🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا استفاده از لباسشویی در مدت طولانی به دستگاه آسیب میزند؟
    پاسخ: نیازمند است بعد از استفاده از یک برنامه لباسشویی، به مدت 15 دقیقه به لباسشویی استراحت داد.
  2. سوال: چقدر زمان میبرد تا ماشین لباسشویی من تعمیر گردد؟
    پاسخ: بعد از مراجعه کارشناس و بررسی ایراد ماشین لباسشویی، زمان تعمیر و تحویل دستگاه به شما اعلام میگردد.
  3. سوال: کارشناسی که برای تعمیر لباسشویی مراجعه میکند قطعات مورد نیاز را همراه خود می آورد؟
    پاسخ: کارشناسان ما معمولا قطعاتی که احتمال خرابی آن ها در لباسشویی بیشتر است را به همراه خود دارند، همچنین امکان ارسال قطعه مورد نیاز توسط پیک وجود دارد.
  4. سوال: چرا بلبرینگ لباسشویی خراب میشود؟
    پاسخ: جرم گرفتن دیگ، استفاده زیاد از مواد شوینده، پوسیدگی کاسه نمد و طول عمر دستگاه از عواملی است که باعث زنگ زدگی و خرابی بلبرینگ ماشین لباسشویی میگردد.
  5. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی در صورت خرابی نیاز به سرویس کلی دارد ولی سرویس سالیانه هر سال باید انجام شود.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28925.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

دانشمندان درباره احتمال سرطان‌زا بودن هدفون‌های بیسیم هشدار می‌دهند [به روز رسانی]

ایرپادهای اپل از زمان عرضه تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده اند. به دنبال این موفقیت بسیاری از شرکت های دیگر هم تلاش کردند هدفون های بیسیم مشابه را طراحی کرده و روانه بازار کنند ...

ایرپادهای اپل از زمان عرضه - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - تاکنون با استقبال خوبی مواجه شده اند. به دنبال این موفقیت بسیاری از شرکت های دیگر هم تلاش کردند هدفون های بیسیم مشابه را - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - طراحی کرده و - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - روانه بازار کنند اما برخی از محققان خبر از احتمال سرطان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - زا بودن این محصولات می دهند.

در ماه نوامبر 2018 موسسه تحقیقاتی گارتنر پیشبینی کرده بود که - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - دستگاه های پوشیدنی گوش تا سال 2022 بر بازار سایر پوشیدنی ها غلبه می کنند و آمار عرضه آنها به 158.43 میلیون واحدی می رسد. در حال حاضر از این نظر ساعت های هوشمند بر گروه پوشیدنی ها حکمرانی می کند.

با وجود این حجم از استقبال - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - اما گزارشی که اخیرا منتشر شده خبر از خطرناک بودن این دستگاه ها می دهد. 250 دانشمند با امضای نامه ای که به سازمان ملل و سازمان جهانی بهداشت ارائه داده اند از ریسک سرطان زا بودن دستگاه های پوشیدنی گوش این چنینی از قبیل ایرپاد گفته اند.

تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران

دستگاه های پوشیدنی این چنینی از تکنولوژی بلوتوث برای ارتباط برقرار کردن با گوشی بهره می برند. به گفته دانشمندان، همین فناوری ریسک سرطان را به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - دنبال دارد. بلوتوث از امواج رادیویی فرکانس الکترومغناطیسی برای انتقال داده ها استفاده می کند و از آنجایی که هدفون های داخل گوشی بلوتوث به - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - جمجمه نزدیک هستند، خطرناک در نظر گرفته می شوند. مرکز جهانی تحقیقات - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - سرطان اخیراً اعلام کرده بود که امواج فرکانس الکترو مغناطیسی می توانند سرطان زا باشند و قرار گرفتن در معرض سطح بالایی از این امواج می تواند به مشکلات عصبی و آسیب دیدن DNA منجر شود.

در حالی که میزان بالای این امواج می تواند بر سلول های - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - انسان ها اثر بگذارد اما هنوز مشخص نیست که قرار گرفتن طولانی مدت در معرض میزان کمی از این امواج در دستگاه هایی از - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - جمله ایرپاد چه تأثیری می تواند داشته باشد. سازمان جهانی بهداشت دستورالعمل هایی برای میزانی از فرکانس های الکترومغناطیسی که کاربران می توانند در معرض آن باشند را ارائه داده، اما در نامه ای که توسط دانشمندان امضا شده این گونه مطرح شده که دستور - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - العمل، برای جلوگیری از ایجاد بیماری در انسان ها کافی نیست. علاوه بر این اشاره شده که کودکان در مقابل آثار - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - این امواج آسیب پذیر تر هستند.

اپل البته پیش از این، در سال 2016 به چنین نگرانی هایی پاسخ داده و گفته بود که محصولاتش همواره به گونه ای طراحی و آزمایش می شوند که تمامی الزامات ایمنی را رعایت کنند.

[تاریخ - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - انتشار خبر اولیه: 23 اسفند 97]

 

به روز رسانی:

به ادعای وبسایت کوارتز، اعلامیه دانشمندان در واقع - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - مربوط به سال 2015 بوده. ادامه این بخش بر اساس خلاصه ای از مطلب این وبسایت است.

در اعلامیه سال 2015 از دولت ها درخواست شده بود تهدیدهای - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - سلامتی بالقوه نوعی تابش غیر یون ساز منتشر شده از گوشی های سلولی و دیگر دستگاه های بیسیم (از جمله دستگاه های مجهز به بلوتوث از قبیل ایرپاد) را جدی بگیرند.

موضوع اعلامیه اخیر دانشمندان ابتدا از مطلبی در وبسایت مدیوم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - آغاز شد که در آن نقل قولی از «جری فیلیپس»، استاد بیوشیمی در دانشگاه کلورادو آورده شده بود. فیلیپس - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - که  یکی از امضا کنندگان اعلامیه سال 2015 بود، درباره نگرانی - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - های مربوط به میزان بالایی از تشعشعات فرکانس های رادیویی ایرپاد صحبت کرده بود.

گوشی های سلولی هنگام تماس با برج های رادیویی، تشعشعات غیر یون ساز منتشر می کنند. در سال 2018 پس از سال ها تحقیق مشخص شد این نوع تابش در موش ها می تواند منجر به سرطان شود. همچنین تحقیقات مختلف درباره سرطان زا بودن یا نبودن تابش های غیر یون ساز انجام شد.

در برنامه سم شناسی ملی ایالات متحده هم در این باره تحقیق شد و نتیجه این بود که «شواهد روشنی» به دست آمد - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - که نشان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - می داد قرار گرفتن - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - موش های نر در معرض تابش غیر یون ساز موجب تومورهایی در قلب شده. علاوه بر این گفته شد که «برخی شواهد» حکایت از تومورهای مغزی در موش های نر - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - داشتند. باید اشاره کرد که در برنامه های سم شناسی ملی ایالات متحده از عبارات «شواهد روشن»، «برخی شواهد»، «شواهد مبهم» و «عدم وجود شواهد» استفاده - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - می شود.

اکنون جامعه دانشمندان باید دریابند که این یافته های مربوط به موش های آزمایشگاهی چگونه به انسان ها ربط پیدا می کند و چه مقدار از تابش خطر آفرین خواهد بود. به این ترتیب می توان گفت که دلایل علمی مشروعی وجود دارند که البته به مضر بودن گوشی های سلولی با شک و تردید نگاه می کنند.

در مورد ایرپاد اما باید گفت که از بلوتوث و در نتیجه از پرتوهای غیر یون ساز استفاده می کند اما هنوز نمی دانیم که چه میزان از تشعشعات تلفن سلولی می تواند برای انسان ها خطرناک باشد. تنها می دانیم که بلوتوث احتمالاً میزان - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - کمتری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - از تشعشع را نسبت به تلفن های سلولی ارسال می کند. برخی محققان همچنین اشاره می کنند که علاوه بر قدرت سیگنال باید موارد دیگری - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - را هم - تعمیرات لباسشویی زانوسی در شهر شیرگاه استان مازندران - در عواقب تکنولوژی های فرکانس های رادیویی در نظر گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone