🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت روشن نشدن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: روشن نشدن مایکروفر به عواملی متعددی از جمله برد، ترموستات، فیوز و ... بستگی دارد و باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  2. سوال: علت گرم نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروویو به پارامترهای مختلفی ارتباط دارد که میتوان به خرابی مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد اشاره نمود که نیازمند بررسی توسط تعمیرکاران متخصص میباشد.
  3. سوال: فضای داخلی مایکروفر هر چندوقت یکبار باید تمیز شود؟
    پاسخ: فضای داخلی مایکروویو را بهتر است بعد از هربار استفاده تمیز کزد و به طور سالیانه فیلتر اشعه آن را تعویض کرد.
  4. سوال: علت داغ نکردن مایکروویو چیست؟
    پاسخ: داغ نکردن مایکروفر دلایل مختلفی میتواند داشته باشد که خرابی برد فرمان، خرابی قطعات مربوط به قسمت های ولتاژ و اشعه و یا خرابی المنت ها از مواردی است که میتوان به آن اشاره کرد که باید توسط تکنسین تعمیرات مایکروفر بررسی شود.
  5. سوال: وظیفه المنت ماکروفر چیست؟
    پاسخ: المنت مایکروفر وظیفه گریل کردن را برعهده دارد و برای برنامه های پخت و پز استفاده میشود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 42479.html
۲۰ بهمن ۱۴۰۱

گوگل رسماً نسخه بعدی اندروید را روز دوشنبه معرفی می‌کند

گوگل به شکل رسمی اعلام کرده است که نسخه جدید اندروید که فعلا با نام اختصار «O» آن را می‌شناسیم، در روز دوشنبه و درجریان خورشیدگرفتگی رونمایی خواهد شد. گوگل طی برگزاری مراسمی در نیویورک ...

گوگل به شکل رسمی اعلام کرده است که نسخه جدید اندروید که فعلا با نام اختصار «O» آن را می‌شناسیم، در روز دوشنبه و درجریان خورشیدگرفتگی رونمایی خواهد شد. گوگل طی برگزاری مراسمی در نیویورک (که می‌شود آن را به شکل زنده تماشا کرد) نام نهایی اندروید O را عنوان کرده و سپس قابلیت‌های آن را برای توسعه دهندگان و علاقه‌مندان به دنیای اندروید تشریح خواهد کرد.

گوگل در سایت اندروید از معرفی اندروید در زمان خورشیدگرفتگی خبر می‌دهد و از عبارت «تاچ‌دان» برای آن استفاده می‌کند. همین موضوع سبب شده تا تصور شود که عرضه اندروید O برای دستگاه‌هایی که قابلیت پشتیبانی از آن - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - را دارند (مانند پیکسل‌ها) در همان روز دوشنبه آغاز شود. مراسم معرفی نسخه هشتم از اندروید، در روز دوشنبه و ساعت ۲۳:۱۰ به وقت تهران خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

اما نکته‌ای دیگر - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - که آن هم جالب توجه است، به نام نسخه هشتم اندروید مربوط می‌شود. در این مورد حدس‌های زیادی زده شده و می‌شود. اما به تازگی گوگل یک پست در شبکه اجتماعی گوگل پلاس - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - در همین رابطه منتشر کرده که دارای یک ویدیو بوده است. به نام فایل ویدیو توجه کنید:‌‌ «GoogleOreo_Teaser_0817_noDroids (1).mp4». این - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - پست پس از مدت کوتاهی حذف شد.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی

چنین اتفاقی، باعث - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - شده تا عده‌ای تصور کنند که گوگل می‌خواهد واقعاً نام - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - نسخه بعدی اندروید را «Oreo» بگذارد. جالب است بدانید که دو ساعت بعد، گوگل پست بعدی را جایگزین پست حذف شده می‌کند که در آن، نام کلیپ ویدیویی - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - ضمیمه شده این است:‌ «Octopus Teaser.mp4».

تا کنون حدس‌های - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر سلماس استان آذربایجان غربی - زیادی در مورد نام نسخه هشتم اندروید زده شده و بیشترین احتمالات، مربوط به Oreo، Octopus یا حتی Orangina هستند و به هرحال انتظار برای معرفی این نسخه در روز دوشنبه به پایان می‌رسد و انتظار چند ماهه برای دریافت آن در موبایل‌های اندرویدی آغاز خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone