فرکانس پردازشی ۱.۴ گیگاهرتز، وظیفه انجام امور سبک تر و روزانه - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - را دارند.

تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی

هنوز مشخص نیست که نوکیا می خواهد از این چیپست برای موبایل های جهانی خود استفاده کند یا تنها برای دستگاه هایی که قصد فروش آنها را در چین دارد. از سوی دیگر هنوز معلوم نیست که Surge S1، چگونه از پس شبکه های بین المللی - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - نسل 4 و تکنولوژی LTE بر می آید.

با - تعمیرات تلویزیون جی پلاس در شهر بستان آباد استان آذربایجان شرقی - این حال، اتفاقی که در حال رخ دادن است، یک دستاورد بزرگ برای شیائومی به حساب می آید و باعث می شود تا شرکت چینی بخواهد در آینده چیپست های بیشتر و سریع تری، مخصوصاً در حوزه پرچمدارها تولید کند. در حال حاضر بازار چیپست های موبایل، بیشتر در اختیار کوالکام و مدیاتک است و شرکت هایی مانند سامسونگ و هوآوی، بیشتر برای محصولات خانگی خودشان چیپست مجتمع اختصاصی تولید می کنند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone