🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا اشعه ای که از مایکروویو ساطع میشود خطرناک است؟
    پاسخ: در صورت بسته بودن کاور مایکروفر اشعه آن خطرناک نیست ولی بهتر است فاصله یک متری حفظ شود.
  2. سوال: سولاردام گرم نمیکند اشکال از چیست؟
    پاسخ: گرم نکردن مایکروفر به عوامل متعددی از جمله مگنترون، خازن، دیود، فیوز و برد الکترونیکی ارتباط دارد که نیازمند بررسی توسط کارشناسان متخصص را دارد.
  3. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروویو باید به طور سالیانه سرویس و فن آن تمیز شود و فیلتر اشعه نیز باید سالیانه یک بار تعویض گردد.
  4. سوال: آیا میتوان داخل مایکروفر ظرف فویل آلومینیومی قرار داد؟
    پاسخ: خیر، نباید از ظروف فویلی در مایکروویو استفاده کرد چراکه میتواند باعث آسیب رسیدن به مگنترون و یا آتش سوزی در دستگاه بشود.
  5. سوال: هزینه تعمیر ماکروفر من چقدر می شود؟
    پاسخ: دستگاه مایکروویو باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 17532.html
۱۵ اسفند ۱۴۰۱

درخواست وزارت دادگستری آمریکا از کنگره برای کاهش مصونیت حقوقی پلتفرم‌های اجتماعی

دادستان کل آمریکا اعلام کرد وزارت دادگستری این کشور لایحه اصلاح قانونی که دست شبکه‌های اجتماعی را در مدیریت محتوا باز می‌گذارد تسلیم کنگره کرده است. «ویلیام بار»، دادستان کل ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه ...

دادستان کل آمریکا اعلام کرد وزارت دادگستری این کشور لایحه اصلاح قانونی که دست شبکه‌های اجتماعی را در مدیریت محتوا باز می‌گذارد تسلیم کنگره کرده است.

«ویلیام بار»، دادستان کل ایالات متحده آمریکا روز چهارشنبه در رویدادی که در کاخ سفید برگزار شد، اعلام کرد وزارت دادگستری آمریکا لایحه اصلاح بند ۲۳۰ قانون Communications Decency Act of - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - 1996 را تسلیم - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - کنگره کرده است.

دادستان کل آمریکا افزود این لایحه پلتفرم‌های اجتماعی را پس از سانسور محتوا برای شفافیت و مسئولیت‌پذیری بیشتر تحت فشار می‌گذارد. البته او اشاره‌ای نکرد که این لایحه چگونه شرکت‌های فناوری را وادار به آشکار کردن فرآیندهای حذف محتوا می‌کند.

تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان

شرکت‌های فناوری آمریکا مطابق با بند ۲۳۰ در برابر مسئولیت‌های حقوقی و قانونی محتواهای منتشر شده توسط کاربران در امان هستند. دونالد ترامپ خرداد ماه - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - امسال پس از برچسب گذاری یکی توییت‌هایش در مورد رای - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - گیری پستی با امضای فرمان اجرایی دستور اصلاح این قانون را داد. برخی از گروه‌های دفاع از حقوق بشر مدعی هستند این فرمان با متمم اول قانون اساسی آمریکا در تضاد است و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - از آن شکایت - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - کرده اند.

ترامپ علاوه بر وزارت دادگستری آمریکا، از طریق کمیسیون فدرال ارتباطات این کشور نیز پیگیر اجرای فرمان اجرایی علیه شبکه‌های اجتماعی است. رییس جمهور آمریکا - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - روز چهارشنبه به طور کلی از شرکت‌های فناوری ساکن «سیلیکون ولی» انتقاد کرد و - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - گفت هدفش مراقبت از مردم آمریکا در برابر «سانسور، آزار و اذیت در فضای مجازی و سواستفاده شرکت‌های بزرگ فناوری از مصرف کنندگان» است.

ترامپ گفت: «در سال‌های اخیر گروهی کوچک از پلتفرم‌های قدرتمند فناوری کنترل تجارت و ارتباطات را در آمریکا در دست گرفته‌اند.» وی افزود شرکت‌های فناوری تحمل شنیدن صدای محافظه‌کاران را ندارند - تعمیرات مایکروفر وست پوینت در شهر آوج استان زنجان - و از جناح چپ طرفداری می‌کنند. او پیشتر توییتر، گوگل و فیسبوک را به تبعیض قائل شدن علیه خود متهم کرده است.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone