🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: در صورت تکرار خرابی لباسشویی باید دوباره هزینه ای پرداخت کنم؟
    پاسخ: در صورتی که خرابی مجدد ماشین لباسشویی شما در بازه ضمانت سه ماهه تعمیرات قبلی باشد و خرابی ایجاد شده مجددا در همان قسمتی باشد که قبلا تعمیرات انجام شده، از شما هزینه ای دریافت نخواهد شد.
  2. سوال: آیا استفاده از محافظ برق برای لباسشویی ضروری است؟
    پاسخ: به دلیل اینکه برد الکترونیکی لباسشویی و سایر قطعات برقی آن در برابر نوسانات برقی آسیب پذیر هستند استفاده از محافظ برق مناسب الزامی میباشد.
  3. سوال: از دلایل خرابی هیتر لباسشویی به چند مورد اشاره کنید؟
    پاسخ: خرابی برد، خرابی ترمیستور، رسوب بیش اندازه در دستگاه از عوامل خرابی هیتر میباشد.
  4. سوال: لرزش بیش از حد لباسشویی به چه دلیل است؟
    پاسخ: لرزش بیش از حد لباسشویی میتواند مربوط به خرابی شفت و بلبرینگ و تسمه باشد.
  5. سوال: آیا تعمیر لباسشویی در منزل من انجام میشود یا باید دستگاه به کارگاه منتقل شود؟
    پاسخ: در اکثر موارد تعمیرات لباسشویی در منزل مشتری انجام میگردد اما در صورت خرابی قطعاتی همچون برد الکترونیکی، فقط قطعه دارای ایراد جهت تعمیر به کارگاه حمل میگردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37866.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

نتیجه نظرسنجی دیجیاتو: نام احتمالی اندروید P چیست؟

اخیراً نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید P عرضه شده و انتظار داریم به زودی در رویداد I/O 2018 با معرفی این نسخه، نام شیرینی بعدی گوگل را بشنویم. به این منظور در کانال ...

اخیراً نسخه پیش نمایش مخصوص توسعه دهندگان اندروید P عرضه شده و انتظار داریم به زودی در رویداد I/O 2018 با معرفی این نسخه، نام شیرینی بعدی گوگل را بشنویم. به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - این منظور در کانال تلگرام دیجیاتو اقدام به نظرسنجی از شما کاربران در مورد نام نسخه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - آتی اندروید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - کردیم.

پیش از اعلام نتیجه بیایید - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - مروری کوتاه داشته باشیم بر اسامی نسخه های پیشین اندروید:

گوگل از زمان معرفی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - اندروید 1.5 تا کنون نام خوراکی هایی که عمدتاً مزه ای شیرین دارند را برای نسخه های سیستم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - عامل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - خود انتخاب کرده. این نام ها با حرف C شروع شده و اکنون به P رسیده. البته نسخه های 1.0 و 1.1 هیچ نام خاصی نداشتند. این نام ها به ترتیب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - زیر بودند:

  • اندروید 1.5 با نام Cupcake (کیک فنجانی). البته در کشورمان بیشتر بیشتر به همان نام انگلیسی شناخته می شود.
  • اندروید 1.6 با نام Donut (دونات)
  • اندروید 2 و 2.1 با نام  Eclair (اکلر یا نان خامه ای)
  • اندروید 2.2 با نام Froyo (ماست یخ زده)
  • اندروید 2.3 با نام Gingerbread (نان زنجبیلی)
  • اندروید 3، 3.1 و 3.2 با نام Honeycomb (کندوی عسل)
  • اندروید 4.0 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - با نام Ice Cream Sandwich یا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - به اختصار ICS (بستنی حصیری)
  • اندروید 4.1 با نام Jelly Bean (آب نبات ژله ای)
  • اندروید 4.4 با نام KitKat (کیت کت)
  • اندروید 5.0 با نام Lollipop (آب نبات چوبی)
  • اندروید 6.0 با نام Marshmallow (مارشمالو)
  • اندروید 7 با نام Noughat (نوقا)
  • اندروید 8.0 و 8.1 با نام Oreo (اوریو)

حالا نام - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - اندروید «P» - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - چیست؟ 4 نام زیر بیشترین احتمال انتخاب شدن از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - سوی گوگل را داشتند. در این باره در کانال تلگرم دیجیاتو از شما نظر سنجی کردیم. در نهایت نتایج به این ترتیب بود:

  • Popsicle (بستنی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - یخی) با بیش از 2000 رأی
  • Peppermint (قرص نعنایی) با 486 رأی
  • Pancake (پنکیک) با 391 رأی
  • Pie (کیک پای یا تارت) با 218 رأی

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان

به این ترتیب بستنی یخی بیش از 60 درصد آرا را کسب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - کرده. با این حال احتمالاً در رویداد آتی گوگل این نام مشخص خواهد شد. رویداد I/O - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - 2018  از تاریخ 18 تا 20 اردیبهشت ماه در آمفی تئاتر شورلاین در مانتین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر پاوه استان کردستان - ویو و در نزدیکی مقر کمپانی برگزار خواهد شد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone