🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: جرمگیری لباسشویی را چند وقت یکبار باید انجام داد؟
    پاسخ: جرمگیری لباسشویی باید بعد از یکسال به طور مرتب و هر 3 ماه یکبار انجام شود و از پودر جرمگیر در برنامه یک ساعته استفاده شود.
  2. سوال: علت لرزش بیش از حد لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی پایه، کمک فنر، شفت و یا بار نامیزان داخل لباسشویی میتواند باعث لرزش دستگاه شود.
  3. سوال: دلیل خرابی هیتر لباسشویی چیست؟
    پاسخ: رسوب بیش از اندازه،خرابی برد، خرابی ترمیستور، اتصالی آب و برق میتواند باعث خرابی هیتر بشود.
  4. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی کارشناسان لباسشویی ما دارای مدارک تایید شده از تمامی مراجع نظارتی و انتظامی بوده و دوره های ارتباطی برخورد با مشتری را گذرانده اند.
  5. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43933.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

موبایل جدید ZTE معرفی شد: Blade V7 Plus با نمایشگر 5.2 اینچی

روز گذشته کمپانی ZTE عضو دیگری را به موبایل های خانواده Blade خود اضافه کرد. البته امکانات این محصول که Blade V7 Plus نام دارد ابدا در سطح پرچمداران کنونی بازار نیستند. برای نمونه Blade جدید هنوز ...

روز گذشته کمپانی ZTE عضو دیگری را به موبایل های خانواده Blade خود اضافه کرد.

البته امکانات این محصول که Blade V7 Plus نام دارد ابدا در سطح پرچمداران کنونی بازار نیستند. برای نمونه Blade جدید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - هنوز هم از اندروید 6.0 مارشملو بهره - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - می گیرد و به چیپست هشت هسته ای MT6753 مدیاتک مجهز شده است که در سال 2015 و در گروه محصولات میان رده وارد بازار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - شد.

Blade V7 Plus همچنین یک نمایشگر  S-IPS با ابعاد 5.2 اینچ و رزلوشن 1080 در 1920 پیکسل دارد و 2 گیگابایت رم و 16 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - گیگابایت حافظه داخلی برایش در نظر گرفته شده که غالبا در موبایل های قدیمی شاهدش هستیم.

اما عبارت پلاس در نام این موبایل هم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - نشان می دهد که نسخه ای به روز شده نسبت به مدل قبلی اش است و به امکانات تازه ای همچون اسکنر اثرانگشت در بخش پشتی بدنه و همچنین یک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باتری لیتیومی-یونی 2540 میلی آمپرساعتی مجهز شده است.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی

در بخش پشتی دستگاه یک دوربین اصلی 13 مگاپیکسلی خودنمایی می کند که به فلاش LED مجهز شده و امکاناتی نظیر فوکوس خودکار تشخیص فازی دارد. این دوربین قادر است عکس - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - ها ویدیوهایی با کیفیت فول اچ دی بگیرد. برای گرفتن سلفی و برقراری تماس های تصویری هم یک دوربین جلویی 5 مگاپیکسلی روی بخش جلویی بدنه تعبیه شده است.

در مورد - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - کاربرانی که به بیشتر از 16 گیگابایت حافظه داخلی نیاز دارند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - باید بگوییم که پشتیبانی از کارت حافظه اکسترنال برای این موبایل فراهم شده و می توان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - به لطف - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر تکاب استان آذربایجان غربی - آن این حافظه را تا 128 گیگابایت ارتقاء داد.

سیستم روی چیپ این موبایل دربرگیرنده هشت هسته Cortex-A53 با فرکانس کاری 1.3 گیگاهرتز و همچنین پردازنده گرافیکی Mali-T720 MP3 می شود.

ابعاد این موبایل برابر با 146 در 72.5 در 7.95 میلیمتر عنوان شده که محصولی نسبتا جمع و جور به نظر می رسد. Blade جدید به زودی در روسیه و استرالیا در رنگ های پلاتینیوم و طلایی عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر کرا نوشته شده درتاریخ 1402/08/17
سایت ***** لباسشویی جنرال الکتریک GWM8034 شما را با مناسبترین قیمت و بالاترین کیفیت در محل شما تعمیر میکند.
پاسخ: قرار دادن لینک ممنوع است.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone