🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: علت خرابی پمپ اکوبابل چه میتواند باشد؟
    پاسخ: نوسانات برقی و درست عمل نکردن برد میتواند باعث خرابی اکوبابل شود.
  2. سوال: ترمیستور در لباسشویی چه عملی را انجام میدهد؟
    پاسخ: در لباسشویی ترمیستور وظیفه تشخیص دمای آب را بر عهده دارد که در صورت رسیدن به دمای مورد نظر برد برق هیتر را قطع کند.
  3. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
  4. سوال: در صورتی که از خدمات رضایت نداشته باشیم چه اتفاقی می افتد؟
    پاسخ: دارا بودن بیش از صد هزار مشترک فعال گواه بر رضایت مشتریان از خدمات ماست ؛ اما در صورتی که شما از خدمات ارائه شده توسط تعمیرکاران ما راضی نباشید در اسرع فرصت به مشکل شما رسیدگی میگردد و در صورت عدم رضایت امکان استرداد وجه پرداختی به شما وجود دارد.
  5. سوال: علت روشن نشدن لباسشویی چیست؟
    پاسخ: علت روشن نشدن لباسشویی خرابی برد، اتصالات برقی و فیوز دستگاه میتواند باشد و باید توسط تعمیرکار متخصص بررسی گردد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37858.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

کورتانا محبوبترین دستیار هوش مصنوعی برای کسب و کار‌ها

به تازگی یک کمپانی به نام Spiceworks توانسته با بررسی فعالیت کاری ۵۰۰ شرکت بزرگ در اروپا و آمریکای شمالی متوجه شود که عنوان محبوبترین دستیار هوش مصنوعی به کورتانای مایکروسافت اختصاص دارد. پس از این ...

به تازگی یک کمپانی به نام Spiceworks توانسته با بررسی فعالیت کاری ۵۰۰ شرکت بزرگ در اروپا و آمریکای شمالی متوجه شود که عنوان محبوبترین دستیار هوش مصنوعی به کورتانای مایکروسافت اختصاص دارد. پس از - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این بررسی، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت یاد شده تحقیقاتی نیز درباره‌ی کاربرد‌های متفاوت این دستیارها انجام داد تا ببیند کسب‌وکارهای مختلف از دستیارهای هوش مصنوعی در - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - چه فعالیت‌هایی کمک می‌گیرند.

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

همانطور که از جدول منتشر شده پیداست، کورتانای مایکروسافت توانسته که محبوبترین دستیار هوش مصنوعی میان کسب‌وکارها و همچنین کمپانی‌های بزرگ باشد. نتایج نشان می‌دهد که تقریبا ۴۹ درصد از ۵۰۰ شرکت مورد بررسی از کورتانا استفاده می‌کنند. علاوه بر این ۱۳ درصد از کمپانی‌های بزرگ نیز اعلام - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کرده‌اند که طی سال آینده از این دستیار بهره خواهند برد.

دستیار سیری اپل در مقام دوم قرار دارد و ۴۷ درصد کمپانی مورد بررسی، از آن کمک می‌گیرند و تنها قرار است ۵ درصد دیگر از شرکت‌های یاد شده سراغش بیایند. از سوی دیگر دستیار گوگل، - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - سومین رتبه از این لیست را به خود اختصاص داده که با دو دستیار اول فاصله‌ی بسیار زیادی دارد.

نکته جالب این لیست، حضور آلکسا در رتبه‌های پایین است اما دستیار آلکسا‌ی آمازون را با - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - اسپیکر معروفش، به منازل آمده و به محصولی همه‌کار تبدیل شده، هنوز محصول جدیدی به شمار می‌رود. از این رو ممکن است در آینده کم کم شاهد استفاده‌ی بیشتر کسب و کارها از این دستیار باشیم. شاید به همین خاطر است که ۱۵ درصد از ۵۰۰ شرکت‌های اشاره شده قصد دارند تا ۱۲ ماه - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - آینده به سراغ دستیار هوشمند آمازون بروند.

کسب وکار‌های مختلف در اروپا و آمریکا از دستیار‌های هوشمند برای چه کاری استفاده می‌کنند؟

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

تحقیقات کمپانی Spiceworks  نشان می‌دهد که بیشترین استفاده‌‌ی کارمندان از این وسیله به تایپ صوتی اختصاص داشته و ۲۴ درصد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - از کارکنان شرکت‌ها‌ی یاد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شده از این ویژگی بهره می‌بردند. ارتباط تیمی با ۲۶ درصد و مدیریت تقویم کاری - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - با ۲۲ درصد، پس از تایپ صوتی، شایعترین دلایلی بودند که کارمندان از این دستیار ها کمک می‌گرفتند.

محبوبترین دستیار هوش مصنوعی برای کسب و کار‌ ها - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - باقی می‌ماند؟

تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی

بدون شک مایکروسافت راه بسیار آسانی - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - برای ادامه سلطنت خود در این عرضه دارد. قدمت، سابقه و اعتماد - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - شرکت‌ها به نرم‌افزار‌های این کمپانی موجب می‌شود که کسب و کارها باز هم به سراغ کورتانا آمده و از آن کمک بگیرند. البته سیری هم رقیب قدرتمندی به حساب می‌آید چرا که روند اپل برای ایجاد یک تجربه‌ی کاربری ساده و پرورش نسلی آیفون دوست ممکن است در آینده‌ی دور، روند رقابت را تغییر داده و اپل را جلو بیاندازد. با این حال از آلکسای آمازون هم نباید قافل بود چرا که از زمان ساخت - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - این دستیار چند سالل بیشتر نمی‌گذرد اما با این حال توانسته توجه بسیاری از کاربران را به خود جلب - تعمیرات لباسشویی فاگور در شهر شبستر استان آذربایجان شرقی - کند.

تماشا کنید: ویدیوی تبلیغاتی جدید Mi Mix 2S خبر از دستیار هوش مصنوعی جدید این شرکت می‌دهد

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone