🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: لباسشویی هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: لباسشویی باید به طور سالیانه سرویس و دیگ آن تمیز شود.
  2. سوال: دلیل خرابی لاستیک دور در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن اشیای خارجی به لاستیک و مرطوب ماندن لاستیک و عمر مفید لاستیک از عوامل خرابی لاستیک دور در میباشد.
  3. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: نهایتا پس از 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، کارشناسان ما با شما تماس گرفته و جهت زمان مراجعه با شما هماهنگ میکنند.
  4. سوال: قطعه سنسور سطح آب چه نقشی در لباسشویی دارد؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  5. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام تکنسین های لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس گرفته و زمان مراجعه را با شما هماهنگ مینمایند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 14000.html
۱۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی Caviar از آیفون ۱۳ پرو با طراحی متفاوت کیهانی و قیمت ۱۵ هزار دلاری

شرکت روسی Caviar به واسطه عرضه نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمندی از جنس طلا، برخی فلزات گران‌بها و سنگ‌های قیمتی شهرت خوبی پیدا کرده و حالا از طراحی کیهانی آیفون ۱۳ پرو با قیمت پایه حدود ...

شرکت روسی Caviar به واسطه عرضه نسخه‌های لوکس گوشی‌های هوشمندی از جنس طلا، برخی فلزات گران‌بها و سنگ‌های قیمتی شهرت خوبی پیدا کرده - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - و حالا از طراحی کیهانی آیفون ۱۳ پرو با قیمت پایه حدود ۱۵ هزار دلار خبر می‌دهد.

پیش از هر چیز باید عنوان کرد تصاویر ارائه شده فقط نمونه‌های اولیه هستند اما Caviar قصد دارد آیفون ۱۳ پرو و ۱۳ پرو مکس را با طراحی‌های متفاوت عرضه کند. هرچند به نظر می‌رسد تا زمان رونمایی چندین ماه فاصله داریم.

آیفون‌های جدید و عجیب این شرکت تحت عنوان سری «رژه سیارات» عرضه خواهند شد که در طراحی آن از تیتانیوم مشکی استفاده شده است. یکی از نسخه‌ها نیز، طراحی طلایی رنگی دارد و با روکش صلا مزین - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - شده و قرار است با قیمت پایه ۱۴،۲۹۰ دلار در دسترس کاربران قرار گیرد. مدل تیتانیومی نیز با قیمت ۱۲،۷۵۰ دلار عرضه می‌شود.

تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس

طراحی پنل پشت این گوشی‌ها مطابق نام آن بوده و شش سیاره مانند عطارد و زحل به همراه برخی ماهواره‌ها روی آن دیده می‌شود. همچنین روی پنل پشتی هر دو مدل شش قطعه شهاب سنگ وجود دارد. به علاوه در پنل پشتی هر دو گوشی یک ساعت مکانیکی و یک ساعت شنی قرار - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - داده شده است.

دو طرح دیگر نیز وجود دارد که بر پایه مدل تیتانیومی مشکی اما با تزئینات طلا ساخته شده است. یکی از آن‌ها لقب «شهاب - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - سنگ» دارد و قیمت آن از ۶،۹۵۰ دلار شروع می شود و دیگری با قیمت ۷,۰۳۰ دلار «ماه و خورشید» نام گرفته است. همچنین اعلام شده است که از هر نسخه ۹۹ دستگاه تولید خواهد شد.

شرکت Caviar همچنین خودروی برقی «مدل اس» شرکت تسلا را - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - نیز با اعمال تغییراتی به عنوان یکی از مدل ها، بازطراحی کرده است و آنرا مدل «Model Excellence» معرفی کرده است که جلو پنجره و سایر عناصر خودروی برقی متعلق به شرکت ایلان ماسک با طلای ۲۴ عیار مزین شده است. به نظر می‌رسد خریداران این خودرو مالک یک آیفون ۱۲ پرو با طراحی شخصی سازی شده می شوند. - تعمیرات لباسشویی زیمنس در شهر لارستان استان فارس - البته این طرح هنوز به عنوان یک طرح مفهومی ارائه شده و نمی‌توان تولید آن را تایید کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone