🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا میتوانیم داخل لباسشویی وایتکس بذاریم؟
    پاسخ: نباید داخل لباسشویی وایتکس ریخت زیرا باعث پوسیدگی و خرابی دستگاه خواهد شد.
  3. سوال: هزینه تعمیرات لباسشویی را چگونه باید پرداخت کنم؟
    پاسخ: همکاران ما معمولا همراه خود دستگاه کارتخوان دارند، همچنین شما میتوانید از طریق درگاه پرداخت آنلاین و یا به صورت نقدی هزینه تعمیر لباسشویی خود را پرداخت نمایید.
  4. سوال: نقش پمپ تخلیه در لباسشویی چیست؟
    پاسخ: پمپ تخلیه از جمع شدن آب در دیگ لباسشویی جلوگیری نموده و آب را تخلیه میکند.
  5. سوال: چقدر طول میکشد تا تعمیرکار جهت رفع عیب لباسشویی مراجعه کنید؟
    پاسخ: حداکثر 60 دقیقه بعد از ثبت درخواست تعمیر لباسشویی، تکنسین با شما تماس میگیرد و زمان مراجعه را با شما هماهنگ میکند.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37863.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

فایل اکسپلورر ویندوز بالاخره به تم تاریک مجهز می‌شود

اگر به خاطر داشته باشید، همزمان با انتشار آپدیت سالیانه ویندوز 10 (موسوم به Anniversary Update)  بود که تم تاریک برای بخش‌های مختلف این سیستم عامل معرفی شد. اما از آن زمان تا کنون اپلیکیشن ...

اگر به خاطر داشته باشید، همزمان با انتشار آپدیت سالیانه ویندوز 10 (موسوم به Anniversary Update)  بود که تم تاریک برای بخش‌های مختلف - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - این سیستم عامل معرفی شد. اما از آن زمان - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - تا کنون اپلیکیشن «فایل اکسپلورر» ویندوز از وجود این قابلیت محروم بوده است.

خوشبختانه طبق شواهدی که - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - یکی از کاربران از آخرین بیلد ویندوز 10 (بیلد 17650) بدست آورده، احتمال دارد که با آمدن - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - به‌روزرسانی بعدی سیستم عامل شاهد تم تاریک برای فایل اکسپلورر هم باشیم.

آپدیت رد استون 5 پاییز امسال از راه می رسد

کاربر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - رافائل ریورا ادعا می‌کند که این خصوصیت به طور مخفی در آخرین بیلد ویندوز قرار گرفته و ظاهرا در مراحل اولیه توسعه خود به سر می‌برد. برای دسترسی به این خصوصیت هم لازم است که حتما جزو کاربران اینسایدر حاضر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - در فست رینگ ویندوز باشید.

اما در آینده، در صورت ارائه حالت تاریک در آپدیت نهایی (که پاییز امسال با نام رمز رد استون 5 از راه می رسد) همه می‌توانند به این خصوصیت از طریق روشن و خاموش کردن یک سوئیچ مجزا در فایل اکسپلورر - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - دسترسی پیدا کنند.

بد نیست بدانید که تم تاریک در طول - تعمیرات لباسشویی میدیا در شهر فریدون کنار استان مازندران - تاریخ، همیشه طرفداران پر و پا قرصی میان کاربران ویندوز داشته و در صورت ارائه آن برای فایل اکسپلورر این نرم‌افزار به نخستین برنامه وین 32 ای تبدیل می‌شود که تم تاریک را به طور مجزا دریافت می‌کند.

در هر صورت برای روشن شدن موضوع لازم است تا ارائه آپدیت رد استون 5 منتظر بمانیم.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone