🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: وظیفه میکروسوییچ در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: قفل کردن درب دستگاه هنگام شستشو و جلوگیری از باز شدن درب وظیفه میکروسوییچ است.
  2. سوال: آیا تعمیراتی که روی لباسشویی انجام میشود گارانتی دارد؟
    پاسخ: بله، تمام تعمیرات انجام شده توسط همکاران ما دارای 90 روز ضمانت میباشند.
  3. سوال: آیا نوسانات برقی از دلایل خرابی لباسشویی است؟
    پاسخ: بله، نوسانات برقی میتواند باعث خرابی برد لباسشویی بشود و باید از محافظ برق استفاده کرد.
  4. سوال: نقش شیر برقی در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: وظیفه شیر برقی قطع و وصل ورود آب به دستگاه است.
  5. سوال: تعمیرکار چقدر بعد از ثبت سفارش جهت تعمیر لباسشویی مراجعه میکند؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37849.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

گوشی میان رده Max Pro M1 ایسوس با باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی معرفی شد

چندی پیش ایسوس موبایل میان رده ذن فون مکس پرو M1 را معرفی کرد که قرار است در وهله نخست به هند و سپس بازار دیگر کشورها عرضه گردد. در حال حاضر صرفا می دانیم ...

چندی پیش ایسوس موبایل میان رده ذن فون مکس پرو M1 را معرفی کرد که قرار است در وهله نخست به هند و سپس بازار دیگر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - کشورها عرضه گردد.

در حال حاضر صرفا می دانیم که این موبایل قرار است از تاریخ ۱۳ اردیبهشت ماه با قیمت های ۱۶۰ و ۲۰۰ دلار به ترتیب برای مدل بهره مند از ۳ گیگابایت رم و ۳۲ گیگابایت حافظه داخلی و نسخه مجهز به ۴ گیگابایت رم و ۶۴ گیگابایت حافظه داخلی به بازار هند عرضه شود.

طبق اعلام ایسوس همچنین نسخه پیشرفته تری از این موبایل نیز - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - همراه با ۶ گیگابایت رم و دوربین اصلی ۱۶ مگاپیکسلی به زودی رونمایی می شود اما هیچ جزئیاتی در رابطه با قیمت آن در دسترس نیست.

تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی
ذن فون مکس پرو M1

همانطور که پیش بینی می - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - شد این موبایل «تجربه اندروید خالص» را در اختیار کاربرانش می گذارد با این حال اما حرفی - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - از وجود اندروید وان در آن به میان نیامده. این گوشی از همان ابتدا با اندروید اوریو ۸.۱ به بازار عرضه می شود و ایسوس وعده داده که به محض ارائه نسخه جدید اندروید آن را به نسخه P مجهز نماید.

در رابطه با مشخصات سخت - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - افزاری این اسمارت فون اما باید بگوییم - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - که یک نمایشگر ۶ اینچی فول - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - اچ دی پلاس (رزلوشن ۱۰۸۰ در ۲۱۶۰ پیکسل)، چیپست اسنپدراگون ۶۳۶ و باتری غول پیکر ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی برای آن در نظر گرفته شده است.

در بخش پشتی بدنه این گوشی نیز یک دوربین دوگانه اصلی (با ترکیب حسگرهای ۱۳ و ۵ مگاپیکسلی) به همراه حسگر اثرانگشت خودنمایی می کند و در بخش جلویی نیز یک دوربین سلفی ۸ مگاپیکسلی برای برقراری - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - تماس های تصویری و گرفتن سلفی تعبیه شده است.

ذن فون مکس پرو M1 همزمان از دو - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر سردشت استان آذربایجان غربی - سیم کارت پشتیبانی می کند و به بدنه فلزی از جنس اعلی مجهز شده. اما جالب است بدانید که علیرغم وجود دو اسلات برای قرار گرفتن سیم کارت ها ایسوس یک درگاه دیگر هم برای قرار دادن کارت حافظه میکرو اس دی در این موبایل در نظر گرفته است که به کاربران امکان می دهد حافظه داخلی آن را تا دو ترابایت ارتقاء دهند. ذن فون مکس پرو M1 در دو رنگ آبی اقیانوسی و نقره ای به بازار عرضه می گردد.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone