🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: تفاوت لباسشویی اینورتر با معمولی چیست؟
    پاسخ: لباسشویی اینورتر دارای برد 3 فاز و لباسشویی تسمه ای دارای برد تک فاز است.
  4. سوال: وظیفه سه نظام در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: سه نظام وظیفه انتقال حرکت چرخشی موتور به آبکش را بر عهده دارد.
  5. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: تشخیص دمای آب وظیفه ترمیستور است که قطع و وصل هیتر را فرماندهی میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37850.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

ارتش آمریکا رباتی انعطاف پذیر را با الهام از جانوران بی مهره توسعه داده است

محققان ارتش آمریکا ماده جدیدی را توسعه داده که امکان شبیه سازی حرکت جانوران بی مهره از قبیل کرم را برای ربات ها فراهم می کند. ربات های نظامی فعلی به خاطر برخورداری از ساختارهای ...

محققان ارتش آمریکا ماده جدیدی را توسعه داده که امکان شبیه سازی حرکت جانوران بی مهره از قبیل کرم را برای ربات ها فراهم می کند.

ربات های نظامی فعلی به خاطر برخورداری از ساختارهای سخت امکان حرکت در محیط های شلوغ یا پر پیچ  و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - خم و تنگ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - را ندارند و حالا محققان آمریکایی برای تغییر این شرایط دست به کار شده اند.

آزمایشگاه تحقیقاتی ارتش آمریکا و دانشگاه «مینه سوتا» مواد بسیار انعطاف پذیری را توسعه داده اند که می توان آنها را در میدان نبرد به صورت سه بعدی چاپ کرده و برای ساخت ربات هایی با توانایی حرکت در فضاهای بسته، مورد استفاده قرار داد.

ماده «محرک - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - الاستومر دی الکتریک» نوعی پلیمر فعال الکترونیکی است که با وارد شدن جریان برق تغییر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - شکل می دهد. این پلیمر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - به لطف توانایی بالا در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - اجرای حرکات خمشی، در فضاهایی که انسان امکان ورود به آن را ندارد، به خوبی مانور می دهد.

به گفته «اد هابتور»، از محققان ارتش آمریکا که در «دینامیک ساختاری غیر خطی» تخصص دارد، این تیم تحقیقاتی در مرحله بعد قابلیت های خودآگاهی، خود سنجی و تنظیم شکل مطابق با شرایط محیط را به این پلیمر اضافه خواهند کنند.

این نخستین بار نیست که سازوکار حیوانات به الگویی برای دانشمندان تبدیل می شود و دو سال قبل نیز محققان دانشگاه «هاروارد» با الهام از اختاپوس رباتی به نام «اکتوبات» را توسعه دادند که کاملا از قطعاتی انعطاف پذیر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - ساخته شده بود.تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلاناین ربات اما بر خلاف پلیمر فعلی بر اساس واکنش های شیمیایی خاصی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - حرکت می کرد که طی آن هیدروژن پراکسید به گاز تبدیل شده و به - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - بازوهای ربات تزریق می شد.

در همان - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - سال تیم دیگری از متخصصان دانشگاه «کیس وسترن رزرو» با الهام از «لیسه دریایی» رباتی تولید کردند که در ماموریت های جستجو و نجات افراد در دریا کاربرد دارد. ناسا هم به منظور کشف قمرهای دارای آب، توسعه ربات های انعطاف پذیر را در دستور کار خود قرار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر رودبار استان گیلان - داده است.

تماشا کنید: بالن شبیه ماهی که با استفاده از پلیمر فعال الکترونیکی ساخته شده

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone