🧑🏻‍🔧تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان✔️|02143840☎️


تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر کولر گازی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های کولر گازی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر کولر گازی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: نقش و وظیفه کنتاکتور در کولرگازی چیست؟
    پاسخ: بخشی از سیستم تهویه هوا است که کار آن کنترل جریان برق می باشد.
  2. سوال: وظیفه و عملکرد فیلترکولرگازی چیست؟
    پاسخ: همه انواع سیستم های سرمایشی دارای فیلتر هایی می باشند که کارایی بسزایی در تهویه هوا خواهند داشت.
  3. سوال: آیا تعمیرات کولرگازی با اسپیلت متفاوت می باشد؟
    پاسخ: در وقع کارایی و عملکرد یکسان بین هر دو دستگاه وجود دارد . با اینحال اسپیلت ها اکثرا فقط به صورت سرمایشی هستن لکن کولرگازی در عین حال عمل گرمایش و سرمایش را انجام میدهد.
  4. سوال: چرا به محض روشن کردن کولرگازی ، فیوز میپرد؟
    پاسخ: سیم کشی غلط ، اتصال کوتاه در خازن ها ، خرابی کمپرسور اصلی ، مشکل در فن و ... می تواند از عوامل این رویداد باشد.
  5. سوال: چرا صفحه نمایش کولرگازی کار نمی کند؟
    پاسخ: صفحه نمایش کولرگازی اطلاعات زیادی در مورد وضعیت فعلی دستگاه به ما می دهد و به دلیلای مختلفی می تواند از کار بیافتد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 29089.html
۳ اسفند ۱۴۰۱

هشدار ناظران انگلیسی نسبت به ریسک استفاده از محصولات هواوی

یک نهاد نظارتی در انگلستان نسبت به ایرادات امنیتی و ریسک استفاده از محصولات هواوی به خصوص تجهیزات شبکه این شرکت چینی هشدار داد. [digipullqoute place="right"]هواوی علی رغم اطلاع از مشکلات موجود، تا کنون اقدام ...

یک نهاد نظارتی در انگلستان نسبت به ایرادات امنیتی و ریسک استفاده از محصولات هواوی به خصوص تجهیزات شبکه این شرکت چینی - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - هشدار داد.

هواوی علی رغم اطلاع از مشکلات موجود، تا کنون اقدام محسوسی انجام نداده است

بر اساس گزارش مرکز ارزیابی امنیت سایبری هواوی (HCSEC) - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - انگلستان، رویکردهای نرم افزاری کمپانی چینی به طرز قابل توجهی ریسک اپراتورهای انگلیسی را افزایش می دهند. نهاد دولتی مورد بحث همچنین اظهار داشته که چینی ها با وجود اطلاع از آسیب پذیری های موجود، تا کنون اقدام محسوسی انجام نداده اند و مشکلات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - موجود نیز محصولات هواوی را در آینده تحت تأثیر قرار خواهند داد.

البته گزارش HCSEC درباره کنار گذاشتن هواوی از برنامه توسعه فناوری 5G در انگلستان سخنی به میان نیاورده و این موضوع را به وزارت فرهنگ، رسانه و ورزش آن کشور محول کرده است. از سوی دیگر چینی ها طی پیامی اعلام کرده اند که هشدارهای - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - مرکز ارزیابی امنیت سایبری هواوی را جدی خواهند گرفت.

تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان

به گفته مقامات هواوی، گزارش اخیر یکی از سختگیرانه ترین نظرات درباره استراتژی های حضور هواوی در انگلستان بوده؛ هرچند اطلاعات موجود در آن به افزایش آسیب پذیری شبکه های مخابراتی انگلیسی اشاره ای نداشته است.

لازم به ذکر است که پیش از این کمیسیون اروپا از - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - افزایش همکاری ها بین کشورهای اتحادیه اروپا برای مقابله با ریسک های احتمالی استفاده از فناوری 5G هواوی خبر داده و اظهار کرده بود که این اتحادیه، درخواست ایالات متحده برای تحریم شرکت چینی را نخواهد پذیرفت.

گفتنی است گزارش اخیر در زمانی منتشر شده که ایالات متحده کشورهای اروپایی را نسبت به حذف هواوی از برنامه های 5G آتی ترغیب می کند. در واقع آمریکایی ها نگران استفاده دولت چین از تجهیزات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - تولیدی هواوی (به منظور جاسوسی) هستند و حتی سفیر ایالات - تعمیرات کولر گازی سامسونگ در شهر اسدآباد استان همدان - متحده در آلمان به وزیر اقتصاد این کشور هشدار داده که در صورت عدم تحریم هواوی، همکاری های اطلاعاتی بین دو کشور محدود خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone