🧑🏻‍🔧تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی✔️|02143840☎️


تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی


انواع خدمات مشاوره و تعمیر لباسشویی در محل شما

مشاوره رایگان

بسیاری از خرابی های لباسشویی نیازی به تعمیرکار ندارد و شما میتوانید خودتان مشکل را رفع نمایید. جهت دریافت مشاوره رایگان تماس بگیرید.
02143840
phone


استفاده از قطعات اورجینال

تمام قطعات مورد استفاده برای تعمیر لباسشویی دارای ضمانت 90 روزه میباشند تا مشتریان با خیالی آسوده خدمات مطلوب را دریافت نمایند.
02143840
phone


اعزام فوری کارشناس

فقط با یک تماس بلافاصله کارشناس به محل شما اعزام می گردد. همچنین میتوانید به صورت آنلاین درخواست تعمیر دستگاه خود را ثبت نمایید.
02143840
phone


مزایا و برتری تعمیرچی

سوالات متداول

  1. سوال: آیا تکنسینی که برای تعمیر لباسشویی من مراجعه میکند تخصص لازم را دارد؟
    پاسخ: همه تعمیرکاران لباسشویی ما مدرک فنی تعمیرات لوازم خانگی را دارا بوده و تجربه ای چند ساله در زمینه تعمیرات دارند.
  2. سوال: آیا نوسان برق باعث خرابی لباسشویی میشود؟
    پاسخ: یکی از دلایل اصلی خرابی برد لباسشویی نوسانات برقی باشد و بهتر است از محافظ استفاده کنید.
  3. سوال: زمان سرویس کلی لباسشویی هر چند وقت یکبار است؟
    پاسخ: لباسشویی به طور معمول در صورت خرابی نیاز به سرویس دارد ولی سرویس سالیانه لباسشویی مفید است.
  4. سوال: آیا تکنسین لباسشویی قبل از مراجعه با من هماهنگ میکند؟
    پاسخ: تمام کارشناسان لباسشویی قبل از مراجعه با شما تماس میگیرند و زمان مراجعه خود را با شما هماهنگ میکنند.
  5. سوال: شیر برقی در لباسشویی چه نقشی را ایفا میکند؟
    پاسخ: شیر برقی در لباسشویی وظیفه کنترل و قطع و وصل کردن ورود آب به دیگ را دارد.
متن مطلب      کل مطالب     

تلفن تماس : 02143840


کد مطلب: 37868.html
۲۵ بهمن ۱۴۰۱

اپرا از مرورگر جدیدی به نام Opera Touch پرده برداشت

اصولا کار با اسمارت‌فون نیاز به استفاده از هر دو دست دارد. بسیار مشکل است که بخواهید کارهایی مثل پیامک زدن، توییت کردن یا مرور اینترنت را یک دستی انجام بدهید، به خصوص وقتی که ...

اصولا کار با اسمارت‌فون نیاز به استفاده از هر دو دست دارد. بسیار مشکل است که بخواهید کارهایی مثل پیامک زدن، توییت کردن یا مرور اینترنت را - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - یک دستی انجام بدهید، به خصوص وقتی که مشغول رانندگی یا کار دیگری هستید.

به نظر می‌رسد که توسعه‌دهندگان مرورگر نام‌آشنای اپرا برای حل این مشکل چاره‌ای یافته‌اند. این تیم - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - نروژی ساعاتی قبل از جدیدترین - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - مرورگر خود برای موبایل رونمایی کرده که به طور اختصاصی برای - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - کار با یک دست طراحی - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - شده است.

مرورگر Opera Touch برای راحتی کار با یک دست مکانیزم جالبی طراحی کرده. به لطف دکمه ای به نام Fast Action Button یا به اختصار FAB، می‌توانید کارهایی مثل جستجوی در وب - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - و مرور تب‌های باز را فقط با یک انگشت انجام بدهید. در واقع دکمه FAB در اپرا تاچ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - نقش محوری دارد و کنترل بسیاری از - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - ویژگی‌های مرورگر را برایتان ممکن می‌کند.

تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی

به لطف این دکمه کارهایتان در مرورگر با سرعت بیشتری پیش خواهد رفت. به عنوان مثال برای ورود به گوگل کافیست روی FAB اشاره کنید تا بلافاصله کیبورد ظاهر شده و قادر به تایپ آدرس گوگل باشید. شکی نیست که این روش بسیار ساده‌تر از آن است که بخواهید انگشت‌تان را در طول نمایشگر حرکت داده و به نوار آدرس بالای صفحه برسانید.

به غیر - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - از این، اپرا - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - تاچ چندین میان‌بر کاربردی هم برای دسترسی به جستجوی صوتی، اسکن QR Code و بارکد هم دارد که همگی به راحتی در دسترس هستند. اما یکی دیگر از خصوصیات قابل توجه اپرا تاچ، Flow نام دارد.

به لطف فلو می‌توانید فایل - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - ها، یادداشت‌ها و لینک‌هایتان را به سادگی به رایانه‌های دسکتاپ بفرستید. البته یادتان باشد که برای استفاده از این خصوصیت لازم است - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - که اپرا را هم روی موبایل و هم دسکتاپ - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - داشته باشید.

اپرا تاچ قرار است که به زودی و - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - برای پلتفرم اندروید منتشر شود. اندکی بعد از انتشار، نسخه iOS این مرورگر نیز برای کاربران آی دیوایس ها در دسترس قرار - تعمیرات لباسشویی جنرال الکتریک در شهر آشتیان استان مرکزی - خواهد گرفت.

اشتراک گذاری این صفحه با دوستانتان
ارسال نظر
نام شما
ایمیل
نظر
دیدگاه ها
هنوز دیدگاهی برای این صفحه ثبت نشده است



طراحی سایت و سئو توسط گلهای اندیشه
phone