🧑🏻‍🔧تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر مایکروفر در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های مایکروفر نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر مایکروفر دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: مایکروویو هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: مایکروفر به صورت مرتب باید هرسال سرویس شده و عایق میکا یا فیلتر اشعه آن تعویض گردد.
  2. سوال: ماکروفر هرچند وقت یکبار باید سرویس شود؟
    پاسخ: بله مایکروفر باید به طور مرتب سالیانه سرویس شده و فن آن تمیز گردد و فیلتر اشعه آن باید سالی یکبار تعویض شود.
  3. سوال: هزینه تعمیرات سولاردام را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر سولاردام خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: چقدر زمان میبرد تا دستگاه سولاردام من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد دستگاه مایکروویو، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  5. سوال: چه ضمانتی بابت حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران مایکروویو ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 43096.html
۱۹ بهمن ۱۴۰۱

منابع داخلی فاکسکان، از رنگ تازه آیفون 8 می‌گویند

در روزهای گذشته گزارش شده بود که اپل می‌خواهد آیفون 8 را با رنگی تازه عرضه کند؛ رنگی که حالتی مسی دارد و در کنار سفید و مشکی، سه گزینه کاربران برای خرید آیفون بعدی ...

در روزهای گذشته گزارش شده بود که اپل می‌خواهد آیفون 8 را با رنگی تازه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - عرضه - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - کند؛ رنگی که حالتی مسی دارد و در کنار سفید - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و مشکی، سه گزینه کاربران برای خرید آیفون بعدی خواهد بود. اما امروز خبر تازه ای از سوی منابع چینی که در شرکت فاکسکان مشغول هستند منتشر شده است. این منابع خبر می‌دهند که اپل می‌خواهد نام رنگ جدید را «Blush Gold» بگذارد.

در گزارش چینی‌ها آمده که اپل تصمیم گرفته این نسخه که ترکیبی از رنگ‌های «طلایی و صورتی» است را صرفاً با حافظه‌ داخلی ۶۴ - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - و ۱۲۸ گیگابایتی عرضه کند.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

پیش از این نیز «مینگ-چی کو» گزارش داده بود که آیفون ۸ در سه رنگ به بازار خواهد آمد. حال گویا این نسخه مسی رنگ، می‌آید تا جایگزینی برای آیفون رزگلد شود که بیشتر حالتی صورتی رنگ دارد تا طلایی.

تا کنون چندین تصویر و ویدیو از ماکت یا مدل آیفون ۸ با همین رنگ مسی به فضای مجازی راه یافته‌ و اینطور که به نظر می‌رسد، دستگاه مورد اشاره از حاشیه‌های اندک و سفید رنگی در پنل جلویی برخوردار خواهد بود.

تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی

«کو» همچنین عنوان کرده بود که آیفون 8 در این سه رنگ، در کنار آیفون 7s و 7s Plus معرفی خواهد شد و قیمت آن نیز می‌تواند بین ۱۰۰۰ الی ۱۲۰۰ دلار باشد؛ فرضیه‌ای که - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - توسط یکی از مدیران شرکت فاکسکان هم تایید شده است. یکی از مدیران - تعمیرات مایکروفر استیل البرز در شهر بناب استان آذربایجان شرقی - شرکت چینی که تولید کننده برخی مدل‌های آیفون است، چندی پیش به شکل ناشناس عنوان کرده بود که آیفون ۸ موبایلی ارزان نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone