🧑🏻‍🔧تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر پکیج در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های پکیج نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر پکیج دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ پکیج چیست؟
    پاسخ: زمانی که آب گرم را باز میکنیم، اگر پکیج دو مبدل باشد پمپ وظیفه دارد آب را بین مبدل اصلی و مبدل ثانویه به گردش درآورد.
  2. سوال: چرا نور و آتش پیلوت خارج می شود؟
    پاسخ: این اتفاق معمولا به دلیل شکسته شدن ترموکوپل است.
  3. سوال: هزینه تعمیرات را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه را پرداخت نمایید.
  4. سوال: آیا امکان تعمیر در محل وجود دارد یا باید حتما به کارگاه حمل شود؟
    پاسخ: در بیشتر موارد تعمیرات در منزل خودتان انجام میگردد اما در صورتی که خرابی قطعاتی تخصصی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: وظیفه و کاربرد پمپ سیرکولاتور چیست؟
    پاسخ: پمپ پکیج است که وظیفه گردن آب را به عهده دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 23174.html
۹ اسفند ۱۴۰۱

رونمایی از ویندوز 10X مخصوص تبلت های دو نمایشگره و تاشو

یکی از محصولاتی که در رویداد امروز عصر مایکروسافت بیشتر از دیگر محصولات نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، تبلت دو نمایشگره سرفیس نئو (Surface Neo) بود که قرار است با سیستم عامل ...

یکی از محصولاتی که در رویداد امروز عصر مایکروسافت بیشتر از دیگر محصولات نگاه ها را به سمت خود جلب کرد، تبلت دو نمایشگره سرفیس نئو (Surface Neo) بود که قرار است با سیستم عامل جدید این شرکت به نام ویندوز 10X به بازار عرضه شود.

سیستم عامل ویندوز 10X تعطیلات کریسمس 2020 به بازار عرضه خواهد شد و شایعات توسعه آن - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از سال پیش به گوش می رسید. - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - این سیستم عامل که پیش از این با نام ویندوز لایت شناخته می شد، بر مبنای ویندوز - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - Core OS توسعه داده شده است.

سرفیس نئو در کنار کامپیوتر تاشوی لنوو، از اولین محصولاتی خواهند بود که با ویندوز 10X به بازار عرضه می شوند. در ابتدا تمامی محصولاتی که با این سیستم عامل به بازار می آیند مبتنی بر پردازنده - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - های ساخت اینتل خواهند بود.

تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی

ویندوز 10X از رابط کاربری مدرنی برخوردار بوده و نسخه ماژولار ویندوز 10 است. همچنین برخی از محدودیت های ویندوز 10 را ندارد. ویندوز 10 همواره با مشکل به روز رسانی در پس زمینه روبرو بوده اما ویندوز 10X به راحتی در بکگراند آپدیت می شود.

گفته شده امکان نصب - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - ویندوز 10Xروی دیوایس های دیگر - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - وجود ندارد چون فقط برای کامپیوترهای تاشوی جدید و تبلت های دو - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - نمایشگره توسعه داده شده است.

رابط کاربری منوی استارت نیز در ویندوز 10X تغییر پیدا کرده و برای استفاده با انگشتان بهینه شده است. همچنین می توان آن - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - را به آسانی بین نمایشگرها انتقال داد.

مایکروسافت در خلال معرفی سیستم عامل جدید خود نحوه اجرای اپلیکیشن ها روی این سیستم عامل را نمایش داد. هنوز معلوم نیست سیستم عامل مخصوص تبلت های دو نمایشگره مایکروسافت - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - توانایی اجرای اپلیکیشن های Win32 را دارد یا خیر.

قرار است شرکت هایی همچون دل، اچ پی، لنوو و ایسوس - تعمیرات پکیج لورچ در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - محصولات چند نمایشگره خود را که تعطیلات سال آینده میلادی به بازار عرضه می شوند با ویندوز 10X به بازار بفرستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone