🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: هزینه تعمیر لباسشویی من چقدر می شود؟
    پاسخ: ماشین لباسشویی باید در ابتدا توسط تکنسین متخصص بررسی شده و پس از آن هزینه تعمیر آن به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی برای لباسشویی خطرناک است؟
    پاسخ: نوسانات برقی یکی از عوامل مهم در خرابی برد و بقیه قطعا الکترونیکی در لباسشویی است.
  4. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 31827.html
۱ اسفند ۱۴۰۱

آلکاتل از ۳ گوشی و یک تبلت اقتصادی رونمایی کرد

کنگره جهانی موبایل امروز شاهد رونمایی از سه گوشی آلکاتل ۳، ۳ ال و ۱ اس بود که در رده موبایل های اقتصادی قرار می گیرند. مدل های ۳ و ۳ ال به نمایشگرهای ۵.۹ ...

کنگره جهانی موبایل امروز شاهد رونمایی از سه گوشی آلکاتل ۳، ۳ ال و ۱ اس بود که در رده موبایل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - های اقتصادی قرار می گیرند.

مدل های ۳ و ۳ ال به نمایشگرهای ۵.۹ اینچی با رزولوشن ۱۵۶۰ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - در ۷۲۰ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - پیکسل و نسبت تصویر ۱۹.۵ به ۹ مجهز شده اند که یک بریدگی قطره ای هم در آن به چشم می خورد. شباهت این دو مدل در زمینه دوربین هم تکرار شده و هر دو دستگاه از دوربین اصلی دوگانه با سنسورهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی بهره می برند که به لطف هوش مصنوعی توانایی تشخیص هوشمند منظره را دارد. دوربین سلفی هم میزبان حسگر ۸ مگاپیکسلی با قابلیت شناسایی چهره است. تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

آلکاتل ۳ از ۳ یا ۴ گیگابایت رم و چیپست ۸ هسته ای اسنپدراگون ۴۳۹ بهره می برد اما مدل ۳ ال با ۲ گیگابایت رم و چیپست ۴ هسته ای اسنپدراگون ۴۲۹ از راه خواهد رسید. ظرفیت باتری هر دو مدل برابر ۳۵۰۰ میلی آمپر ساعت خواهد بود.

برای خرید این گوشی های اقتصادی باید تا زمان عرضه آلکاتل ۳ و - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ۳ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ال با قیمت های ۱۸۹۰ و ۱۵۸ دلار در بهار سال آینده منتظر بمانید. تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

کمپانی مذکور همچنین گوشی آلکاتل ۱ اس را - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - هم معرفی کرده که میزبان نمایشگری ۵.۵ اینچی با رزولوشن ‍۱۴۴۰ در ۷۲۰ پیکسل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - و نسبت تصویر ۱۸:۹ است. دوربین اصلی شامل دو سنسور ۱۳ و ۲ مگاپیکسلی است که امکان ثبت تصاویر پرتره را فراهم می کنند. پردازش - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - داده ها - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - در آلکاتل ۱ اس توسط چیپستی ۸ هسته ای و ۳ گیگابایت رم صورت می گیرد. باتری ۳۰۶۰ میلی آمپر ساعتی و حافظه داخلی ۳۲ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - گیگابایتی از دیگر ویژگی های این دستگاه است که امکان افزایش آن از طریق کارت میکرو sd وجود دارد. این مدل هم در بهار سال آینده و با - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - قیمت ۱۲۴ دلار وارد بازار می شود. تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران

در نهایت نوبت به تبلت ۳ تی - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - می رسد که صفحه نمایشی ۱۰ اینچی با رزولوشن ۱۲۸۰ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - در ۸۰۰ - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - پیکسل دارد. کمپانی سازنده به تراشه به کار رفته اشاره ای نکرده - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - اما دیگر - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - سخت افزارهای آن شامل ۳ گیگابایت رم، ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و باتری با ظرفیت ۴۰۸۰ میلی آمپر ساعت می شود. این تبلت مثل گوشی های ذکر شده قابلیت پشتیبانی از کارت حافظه میکرو SD را دارد.

همراه این تبلت داکی نیز معرفی شده که کاربرد آن افزایش عمق و باس صدای خروجی است. - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - آلکاتل ۳ تی قیمتی معادل - تعمیرات لباسشویی پاکشوما در شهر شهسوار استان مازندران - ۱۷۹ دلار دارد که در صورت خرید داک صوتی به ۲۲۹ دلار افزایش پیدا خواهد کرد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone