🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
  2. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: اتصالی برق و نوسان برق و آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی دستگاه میتواند عامل پریدن فیوز باشد.
  3. سوال: لباسشویی نمیچرخد اشکال از چیست؟
    پاسخ: نچرخیدن لباسشویی به عوامل متعددی از جمله خرابی موتور، تسمه، شفت، بلبرینگ، برد و... دارد که باید توسط تعمیرکار متخصص لباسشویی بررسی گردد.
  4. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
  5. سوال: چه تضمینی برای حفظ حریم شخصی من وجود دارد؟
    پاسخ: تمامی تعمیرکاران لباسشویی ما مدارک تایید شده از مراجع نظارتی و انتظامی را داشته و دوره های ارتباط موثر با مشتری را گذرانده اند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28918.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گزارش مالی جدید HTC منتشر شد؛ پایان ۲۰۱۸ با بهبود نسبی

نمودار عملکرد مالی HTC طی چند سال گذشته همیشه رو به افول بوده و در این مدت سودی را عاید سهامداران نکرده است.ظاهرا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است. ...

نمودار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - عملکرد مالی HTC طی چند - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - سال گذشته همیشه رو به افول بوده و در این مدت سودی را عاید سهامداران نکرده است.ظاهرا سه ماهه پایانی سال ۲۰۱۸ نیز از این قاعده مستثنی نبوده است.

کمپانی تایوانی با انتشار گزارش مالی ماه های اکتبر، نوامبر و دسامبر ۲۰۱۸ از درآمد کلی ۱۳۲.۷ میلیون دلاری خبر داده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - که به معنی افزایش ۹.۷ میلیون دلاری سود ناخالص است. با این حال زمانی که هزینه های مربوط به مدیریت مجموعه، تحقیق و توسعه و بودجه محدود بازاریابی در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - نظر گرفته شوند، نامطلوب بودن اوضاع مالی واضح تر می شود.

کمپانی HTC که زمانی از قدرت ها دنیای موبایل محسوب می شد، برای دومین فصل متوالی متحمل زیان ۹۰.۶ ملیون دلاری شده اما نباید از برخی نکات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - مثبت غافل شد. این شرکت موفق شده حاشیه سود ناخالص خود را ۸ درصد افزایش دهد که در مقایسه با سال گذشته - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - به شکل چشمگیری بهبود پیدا کرده است. حاشیه سود - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - عملیاتی آنها - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - که از تقسیم سود عملیاتی به فروش بدست می‌آید نیز کمی بهتر شده اما هنوز برابر منفی ۶۸.۷ درصد است.تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران

در نهایت باید گفت عملکرد مالی HTC برای درخشش دوباره راه دور و درازی را پیش رو دارد اما انتظار می رود که در سال آینده با منابع درآمدی جدیدی همراه شود. این شرکت با همکاری چند اپراتور بین المللی در پی عرضه 5G Hub است که می توان آنرا ترکیبی از نمایشگر ۵ اینچی هوشمند با رزولوشن ۱۲۸۰ در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - ۷۲۰ پیکسل و هات اسپات 5G به شمار آورد.

همچنین HTC در آینده نزدیک سرویس گیمینگ پولی Viveport Infinity VR را ارائه خواهد کرد که امکان دسترسی به ۵۰۰ اپ و بازی را به کاربر می دهد. در کنار این موارد در - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر گلوگاه استان مازندران - بهار سال آتی شاهد عرضه نخستین گوشی 5G تایوانی خواهیم بود که احتمال استقبال کاربران از آن کم نخواهد بود.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone