🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا باید برای لباسشویی از محافظ برق استفاده کنیم؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  2. سوال: سه نظام در لباسشویی چه وظیفه ای دارد؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  3. سوال: علت نچرخیدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: خرابی قطعاتی مانند شفت و بلبرینگ، برد، موتور، سیم کشی، تسمه و... میتواند باعث نچرخیدن لباسشویی شود که باید توسط تعمیرکار بررسی شود.
  4. سوال: آیا تکنسین که مراجعه میکند قطعات مورد نیاز برای تعمیر لباسشویی را همراه خود دارد؟
    پاسخ: تکنسین های ما قطعاتی که خرابی آن ها بیشتر در لباسشویی رخ میدهد را همراه خود دارند و در صورتی که قطعه همراه تکنسین نباشد امکان ارسال قطعه مورد نیاز با پیک وجود دارد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: تمامی تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میشود و در صورتی که قطعه ای خراب بوده و امکان تعمیر آن در منزل نباشد، فقط همان قطعه جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28926.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

چین در حال پیشی گرفتن از آمریکا در زمینه هوش مصنوعی است

در سال ۲۰۱۷، دولت چین اعلام کرد که این کشور در زمینه هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ از آمریکا پیشی خواهد گرفت اما طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر شده، ظاهرا این اتفاق یک دهه زودتر ...

در سال - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - ۲۰۱۷، دولت چین اعلام کرد که این کشور در زمینه هوش مصنوعی تا سال ۲۰۳۰ از آمریکا پیشی خواهد گرفت اما طبق اطلاعاتی که اخیرا منتشر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - شده، ظاهرا این اتفاق یک دهه زودتر - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - از پیش‌بینی‌ها - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - رخ خواهد داد.

یک تحقیق جدید نشان می‌دهد که مقالات تحقیقاتی چینی‌ها در زمینه هوش مصنوعی به زودی از آمریکا پیشی خواهد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - گرفت و پر جمعیت‌ترین کشور جهان پیشتاز این زمینه خواهد شد. این اتفاق با سرمایه‌گذاری هنگفت چین در بخش‌های آموزش و صنعت در حال رخ دادن است.

پیش از این و طی سال ۲۰۰۶ - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - هم تعداد مقالات چین در زمینه هوش مصنوعی از ایالات - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - متحده فراتر رفت اما منتقدان - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - خاطر نشان کرده‌اند که این مقدار لزوما به معنای کیفیت بالاتر نیست. از سوی دیگر، چین همیشه با - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - چالش جعلی بودن مقالات روبرو بوده و قطعا موضوع هوش مصنوعی نیز از این قضیه جدا نیست. به همین خاطر تعدادی از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - محققان باور داشتند افزایش پیدا کردن تعداد - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - مقالات لزوما به معنای پیشی گرفتن - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - چین از آمریکا نیست.

تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان
نمودار فوق کاهش سهم آمریکا و افزایش سهم چین در مقالات برتر زمینه هوش مصنوعی را نشان می‌دهد.

البته بر اساس تحقیقات تازه‌ای که از - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - سمت موسسه Allen Institute صورت گرفته نشان می‌دهد که مقالات ثبت شده از سمت چینی‌ها تاثیر به‌سزایی روی پیشرفت هوش مصنوعی در این کشور گذاشته است.

محققان موسسه Allen Institute دریافتند که سهم آمریکا از این مقالات از ۴۷ درصد در سال ۱۹۸۲ به - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - کمتر از ۲۹ درصد در سال ۲۰۱۸ رسیده است. از سوی دیگر سهم چین در این زمینه افزایش پیدا کرده و به ۲۶.۵ درصد طی سال گذشته رسیده است.

در همین راستا، مدتی - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - پیش دونالد ترامپ رئیس جمهور ایالات متحده حکمی را امضا کرد که بر اساس آن دستگاه های دولت فدرال موظف شدند منابع بیشتری - تعمیرات لباسشویی هاردستون در شهر بیجار استان کردستان - را به پژوهش، ترویج و آموزش هوش مصنوعی اختصاص دهند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone