تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر یخچال در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های یخچال نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر یخچال دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: دلیل روشن نشدن یخچال چیست؟
    پاسخ: اشکال در پریز برق ، خرابی محافظ ، خرابی برد الکترونیکی یخچال و یا خرابی سنسور ها از عواملی هستند که میتوانند باعث روشن نشدن یخچال شوند.
  2. سوال: یخساز یخچال هر چند ساعت یکبار یخ میریزد؟
    پاسخ: در صورتی که دمای فریزر مناسب بوده و سرما به اندازه کافی به قالب های یخ برسد هر 4 ساعت یکبار موتور یخساز یکبار چرخش داشته و بین 6 تا 10 عدد قالب یخ را داخل محفظه یخ خالی میکند.
  3. سوال: علت اینکه یخساز فقط یخ خرد بیرون میدهد چیست؟
    پاسخ: استفاده کردن کم از یخ ساز و یا قطعی برق باعث چسبیدن قالب های یخ در داخل مخزن به یکدیگر شده و گیربکس یخ ریز قدرت جدا کردن یخ ها به صورت قالبی را نخواهد داشت و در نتیجه یخ ها به صورت خرد خارج میشوند. همچنین خرابی سلونوئید یخساز میتواند باعث بروز این ایراد شود.
  4. سوال: علت کپک زدن مواد غذایی داخل یخچال چیست؟
    پاسخ: انتخاب دمای نامناسب برای یخچال ، خرابی سنسور ها یا خرابی داکت هوا یا فن از میتواند باعث کاهش سرما در یخچال و کپک زدن مواد غذایی شود.
  5. سوال: در صورتی که بعد از جابجایی بلافاصله یخچال را برق بزنیم چه آسیبی به یخچال وارد میشود؟
    پاسخ: در هنگام جابجایی و حمل و نقل و در صورت کج شدن یخچال روغن موجود در کمپرسور وارد لوله های گاز شده و میتواند باعث مسدود شدن مسیر گردش گاز شود ، بنابراین باید چند ساعت صبر کنید تا روغن مجددا به درون کمپرسور برگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 24172.html
۸ اسفند ۱۴۰۱

اسنپ «تماس امن» را در سراسر ایران فعال کرد

قابلیت «تماس امن» اپلیکیشن اسنپ که پیش از این در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، مازندان، شیراز، قم، قزوین، زنجان، گیلان، همدان، سمنان، یزد و مرکزی فعال بود، حالا به صورت سراسری در تمام ایران فعال ...

قابلیت «تماس امن» اپلیکیشن اسنپ که پیش از این در برخی استان‌ها از جمله اصفهان، مازندان، شیراز، قم، قزوین، زنجان، گیلان، همدان، سمنان، یزد و مرکزی فعال بود، حالا به صورت سراسری در - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - تمام ایران فعال شده است.

به گزارش روابط عمومی اسنپ، استقبال مشترکان از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - این طرح آزمایشی موجب شد تا آن را به صورت رایگان به کل کشور گسترش دهند. شماره تلفن مهم‌ترین بخش اطلاعاتی است که در نتیجه سفر با یک تاکسی‌ اینترنتی در اختیار مسافر یا راننده قرار می‌گیرد - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - و با استفاده از قابلیت «تماس امن» جلوی هرگونه سواستفاده احتمالی از شماره تلفن گرفته - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - می‌شود.

کاربران - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - اسنپ اکنون این انتخاب را دارند که با ارسال عدد ۲۰۰ به سرشماره ۱۰۰۰۵۵۰ قابلیت پنهان‌سازی شماره تلفن را - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - برای خود فعال کنند و با ارسال ۲۰۱ - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - به ۱۰۰۰۵۵۰ مجددا آن را غیرفعال سازند.

تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران

اسنپ می‌گوید اکنون تنها تاکسی - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - اینترنتی ایران است که این قابلیت را به طور کاملا رایگان در اختیار کاربرانش قرار داده است. همچنین در اجرای این طرح شرایط رانندگان ناشنوای این ناوگان حمل و نقل اینترنتی نیز در نظر گرفته شده است.

گفتنیست بطور معمول رانندگان ناشنوا از - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - طریق ارسال پیامک با مسافر تماس برقرار می‌کنند. این نحوه‌ ارتباط با فعال شدن قابلیت تماس امن می‌تواند مختل شود. اسنپ برای تسهیل فعالیت رانندگان ناشنوا تمهیداتی در نظر گرفته است. رانندگان ناشنوایی که خود را به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - دفتر اسنپ در شهرشان معرفی کنند در فهرست سفید قرار می‌گیرند و تماس امن برای سفرهای آنها غیرفعال می‌شود.

برای آزمایش این سرویس به - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - شکل زیر عمل کنید:

  • فارغ از اینکه در کدام شهر هستید، از شماره موبایلی که در اسنپ با آن حساب کاربری دارید کد ۲۰۰ را به ۱۰۰۰۵۵۰ ارسال کنید.
  • اطمینان حاصل کنید که پیامکی جهت تایید فعال‌سازی سرویس برایتان ارسال شود. در صورتی که زبان برنامه اسنپ شما فارسی است، این پیام باید به فارسی و در غیر اینصورت - تعمیرات یخچال جی پلاس در شهر پل سفید استان مازندران - به انگلیسی برای شما ارسال می‌شود.
  • حال از همان حسابی که با شماره موبایل آن اقدام به ارسال پیامک کردید، یک سفر درخواست دهید. پس از قبول درخواست، باید شماره راننده و شما برای یکدیگر پنهان سازی شده باشد و شماره واسط (۰۹۰۱۰۰۰۹۰۰۱) را ببینید. در واقع در صورتی که راننده نیز با شما تماس گرفت، شما بایستی مجددا شماره پنهان شده را ببینید و تماس از شماره واقعی راننده برقرار نشود.
اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
کاربر آبتین نوشته شده درتاریخ 1402/08/16
حالتون خوبه؟ آزادمهر پل سفید هم سرویس دهی دارید.
پاسخ: بله در آزادمهر شهر پل سفید خدمات دهی داریم. لطفا با تلفن مرکز استان تماس بگیرید و یا با تلفن مرکز تهران تماس بگیرید.



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone