🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تعمیرکاری که مراجعه میکند تخصص کافی برای تعمیر لباسشویی من را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: دلایل نشتی آب در لباسشویی را نام ببرید؟
    پاسخ: دلایل مختلفی مانند پارگی شلنگ تخلیه، پارگی شلنگ ورودی، خرابی اتصالات، خرابی لاستیک دور درب، خرابی جاپودری و... میتواند باعث نشتی آب در دستگاه باشد.
  3. سوال: دلیل سوختن پمپ تخلیه لباسشویی چیست؟
    پاسخ: گیر کردن شی خارجی داخل در پمپ و استفاده نامناسب از دستگاه میتواند عامل خرابی پمپ تخلیه باشد.
  4. سوال: تعمیراتی که برای ماشین لباسشویی من انجام میشود ضمانت هم دارد؟
    پاسخ: بله، تمام خدمات ارائه شده از سوی همکاران ما دارای 90 روز گارانتی میباشند.
  5. سوال: علت صدای زیاد لباسشویی چه باشد؟
    پاسخ: تراز نبودن دستگاه،خرابی فنرها،خرابی بلبرینگ ها،شکستگی سه نظام از عوامل با صدا کارکردن دستگاه است.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37859.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

بخش جدید Your People به اپلیکیشن اندروید گوگل اضافه شد

بتا 8.0 اپلیکیشن اندروید گوگل دیشب منتشر شد و بزرگترین تغییر آن را می توانیم ویژگی جدید Your People (نزدیکان شما) بنامیم. «نزدیکان شما» ظاهرا قابلیتی است که به کمکش، کاربران می توانند یک نام مستعار ...

بتا 8.0 اپلیکیشن اندروید گوگل دیشب منتشر شد و بزرگترین تغییر آن را می توانیم ویژگی جدید Your People (نزدیکان شما) بنامیم. «نزدیکان شما» ظاهرا قابلیتی است که به کمکش، کاربران می توانند - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - یک نام مستعار یا نسبت فامیلی/دوستی را به دستیار هوشمند گوگل (Google Assistant) بگویند تا این هوش مصنوعی با او تماس گرفته و پیامک یا ایمیل بفرستد.

اپ گوگل از مدت ها پیش ویژگی داشت که واسطه آن می توانستید برای مخاطبین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - خود یک نسبت یا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - نام مستعار بگذارید. - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - بنابراین کافی بود مثلا Call Mom را به موبایل بگویید تا تماس گرفته شود. «نزدیکان شما» هم همین قابلیت را اما با ویژگی های بیشتری - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - (همانند یادآوری تاریخ تولد) به دستیار هوشمند گوگل می آورد.

برای دسترسی به «نزدیکان شما» باید به تنظیمات دستیار هوشمند گوگل بروید و در این بخش، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - روی Your People کلیک کنید. البته این ویژگی هنوز فعال - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - نیست اما در حال حاضر اگر می خواهید نام های مستعار یا نسبت ها را با شماره تلفن مخاطبین تان لینک کنید، یک راه دیگر هم وجود دارد:

1 - اپلیکیشن - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - گوگل را باز کنید

2 - روی میکروفون در نوار جستجو کلیک کرده یا کلمه Ok Google را بگویید، - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - سپس یکی از مخاطبین تان را با نسبت یا نام مستعار صدا بزنید. مثلا: Ali is my brother

3 - در - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - اینجا ممکن است چند مخاطب با نام یکسان نشان داده شود، مخاطب مدنظر را انتخاب کنید

4 - زیر عبارت Remember a relationship روی تیک سفید رنگ کلیک نمایید

5 - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - - بعد از اینکه نام مستعر اضافه شده حالا می توانید به کمک گوگل اسیستنت و از طریق جملاتی همانند Text my sister یا Email my mom با آن ها ارتباط برقرار کنید

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان

برای پاک کردن این نسبت ها نیز - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - کافیست به گوگل جملاتی مثل Ali is not my brother را بگویید. در این موقعیت مخاطب نشان داده می شود و در زیر Remove nickname تیک سفید رنگ را بزنید. هنوز مشخص نشده ویژگی «نزدیکان شما» چه زمانی فعال می شود.

بد نیست بدانید در کنار «نزدیکان شما» کدهای بروزرسانی 8.0 اپلیکیشن گوگل اطلاعات بیشتری از قابلیت های آتی این برنامه لو می دهد. پشتیبانی گوگل لنز از دوربین جلو، برنامه ریزی روزانه - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - سفارشی و حذف حالت Lite Mode که به کاربران اجازه می - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر بانه استان کردستان - داد تا به واسطه نمایش ساده تر نتیجه جستجوها، 80 درصد دیتای کمتر مصرف شود از جمله تغییرات جدید اپ هستند.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone