🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت فیوز پراندن لباسشویی چسیت؟
    پاسخ: دلایلی مختلفی مانند اتصالی برق، آب ریختن روی سوکت های الکترونیکی و نوسانات برقی باعث پریدن فیوز میشود.
  2. سوال: وظیفه سنسور سطح اب لباسشویی چیست؟
    پاسخ: تشخیص مقدار آب موجود در دیگ برای انجام شدن عمل شستوشو وظیفه سنسور سطح آب است.
  3. سوال: چرا موتور لباسشویی جرقه میزند؟
    پاسخ: خرابی کلکتور یا ذغال و سیم پیچ موتور باعث جرقه زدن موتور لباسشویی شود.
  4. سوال: شرایط مناسب برای نگهداری از لباسشویی چیست؟
    پاسخ: بهتر است محلی که لباسشویی در آن قرار میگیر خیلی سرد نباشد تا باعث یخ زدگی آب نشود و دستگاه از طرفین و پشت با فضای مجاور فاصله داشته باشد.
  5. سوال: در صورتی که پس از تعمیر، ماشین لباسشویی مجدد خراب شود، باید دوباره هزینه پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی لباسشویی شما در بازه گارانتی سه ماهه تعمیرات باشد و خرابی ایجاد شده مجدد در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیر شده، نیازی به پرداخت هزینه نیست.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 28928.html
۴ اسفند ۱۴۰۱

گزارش چک پوینت: بیش از 200 اپلیکیشن حاوی تبلیغ‌افزار از پلی‌استور نصب شده‌اند

گزارش جدیدی که از سوی Check Point Research منتشر شده، از گسترش یک تبلیغ‌افزار در طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های پلی‌استور خبر می‌دهد. مطابق این گزارش، تبلیغ‌افزاری به نام SimBad در بیش از 206 اپلیکیشن اندروید ...

گزارش جدیدی که از سوی Check Point Research منتشر شده، از گسترش یک تبلیغ‌افزار در طیف گسترده‌ای از اپلیکیشن‌های پلی‌استور خبر می‌دهد. مطابق این گزارش، تبلیغ‌افزاری به نام SimBad در بیش از 206 اپلیکیشن اندروید پیدا شده که در مجموع بیش از 150 میلیون بار دانلود شده‌اند.

گوگل برای جلوگیری از گسترش این تبلیغ‌افزار در میان کاربران، این 206 اپلیکیشن را از پلی‌استور پاک کرده با این وجود هنوز احتمال حضور آن در سایر اپلیکیشن‌های این فروشگاه وجود دارد. SimBad در صورت حضور در گوشی شما، حتی زمانی که اپلیکیشن میزبان در حال اجرا نیست می‌تواند در پس زمینه گوشی به پخش تبلیغات بپردازد.

مضاف - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - بر این، اپلیکیشن‌‌های آلوده به این تبلیغ‌افزار - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - مرورگر اندروید را مجبور به بازدید از وبسایت‌هایی می‌کنند که از قبل توسط هکر برنامه‌ریزی شده. در این حالت کاربر حتی امکان پاک کردن اپلیکیشن آلوده را - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - ندارد چرا که آیکن آن پس از نصب از - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - منوی اپلیکیشن‌ها مخفی می‌شود.

علت اینکه تبلیغ‌افزار مذکور SimBad نام‌گذاری شده - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - به حضور آن در بازی‌های سیمولاتور یا - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - شبیه‌ساز برمی‌گردد. به گزارش Check Point، اگر چه SimBad - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - صرفا یک تبلیغ‌افزار است اما به خاطر ساختار خاص - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - خود پتانسیل این را دارد که در آینده به تهدید بزرگی برای اکوسیستم اندروید تبدیل شود.

از جمله بازی‌های آلوده شده توسط این تبلیغ‌افزار می‌توان به Snow Heavy Excavator Simulator با 10 میلیون دانلود و Fire Truck Emergency Driver، Ambulance Rescue Driving و Car Parking Challenge با 5 میلیون دانلود اشاره کرد که خوشبختانه از پلی‌استور حذف شده‌اند.

اگر یکی از این اپلیکیشن‌های آلوده را روی گوشی‌تان نصب کرده‌اید، احتمالا برای رها شدن از پیامدهای منفی آن به مشکلات زیادی بر خواهید خورد. برای آگاهی از فهرست کامل اپلیکیشن‌های آلوده می‌توانید از انتهای صفحه به لینک منبع خبر و گزارش - تعمیرات لباسشویی سانیو در شهر پل سفید استان مازندران - Check Point مراجعه نمایید.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone